| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Kender du ham ? Han tog Bettinas 20.000 kr~ Fra : Ludvig Nielsen. | 
  Dato :  27-02-08 00:09 |  
  |   
            http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article978775.ece
<citat>
 Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en 
 motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 </citat>
 Videoklippet taler for sig selv.
 Kender du ham, så hjælp Betinna.
 PS:
 Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, 
 og 20.000kr er mange penge at miste.
 -- 
 mvh.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Max (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Max | 
  Dato :  27-02-08 08:20 |  
  |   
            Hej Ludvig
 
 > Videoklippet taler for sig selv.
 
 Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 han samler jo bare noget op andre har smidt.
 
 -- 
 Mvh Max
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           K_N (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : K_N | 
  Dato :  27-02-08 09:37 |  
  |   
            
 "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message 
 news:47c50f18$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Hej Ludvig
 >
 >> Videoklippet taler for sig selv.
 >
 > Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 > han samler jo bare noget op andre har smidt.
 
 Uanset dette måtte være tilfældet har han fortsat pligt til at aflevere det 
 fundne som hittegods - og det er vist ikke sket - så find bare den 
 tyveknægt.
 
 Knud 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Tau (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tau | 
  Dato :  27-02-08 14:31 |  
  |   
            
 "K_N" <denherrammeringenj@mail.dk> skrev i en meddelelse 
 news:47c52072$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message 
 > news:47c50f18$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Hej Ludvig
 >>
 >>> Videoklippet taler for sig selv.
 >>
 >> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 >> han samler jo bare noget op andre har smidt.
 >
 > Uanset dette måtte være tilfældet har han fortsat pligt til at aflevere 
 > det fundne som hittegods - og det er vist ikke sket - så find bare den 
 > tyveknægt.
 >
 > Knud
 
 
 Rolig nu, der er et videoklip af en mand der samler noget op, Er det et 
 stykke parpir som kunden taber eller er det pengene. Det ville være surt for 
 den mistænkte, hvis fruen har mistet pengene andre steder og det rent 
 faktisk er et stykke affald.
 Jeg mener der kører 2 sager lige nu med offentligørelse af mistænkte og det 
 er da vist heller ikke lovligt.
 
 vh
 Poul
 vh
 Poul 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             K_N (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : K_N | 
  Dato :  27-02-08 15:19 |  
  |   
            
 "Tau" <craner@craner.dk> wrote in message 
 news:47c56615$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > >
 >
 > Rolig nu, der er et videoklip af en mand der samler noget op, Er det et 
 > stykke parpir som kunden taber eller er det pengene. Det ville være surt 
 > for den mistænkte, hvis fruen har mistet pengene andre steder og det rent 
 > faktisk er et stykke affald.
 > Jeg mener der kører 2 sager lige nu med offentligørelse af mistænkte og 
 > det er da vist heller ikke lovligt.
 
 Du har da vist ikke set særligt godt efter - og skulle man blive mistænkt på 
 det grundlag ifm offentliggørelse er det da bare ærgerligt - selv hvis det 
 var affald kunne han jo bare levere det tilbage med 'tak for lån' - så ville 
 enhver form for misforståelse være afværget.
 
 Knud 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Frank Leegaard (02-03-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frank Leegaard | 
  Dato :  02-03-08 10:14 |  
  |   
            K_N wrote:
 > "Tau" <craner@craner.dk> wrote in message
 > news:47c56615$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>>
 >>
 >> Rolig nu, der er et videoklip af en mand der samler noget op, Er det
 >> et stykke parpir som kunden taber eller er det pengene. Det ville
 >> være surt for den mistænkte, hvis fruen har mistet pengene andre
 >> steder og det rent faktisk er et stykke affald.
 >> Jeg mener der kører 2 sager lige nu med offentligørelse af mistænkte
 >> og det er da vist heller ikke lovligt.
 >
 > Du har da vist ikke set særligt godt efter - og skulle man blive
 > mistænkt på det grundlag ifm offentliggørelse er det da bare
 > ærgerligt - selv hvis det var affald kunne han jo bare levere det
 > tilbage med 'tak for lån' - så ville enhver form for misforståelse
 > være afværget.
 Klippet viser ganske tydeligt at manden er helt klar over at det er en rulle 
 pengesedler han har i hånden.
 
 Så nej. I øvrigt er det besynderligt den misopfattelse breder sig at 
 hittegods er noget man bare kan tage.
 
 /F 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-02-08 10:44 |  
  |   
            >> Videoklippet taler for sig selv.
 >
 > Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 > han samler jo bare noget op andre har smidt.
 >
 > -- 
 > Mvh Max
 
 
 
 Ja, og er hun ikke ovenikøbet gået fra caféen?
 
 Kan ikke se noget tyveri her - er det ulovligt at samle folks affald op fra 
 gaden?
 
