Ny cylinderforing og stempel til MD5C.....~
Fra : camidoto@gmail.com

Dato : 17-12-08 13:52

Hej

Jeg leder efter rep.sæt med cylinderforing og stempel til VP MD5C,
Drevia m.fl. har til MD5A / MD5B men ikke til MD5C .....

Er der en der har en ide om hvor jeg kan købe ???

Jeg har ved adskillelse af motoren konstateret at der er tæring af
motorblokken, der hvor o ring tætningen til cylinder foring sidder

Hvordan kan man lave en reperation af dette?, kan det svejses op ? er
der et firma der har erfaring med dette ?

Mvh

Enjoy / Hundige

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 17-12-08 23:55

prøv KKE motor
http://www.kkemotorer.dk/

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Kolle Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 21:43

Jeps, KKE har alt og er super dygtige. - men de er også verdens dyreste.

Alternativt er der en billigt reservedelspusher i Göteborg ..... Noget med V
...... vendia ??? Andre: please help !!!

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige