Hvordan fjerner men Epoxy
Fra : Hundehandleren

Dato : 26-04-07 18:20

Hej alle,

Jeg har spildt en klat West Epoxy på ruf taget med skridmønster - uden at
opdage det.
Nu er den selvfølgelig hærdet op - og er umulig at fjerne

Er der nogen der har en ide?

Bent

Fra : Lars Kristensen

Dato : 26-04-07 23:19

Hundehandleren wrote:
> [...]
> opdage det.
> Nu er den selvfølgelig hærdet op - og er umulig at fjerne

Hvis du er heldig har der være voks eller andet imellem således epoxien
ikke har kunne binde ordentlig og den er således til at tage af med en
spartel. Hvis ikke er der kun sandpapir eller andre mekaniske metoder
tilbage.

- Lars

Fra : Hundehandleren

Dato : 29-04-07 09:06

..... Jeg må i gang mekanisk. Jeg havde håbet at kunne undgå at slibe
gelcoaten ned, men det tyder ikke på ad der er nogen vej uden om.

Bent

Fra : Steffen Skov

Dato : 29-04-07 09:37

Brug en af de små nedstrygerklinger. De har nogenlunde samme tykkelse som
bredden i skridmønsteret. Det kan faktiskt blive ret pænt.
Hilsen
Steffen