 Havde jeg selv givet dem tilbage? Ja, men nu er det desværre ikke mig der 
 går dér i den stribede trøje. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            @ (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : @ | 
  Dato :  27-02-08 18:25 |  
  |  
 
            On Wed, 27 Feb 2008 10:44:00 +0100, "Hans Christian Vang" <.> wrote:
 >>> Videoklippet taler for sig selv.
 >>
 >> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 >> han samler jo bare noget op andre har smidt.
 >>
 >> -- 
 >> Mvh Max
 >
 >
 >
 >Ja, og er hun ikke ovenikøbet gået fra caféen?
 og hvad så
 >
 >Kan ikke se noget tyveri her - er det ulovligt at samle folks affald op fra 
 >gaden?
 nu er du langt ude
 der findes lovgivning for hvorledes man skal omgås hittegods
 https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=59230
>Havde jeg selv givet dem tilbage? Ja, men nu er det desværre ikke mig der 
 >går dér i den stribede trøje. 
 så ville du måske ikke få en findeløn,
 det ville der være større chance for ved at aflevere til politiet
 -- 
 Religion of peace:
 "Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
 ..  Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
  in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-02-08 10:46 |  
  |   
            > Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 > han samler jo bare noget op andre har smidt.
 >
 > -- 
 > Mvh Max
 
 
 
 ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan sku' 
 man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ivannof (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ivannof | 
  Dato :  27-02-08 13:19 |  
  |   
            
 "Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse 
 news:47c53112$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 >> han samler jo bare noget op andre har smidt.
 >>
 >> -- 
 >> Mvh Max
 >
 >
 >
 > ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan 
 > sku' man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*
 >
 >
 Hvad med kameramanden - han må da vide noget. Burde han ikke have stoppet 
 manden?
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Holst (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Holst | 
  Dato :  27-02-08 13:39 |  
  |   
            
 Ivannof wrote:
 
 > Hvad med kameramanden - han må da vide noget. Burde han ikke have stoppet 
 > manden?
 
 Placeringen tyder mest på et overvågningskamera.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Morten (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten | 
  Dato :  27-02-08 15:53 |  
  |  
 
            "Hans Christian Vang"
 > ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan 
 > sku' man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*
 Ja og gad vide hvor grænsen går?
 Hvis nu en person smider en flaske, så er det med andre ord forbudt at samle 
 dem op og selv score panten?
 Og hvad skal man aflevere? Flasken eller panten?
 Kunne være sjovt at pisse det lokale hittegodkontor af ved at aflevere 
 enkeltflasker og forlange kvittering i tilfælde der måtte falde findeløn af 
 :D
 Har selv været ude for at finde en pose med ~5-7 bajere i som nogle 
 (skovsvin) havde efterladt på en skovtur. Må indrømme jeg ikke havde de 
 fjerneste skrupler i selv at drikke dem :) Uanset hvor forkert det i 
 princippet var.
 Omvendt, ser jeg folk gå fra en pung el. lign i toget, råber jeg op om de 
 skal huske deres ting. (I princippet kan der jo være en bombe i    :D)
 Mvh
 Morten 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            @ (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : @ | 
  Dato :  27-02-08 18:26 |  
  |   
            On Wed, 27 Feb 2008 10:45:56 +0100, "Hans Christian Vang" <.> wrote:
 
 >> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 >> han samler jo bare noget op andre har smidt.
 >>
 >> -- 
 >> Mvh Max
 >
 >
 >
 >ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men hvordan sku' 
 >man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*
 >
 >
 ukendskab til lov kan ikke bruges som undskyldning, hvis man bliver
 sigtet
 
 
 -- 
 Religion of peace:
 "Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
 ..  Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
  in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Per (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per | 
  Dato :  28-02-08 16:19 |  
  |   
            @ wrote:
 > On Wed, 27 Feb 2008 10:45:56 +0100, "Hans Christian Vang" <.> wrote:
 >
 >>> Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 >>> han samler jo bare noget op andre har smidt.
 >>>
 >>> --
 >>> Mvh Max
 >>
 >>
 >>
 >> ser nu at det faktisk 'er' ulovligt ikke at aflevere dem - men
 >> hvordan sku' man vide det, hvis man ikke lige ved det? *G*
 >>
 >>
 > ukendskab til lov kan ikke bruges som undskyldning, hvis man bliver
 > sigtet
 
 Jo - det kan der godt, når der tales om Straffeloven, som ulovlig omgang med 
 hittegods hører ind under.
 
 For i Straffeloven skal man have forsæt (den onde vilje) for at kunne 
 straffes.
 
 Der er så godt nok grader af forsæt (direkte forsæt, sansynlighedsforsæt, 
 doulus eventualis) og så de særlige uagtsomhedsstraffe.
 
