> Da jeg skulle starte i morges ville modellen kun køre på 3 af 4 cylindre,
og
> det er der jo som bekendt ikke så meget ved. Det lykkedes dog at få liv i
> alle fire og så var der umiddelbart ikke mere vrøvl. Da jeg så kom hjem
> skulle jeg have min nysgerrighed stillet, så jeg skruede tændrørerne af.
Det
> tændrør på cylinderen der ikke ville starte sammen med de andre var
mørkere
> end det jeg sammenlignede med. Kan man ud fra det sige at det er tændrøret
> det er galt med eller?? Det er selvfølgelig de berygtede NGK tændrør der
> sidder på modellen som er en RF600R.
Hvis alle tændrørene er blevet skiftet samtidigt, hvilket jeg da går ud fra
de er, så lyder det sjovt at det ene står af før alle de andre.
Nu skriver du jo ikke noget om hvor mange km rørene har kørt, men hvis det
er over det X antal km hvor de burde have været skiftet, så svinger
levetiden for tændrør en hel del.
Nu du siger at den har fundet på at sætte ud og gå helt i stå, så kan det
muligvis godt være at hele molevitten trænger til en udskiftning.
I værste tilfælde kan det vel være strømfordeleren der er i kludder.
--
- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4 hjul og 4 takt er 2 for mange"
--