Hvem kan lave aptering i vores båd
Fra : blueocean

Dato : 11-03-07 17:25

Jeg / vi har planer om at ombygge vores båd , derfor har jeg søgt på
nettet efter nogen der kan bygge den om, det er næsten hele apteringen
der skal laves om. Hvem Kan sådan noget uden det koster en milliar

nogen der har gode ideer

Fra : SørenH

Dato : 11-03-07 20:31

blueocean skrev:
> [...]
> nettet efter nogen der kan bygge den om, det er næsten hele apteringen
> der skal laves om. Hvem Kan sådan noget uden det koster en milliar

Det er jo altid letsindigt at anbefale.
Skal der være garanti for ensartet kvalitet og kvalitetskontrol, sker
det jo hos et af de store værfter med mange mand og dygtige værkførere
(feks Walsted på Thurø) men det er knagemig ikke billigt!!
Det moderate prisleje finder man som regel hos den lille håndværker med
en god ansvarsbevidsthed, - vel vidende at noget kan gå galt eller
tidsfrister skride.
Jeg kan derfor blot sige, at vores Oceanis har været 3 vintre hos Steen
på Bandholm bådeværft, og fået lavet rigtig meget (og forskelligt).
Vi har været ovenud tilfredse, - selv med regningen.
Han og hans indhyrede (når der er for meget for ham selv) er gode
problemknusere, og næsten alt for flinke og omgængelige.
Mvh
Søren H.
Marie af Næstved

Fra : blueocean

Dato : 12-03-07 19:02

On 12 Mar., 16:07, "JBeer" <j...@j-slet-beer.dk> wrote:
> [...]
> nettet efter nogen der kan bygge den om, det er næsten hele apteringen
> der skal laves om. Hvem Kan sådan noget uden det koster en milliar

ha den er god med dig, næ må jeg beholde min ocean racer

Fra : ThomasB

Dato : 12-03-07 23:05

blueocean skrev:
> [...]
> nettet efter nogen der kan bygge den om, det er næsten hele apteringen
> der skal laves om. Hvem Kan sådan noget uden det koster en milliar

Hvor i landet er du fra?

Måske kunne du få fat i nogle bådebyggerlærlinge?