 Hvis man ikke vidste eller ikke har måttet indse det som overvejende 
 sansynlig som en overtrædelse af Straffeloven af tage de penge, så er man 
 teoretisk set straffri.
 
 Det med forsætsgrader er strafferet på højt plan, men summa sumarum - den 
 med ukendskab til lov gælder ikke indenfor straffeloven.
 
 /Per 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Poul E Hansen (02-03-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Poul E Hansen | 
  Dato :  02-03-08 15:07 |  
  |   
            On 27 Feb., 08:19, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
 > Hej Ludvig
 >
 > > Videoklippet taler for sig selv.
 >
 > Ja, hvordan kan man omgåes sine penge så letsindig,
 > han samler jo bare noget op andre har smidt.
 
 Nej hun tabte dem; og han kunne nemt have givet dem tilbage med det
 samme.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           N_B_DK (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  27-02-08 08:58 |  
  |  
 
            "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message
 news:mn.d8087d82adf178f8.86223@RENT-A-TRICK
 >  http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article978775.ece
>
 > <citat>
 > Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
 > motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 > </citat>
 >
 > Videoklippet taler for sig selv.
 >
 > Kender du ham, så hjælp Betinna.
 1 at rende rundt med penge på den måde er direkte idioti.
 2. var ikke klar over at andre end politiet måtte offenliggøre den slags 
 film.
 -- 
 MVH. N_B_DK
 LTO robot købes.
 http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Holst (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Holst | 
  Dato :  27-02-08 09:04 |  
  |   
            
 Ludvig Nielsen. wrote:
 
 > Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, 
 > og 20.000kr er mange penge at miste.
 
 Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Peter (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter | 
  Dato :  27-02-08 10:17 |  
  |   
            "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse 
 news:47c5196e$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > Ludvig Nielsen. wrote:
 >
 >> Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, 
 >> og 20.000kr er mange penge at miste.
 >
 > Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.
 
 
 Mener du også at lårkorte piger fortjener voldtægt? 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Holst (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Holst | 
  Dato :  27-02-08 10:28 |  
  |   
            
 Peter wrote:
 
 >>> Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, 
 >>> og 20.000kr er mange penge at miste.
 >> Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.
 > 
 > Mener du også at lårkorte piger fortjener voldtægt? 
 
 Selvfølgelig gør jeg ikke det.
 
 Gimpen fortjener at miste sine penge, når hun behandler så mange penge 
 så skødeløst. Men det berettiger naturligvis ikke fyren til at beholde dem.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             N_B_DK (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  27-02-08 11:24 |  
  |  
 
            "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message
 news:47c52d2c$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
 > Gimpen fortjener at miste sine penge, når hun behandler så mange penge
 > så skødeløst. Men det berettiger naturligvis ikke fyren til at
 > beholde dem.
 Det er garanteret en rulle matador penge med en enkelt 100kr yderst, og er 
 iværksat af hende selv for at score 20000,- fra den arme mand.
 -- 
 MVH. N_B_DK
 LTO robot købes.
 http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              René Løweneck (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : René Løweneck | 
  Dato :  28-02-08 14:59 |  
  |  
 
            Hej !
 > Det er garanteret en rulle matador penge med en enkelt 100kr yderst, og er 
 > iværksat af hende selv for at score 20000,- fra den arme mand.
 Den tanke har også mere end strejfet mig. Det er meget påfaldende, den måde 
 hvorpå hun taber/smider noget på gulvet. Og det sker lige foran 
 overvågningskameraet (det virker meget bevidst).
 De gange, jeg har været ude at se på en bil, har jeg enten haft:
 1. en bankcheck (og hun skulle jo angiveligt komme direkte fra banken)
 2. en bankcheck + kontanter (så der er noget at forhanle med) fordelt på 
 flere steder
 3. kontanter fordelt flere steder
 samtidigt har jeg igen og igen mærket efter, om pengene nu var der. Og 
 yderligere er der aldrig blevet stoppet på udvejen, for det kunne kun gå for 
 langsomt, med at komme ud og se "perlen" (bilen). Kun på hjemvejen er der 
 blevet stoppet.
 Nej, når jeg skal værre helt ærlig, så tror jeg ikke, at den pige har rent 
 mel i posen.
 -- 
 Med venlig hilsen
 René Løweneck
 http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             bossen (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : bossen | 
  Dato :  27-02-08 12:47 |  
  |   
            
 "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse 
 news:47c52d2c$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > Peter wrote:
 >
 >>>> Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, 
 >>>> og 20.000kr er mange penge at miste.
 >>> Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.
 >>
 >> Mener du også at lårkorte piger fortjener voldtægt?
 >
 > Selvfølgelig gør jeg ikke det.
 >
 > Gimpen fortjener at miste sine penge, når hun behandler så mange penge så 
 > skødeløst. Men det berettiger naturligvis ikke fyren til at beholde dem.
 
