Køb af jolle i Norge...
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-08 22:35

Jeg overvejer at tage til norge og hente en 16 fods sejljolle på Brenderup
trailer.
Hvilke forholdsregler bør jeg tage i forbindelse med told og skat og
transport på trailer?

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 23:19

Du skal bare stoppe i tolden og slippe 25% i moms.

Mht traileren, så skal den bare være dansk indregistreret hele vejen. Man
kan ikke købe en trailer i udlandet uden at køre den hjem oven på en anden
trailer på vej hjem.

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 10-12-08 22:48

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)
skrev:
>Du skal bare stoppe i tolden og slippe 25% i moms.

> [...]

Check også lige at jollen er CE-mærket, da du ellers kan få
problemer med at sælge jollen lovligt igen.

Med venlig hilsen

Ole Jeppesen
Larsen 28 Hejlsminde.