 Han vil blive straffet efter straffelovens § 277 der omhandler ulovlig 
 omgang med hittegods, som kan give bøde eller fængsel.
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Martin Larsen (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  27-02-08 13:44 |  
  |   
            "bossen" <jeghar@ingenmailher.dk> skrev i meddelelsen 
 news:47c54dbc$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:47c52d2c$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>
 >> Peter wrote:
 >>
 >>>>> Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme 
 >>>>> situation, og 20.000kr er mange penge at miste.
 >>>> Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.
 >>>
 >>> Mener du også at lårkorte piger fortjener voldtægt?
 >>
 >> Selvfølgelig gør jeg ikke det.
 >>
 >> Gimpen fortjener at miste sine penge, når hun behandler så mange penge så 
 >> skødeløst. Men det berettiger naturligvis ikke fyren til at beholde dem.
 >
 > Han vil blive straffet efter straffelovens § 277 der omhandler ulovlig 
 > omgang med hittegods, som kan give bøde eller fængsel.
 
 Men han kan på ærlig vis indkassere 2000 kr i findeløn, hvis han afleverer.
 
 Mvh
 Martin
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Peter T. (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter T. | 
  Dato :  27-02-08 15:01 |  
  |   
            Holst udviste en rettidig omhu og skrev:
 
 > Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.
 
 Jeg synes nu ikke hun har fortjent, at miste dem.  Men jeg har heller ikke 
 ondt af hende.
 
 -- 
 Peter T.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            @ (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : @ | 
  Dato :  27-02-08 19:43 |  
  |   
            On 27 Feb 2008 14:00:45 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
 wrote:
 
 >Holst udviste en rettidig omhu og skrev:
 >
 >> Behandler hun penge så letsindigt, har hun fortjent at miste dem.
 >
 >Jeg synes nu ikke hun har fortjent, at miste dem.  Men jeg har heller ikke 
 >ondt af hende.
 
 
 har man andet en HENDES påstand som bevis for at det der tabes er en
 rulle pengesedler?
 
 
 -- 
 Religion of peace:
 "Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
 ..  Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
  in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Peter (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter | 
  Dato :  27-02-08 21:47 |  
  |   
            
 "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse 
 news:eobbs3hagjhv80tc9evjali2cg9vre2hua@4ax.com...
 > On 27 Feb 2008 14:00:45 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
 > har man andet en HENDES påstand som bevis for at det der tabes er en
 > rulle pengesedler?
 
 Er det ikke KUN "dealere", der løber rundt med en rulle pengesedler i den 
 størrelses orden.
 
 Peter 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Tau (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tau | 
  Dato :  27-02-08 14:39 |  
  |   
            
"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse 
 news:mn.d8087d82adf178f8.86223@RENT-A-TRICK...
 >  http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article978775.ece
>
 > <citat>
 > Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en 
 > motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 > </citat>
 >
 > Videoklippet taler for sig selv.
 >
 > Kender du ham, så hjælp Betinna.
 >
 > PS:
 > Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, og 
 > 20.000kr er mange penge at miste.
 >
 > -- 
 > mvh.
 >
 Når man ser vidioen igen og igen ser det ikke ud til at han har fundet kr 
 20.000 men bare har fundet affald som han måske har smidt i skraldespanden.
 Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere. hvis jeg fandt en million og der 
 ikke var vidner.
 Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok 
 ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så 
 ville jeg aflevere den.
 Vh
 Poul
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Holst (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Holst | 
  Dato :  27-02-08 14:42 |  
  |   
            
 Tau wrote:
 
 > Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok 
 > ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så 
 > ville jeg aflevere den.
 
 Det er de færreste meget fattige familier, der taber en million på et 
 cafeteria.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            @ (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : @ | 
  Dato :  27-02-08 19:42 |  
  |   
            On Wed, 27 Feb 2008 14:41:54 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
 wrote:
 
 >
 >Tau wrote:
 >
 >> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok 
 >> ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så 
 >> ville jeg aflevere den.
 >
 >Det er de færreste meget fattige familier, der taber en million på et 
 >cafeteria.
 
 og HR. Mærsk færdes sikkert heller ikke på cafeteriaer
 -- 
 Religion of peace:
 "Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
 ..  Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
  in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             L B (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : L B | 
  Dato :  27-02-08 20:25 |  
  |   
            On Wed, 27 Feb 2008 19:41:37 +0100, "@" <1@invalid.net> wrote:
 
 >On Wed, 27 Feb 2008 14:41:54 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
 >wrote:
 >
 >>
 >>Tau wrote:
 >>
 >>> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok 
 >>> ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så 
 >>> ville jeg aflevere den.
 >>
 >>Det er de færreste meget fattige familier, der taber en million på et 
 >>cafeteria.
 >
 >og HR. Mærsk færdes sikkert heller ikke på cafeteriaer
 
 Er han ikke ved at være så senil, at han ikke går nogen steder.
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Holst (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Holst | 
  Dato :  27-02-08 20:32 |  
  |   
            
 L B wrote:
 
 >> og HR. Mærsk færdes sikkert heller ikke på cafeteriaer
 > 
 > Er han ikke ved at være så senil, at han ikke går nogen steder.
 
 Går han ikke i teatret ...
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               L B (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : L B | 
  Dato :  27-02-08 20:47 |  
  |   
            On Wed, 27 Feb 2008 20:32:00 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
 wrote:
 
 >
 >L B wrote:
 >
 >>> og HR. Mærsk færdes sikkert heller ikke på cafeteriaer
 >> 
 >> Er han ikke ved at være så senil, at han ikke går nogen steder.
 >
 >Går han ikke i teatret ...
 
 Kun når han har sin støttepædagog med :)
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              S. A. Thomsen (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : S. A. Thomsen | 
  Dato :  27-02-08 20:43 |  
  |  
 
            On Wed, 27 Feb 2008 20:25:22 +0100, L B <peewee@nospam.invalid> wrote:
 >>>> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok 
 >>>> ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så 
 >>>> ville jeg aflevere den.
 >>>
 >>>Det er de færreste meget fattige familier, der taber en million på et 
 >>>cafeteria.
 >>
 >>og HR. Mærsk færdes sikkert heller ikke på cafeteriaer
 >
 >Er han ikke ved at være så senil, at han ikke går nogen steder.
 Han er nok kvikkere i hovedet end en del af tosserne herinde....   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Kim Voss Schrader (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Voss Schrader | 
  Dato :  27-02-08 14:50 |  
  |  
 
            Hej!
 Tau wrote:
 ....
 > Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok 
 > ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så 
 > ville jeg aflevere den.
 Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de vidst 
 ikke fattige   
-- 
 Mvh, Kim Voss Schrader
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Holst (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Holst | 
  Dato :  27-02-08 15:14 |  
  |   
            
Kim Voss Schrader wrote:
 > Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de vidst 
 > ikke fattige   
Måske er de efter at have tabt dem.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            L B (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : L B | 
  Dato :  27-02-08 15:14 |  
  |  
 
            On Wed, 27 Feb 2008 14:49:46 +0100, Kim Voss Schrader
 <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:
 >Hej!
 >
 >Tau wrote:
 >...
 >> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok 
 >> ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så 
 >> ville jeg aflevere den.
 >
 >Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de vidst 
 >ikke fattige   
Når de har tabt dem, så er de fattige.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Kim Voss Schrader (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Voss Schrader | 
  Dato :  27-02-08 15:55 |  
  |   
            Hej!
 
 L B wrote:
 ....
 > Når de har tabt dem, så er de fattige.
 
 Nej, det er en normal misforståelse.
 
 Hvis man mister 1 million kroner af ens egne penge, f.eks. ens 
 opsparing, så har man bare ikke nogen penge - man er ikke fattig.
 
 Og der er en subtil forskel, tro mig :)
 
 -- 
 Mvh, Kim Voss Schrader
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Frøken Jensen (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frøken Jensen | 
  Dato :  28-02-08 00:51 |  
  |   
            
On 27/02/08 14:49, in article 47c56a7a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
 "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:
 > Hej!
 > 
 > Tau wrote:
 > ...
 > 
 >> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg nok
 >> ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig familie, så
 >> ville jeg aflevere den.
 > 
 > Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de vidst
 > ikke fattige   
Jo når de har tabt millionen er de måske...
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Per Hansen (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Hansen | 
  Dato :  28-02-08 01:48 |  
  |  
 
            Frøken Jensen <ask@me.com> wrote in news:C3EBB5EF.227F7%ask@me.com:
 > 
 > 
 > 
 > On 27/02/08 14:49, in article
 > 47c56a7a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk, "Kim Voss Schrader"
 > <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote: 
 > 
 >> Hej!
 >> 
 >> Tau wrote:
 >> ...
 >> 
 >>> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var
 >>> jeg nok ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget
 >>> fattig familie, så ville jeg aflevere den.
 >> 
 >> Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de
 >> vidst ikke fattige   
> 
 > Jo når de har tabt millionen er de måske...
 > 
 I de riges verden er en der har 1 million mindre end en anden millionær 
 anset som en fattig person.
 Bare spørg Venstre, de riges parti. Det har de meget stor erfaring med
 i det parti med den politik de fører og planlægger at føre for fremtiden.
 -- 
 Per Hansen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Martin Larsen (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  28-02-08 13:43 |  
  |  
 
            "Per Hansen" <onoman99***opoetikon@yahoo.dk> skrev i meddelelsen 
 news:Xns9A521268C9D34fllsemail@193.202.122.119...
 > Frøken Jensen <ask@me.com> wrote in news:C3EBB5EF.227F7%ask@me.com:
 >
 >>
 >>
 >>
 >> On 27/02/08 14:49, in article
 >> 47c56a7a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk, "Kim Voss Schrader"
 >> <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:
 >>
 >>> Hej!
 >>>
 >>> Tau wrote:
 >>> ...
 >>>
 >>>> Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var
 >>>> jeg nok ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget
 >>>> fattig familie, så ville jeg aflevere den.
 >>>
 >>> Hvis en fattig familie kan tabe en million kroner på gaden, er de
 >>> vidst ikke fattige   
>>
 >> Jo når de har tabt millionen er de måske...
 >>
 >
 > I de riges verden er en der har 1 million mindre end en anden millionær
 > anset som en fattig person.
 > Bare spørg Venstre, de riges parti. Det har de meget stor erfaring med
 > i det parti med den politik de fører og planlægger at føre for fremtiden.
 Sikke noget vås. Du skal op på flere mia, og dem er der ikke ret mange i DK, 
 pga de nidkære røde landevejsrøvere.
 Mvh
 Martin
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           _ (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : _ | 
  Dato :  27-02-08 15:05 |  
  |   
            
"Tau" <craner@craner.dk> skrev i en meddelelse 
 news:47c5680c$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse 
 > news:mn.d8087d82adf178f8.86223@RENT-A-TRICK...
 >>  http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article978775.ece
>>
 >> <citat>
 >> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en 
 >> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >> </citat>
 >>
 >> Videoklippet taler for sig selv.
 >>
 >> Kender du ham, så hjælp Betinna.
 >>
 >> PS:
 >> Ved det er OT, men det kunne være en af os, der stod i samme situation, 
 >> og 20.000kr er mange penge at miste.
 >>
 >> -- 
 >> mvh.
 >>
 >
 >
 > Når man ser vidioen igen og igen ser det ikke ud til at han har fundet kr 
 > 20.000 men bare har fundet affald som han måske har smidt i 
 > skraldespanden.
 > Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere. hvis jeg fandt en million og der 
 > ikke var vidner.
 > Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg 
 > nok ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig 
 > familie, så ville jeg aflevere den.
 >
 > Vh
 > Poul
 >
 Ja. Puds lige glorien "... samme million..." "...en meget fattig familie..." 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           K_N (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : K_N | 
  Dato :  27-02-08 15:20 |  
  |   
            
 "Tau" <craner@craner.dk> wrote in message 
 news:47c5680c$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > > Når man ser vidioen igen og igen ser det ikke ud til at han har fundet 
 > > kr
 > 20.000 men bare har fundet affald som han måske har smidt i 
 > skraldespanden.
 > Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere. hvis jeg fandt en million og der 
 > ikke var vidner.
 > Hvis jeg på forhånd vidste, at det var Mærsk der havde tabt den, var jeg 
 > nok ligeglad men hvis den samme million var tabt af en meget fattig 
 > familie, så ville jeg aflevere den.
 >
 
 Notorisk vrøvl - en meget fattig familie ville ikke være fattige, hvis de 
 havde en million.
 Knud 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Holst (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Holst | 
  Dato :  27-02-08 15:25 |  
  |   
            
 K_N wrote:
 
 > Notorisk vrøvl - en meget fattig familie ville ikke være fattige, hvis de 
 > havde en million.
 
 Men mon ikke Taus budskab er, at de penge, han finder, dem afleverer han 
 ikke tilbage til det rigtige ejer.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Tau (27-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tau | 
  Dato :  27-02-08 18:02 |  
  |   
            
 "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse 
 news:47c5729f$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > K_N wrote:
 >
 >> Notorisk vrøvl - en meget fattig familie ville ikke være fattige, hvis de 
 >> havde en million.
 >
 > Men mon ikke Taus budskab er, at de penge, han finder, dem afleverer han 
 > ikke tilbage til det rigtige ejer.
 
 
 
 
 Der var faktisk ikke noget budskab men jeg er da glad for at nogle kunne se 
 joken.
 Nu har jeg aldrig prøvet at finde en million, og jo det er ikke helt rigtig. 
 Jeg fandt en gang en efterlyst lastbil i en skov, som var blevet stjålet fra 
 Landkær sodavand. Jeg brugte en ½ arbejdsdag ved lastbilen, da der var 
 stjålet 2 af slagsen og politiet var interesseret i at jeg blev der, indtil 
 de kom frem til stedet. Det gav ikke engang en ½ liter sodavand fra Landkær.
 ( her betalte ærlighed sig ikke)
 Nu havde jeg ikke noget at bruge en lastbil til, så det var da godt at 
 landkær hentede den, men havde det nu været en million i sedler uden rød 
 farve ja så ved jeg sku ikke.
 
 vh
 Poul 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Andy (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Andy | 
  Dato :  28-02-08 11:39 |  
  |   
            > de kom frem til stedet. Det gav ikke engang en ½ liter sodavand fra
 Landkær.
 > ( her betalte ærlighed sig ikke)
 
 Ærlighed skal ikke betale sig. Det er en del af et socialt adfærdskodeks som
 skal sikre at folk behandler andre som de selv vil behandles.
 
 > Nu havde jeg ikke noget at bruge en lastbil til, så det var da godt at
 > landkær hentede den, men havde det nu været en million i sedler uden rød
 > farve ja så ved jeg sku ikke.
 
 Så er du jo bare gennemgående uærlig. Det er rart at du står ved det, så ved
 man det når man læser dine indlæg på usenet.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Per Vadmand (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Vadmand | 
  Dato :  28-02-08 12:16 |  
  |   
            Andy wrote:
 >> de kom frem til stedet. Det gav ikke engang en ½ liter sodavand fra
 >> Landkær. ( her betalte ærlighed sig ikke)
 >
 > Ærlighed skal ikke betale sig. Det er en del af et socialt
 > adfærdskodeks som skal sikre at folk behandler andre som de selv vil
 > behandles.
 >
 >> Nu havde jeg ikke noget at bruge en lastbil til, så det var da godt
 >> at landkær hentede den, men havde det nu været en million i sedler
 >> uden rød farve ja så ved jeg sku ikke.
 >
 > Så er du jo bare gennemgående uærlig. Det er rart at du står ved det,
 > så ved man det når man læser dine indlæg på usenet.
 
 Mærker man en vis hørm af selvretfærdighed? Når du har så travlt med 
 moralkodekser etct, burde du måske lige huske "Den, der er ren, kaste den 
 første sten."
 
 Per V
 
 -- 
 Nyt palindrom: "Allah lavede Valhalla" 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  28-02-08 08:22 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Konrad (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Konrad | 
  Dato :  28-02-08 08:35 |  
  |  
 
            Nick wrote:
 > "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 >> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
 >> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >
 > Så er han fundet:  http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
"den 32-årige vil være fritaget for arbejde, så længe han er sigtet. . "
 Sigtet, for hvad?
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            K_N (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : K_N | 
  Dato :  28-02-08 08:41 |  
  |   
            
"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message 
 news:47c66416$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
 > Nick wrote:
 >> "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 >>> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
 >>> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >>
 >> Så er han fundet:  http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
>
 > "den 32-årige vil være fritaget for arbejde, så længe han er sigtet. . "
 >
 > Sigtet, for hvad?
 >
 >
 Formentlig letsindig omgang med hittegods - måske endog tyveri.
 Knud 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Konrad (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Konrad | 
  Dato :  28-02-08 08:58 |  
  |  
 
            K_N wrote:
 > "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
 > news:47c66416$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
 >> Nick wrote:
 >>> "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 >>>> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved
 >>>> en motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >>>
 >>> Så er han fundet:  http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
>>
 >> "den 32-årige vil være fritaget for arbejde, så længe han er sigtet.
 >> . "
 >>
 >> Sigtet, for hvad?
 >>
 >>
 > Formentlig letsindig omgang med hittegods - måske endog tyveri.
 Nej, ikke det sidste, men naturligvis det første, rigtig nok. Han kunne
 endda have krævet findeløn, hvis han havde afleveret pengene.
 Det man så kan spørge sig selv om, er om han havde nogen anelse om hvor
 mange penge der var. Der er jo en slags bagatelgrænse, og det er jo kun
 videoen der overhovedet kan tildele pengene en ejermand. Var det ikke
 optaget var han højst sandsynligt sluppet afsted med det, og kvinden ville
 sikkert føle sig selv som idiot. Jeg har ofte fundet 10 kr, 50 øre osv på
 stierne, men sgu aldrig gået til politiet med dem. Omvendt har jeg selv
 prøvet at tabe en masse penge på en fodboldbane, som nogle drenge fandt, og
 gik til politiet med dem, og disse drenge gav jeg 500 i findeløn.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            @ (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : @ | 
  Dato :  28-02-08 18:05 |  
  |  
 
            On Thu, 28 Feb 2008 08:34:49 +0100, "Konrad"
 <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:
 >Nick wrote:
 >> "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 >>> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
 >>> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >>
 >> Så er han fundet:  http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
>
 >"den 32-årige vil være fritaget for arbejde, så længe han er sigtet. . "
 >
 >Sigtet, for hvad?
 >
 et gæt
 ulovlig omgang med hittegods
   -- som man skal aflevere til politiet
 -- 
 Religion of peace:
 "Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
 ..  Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
  in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Ludvig Nielsen. (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ludvig Nielsen. | 
  Dato :  28-02-08 09:24 |  
  |  
 
            Nick kom med denne ide:
 > "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 >> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en 
 >> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >
 > Så er han fundet:  http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
Det var dejligt, så håber jeg Betinna vil passe bedre på sine penge 
 frem over.
 -- 
 mvh.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Bo (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo | 
  Dato :  28-02-08 08:08 |  
  |  
 
            On 28 Feb., 10:24, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:
 > Nick kom med denne ide:
 >
 > > "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 > >> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
 > >> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >
 > > Så er han fundet: http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
>
 > Det var dejligt, så håber jeg Betinna vil passe bedre på sine penge
 > frem over.
 >
 > --
 > mvh.
 <klip fra EB>Den 32-årige mand, der er fængselsfunktionær i Århus-
 området, havde kun halvdelen af de 20.000 kr. fra pengebundtet med på
 stationen i går.<klip slut>
 En statstjenestemand skal gå foran den øvrige befolkning og må ikke
 begå noget kriminalitet ulovligheder af nogen art. Jeg havde selv et
 familiemedlem, der kom til at tage 2 fl. sprit med hjem og i tolden
 lagde kufferten op på bordet, sagde: jeg vil gerne betale for 1 fl.
 Det var i gamle dage, hvor man kun måtte have 1 liter med.   
vh Bo
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Ludvig Nielsen. (28-02-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ludvig Nielsen. | 
  Dato :  28-02-08 20:25 |  
  |  
 
            Bo tastede følgende:
 > On 28 Feb., 10:24, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:
 >> Nick kom med denne ide:
 >> 
 >>> "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 >>>> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken ved en
 >>>> motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >>> Så er han fundet: http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
>> 
 >> Det var dejligt, så håber jeg Betinna vil passe bedre på sine penge
 >> frem over.
 >> 
 >> --
 >> mvh.
 >
 > <klip fra EB>Den 32-årige mand, der er fængselsfunktionær i Århus-
 > området, havde kun halvdelen af de 20.000 kr. fra pengebundtet med på
 > stationen i går.<klip slut>
 FLOT, det er en skændsel, nu får han ikke kun en straf, men mister 
 sandsynligvis også jobbet, man må i sandhed sige at han kommer til at 
 ligge som han har redt.
 >
 > En statstjenestemand skal gå foran den øvrige befolkning og må ikke
 > begå noget kriminalitet ulovligheder af nogen art. Jeg havde selv et
 > familiemedlem, der kom til at tage 2 fl. sprit med hjem og i tolden
 > lagde kufferten op på bordet, sagde: jeg vil gerne betale for 1 fl.
 > Det var i gamle dage, hvor man kun måtte have 1 liter med.   
Tiderne er skiftet, desværre.
 -- 
 mvh.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Frank Leegaard (02-03-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frank Leegaard | 
  Dato :  02-03-08 10:16 |  
  |  
 
            Ludvig Nielsen. wrote:
 > Bo tastede følgende:
 >> On 28 Feb., 10:24, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:
 >>> Nick kom med denne ide:
 >>>
 >>>> "Ludvig Nielsen." skrev i meddelelsen...
 >>>>> Han har taget Bettinas 20.000 kr da hun tabte dem ud af tasken
 >>>>> ved en motorvejs cafe ved Gudenå øst for Randers
 >>>> Så er han fundet: http://ekstrabladet.dk/nationen/article979153.ece
>>>
 >>> Det var dejligt, så håber jeg Betinna vil passe bedre på sine penge
 >>> frem over.
 >>>
 >>> --
 >>> mvh.
 >>
 >> <klip fra EB>Den 32-årige mand, der er fængselsfunktionær i Århus-
 >> området, havde kun halvdelen af de 20.000 kr. fra pengebundtet med på
 >> stationen i går.<klip slut>
 >
 > FLOT, det er en skændsel, nu får han ikke kun en straf, men mister
 > sandsynligvis også jobbet, man må i sandhed sige at han kommer til at
 > ligge som han har redt.
 >
 >>
 >> En statstjenestemand skal gå foran den øvrige befolkning og må ikke
 >> begå noget kriminalitet ulovligheder af nogen art. Jeg havde selv et
 >> familiemedlem, der kom til at tage 2 fl. sprit med hjem og i tolden
 >> lagde kufferten op på bordet, sagde: jeg vil gerne betale for 1 fl.
 >> Det var i gamle dage, hvor man kun måtte have 1 liter med.   
>
 > Tiderne er skiftet, desværre.
 Vrøvl .. Nerverne svigtede ..    
/F 
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |