Claus <Pernille@city.dk> skrev i en
news:9hor3b$2adl$1@news.cybercity.dk...
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:9ho1qv$1hrn$2@news.cybercity.dk...
> >
> > I så fald er det hårdt at være ung og testesteron-udsat og ikke
> > kunne brænde dyret af igennem en halv sæson
> Tak for de pæne ord men jeg tror sq ikke min kone er enig , hun siger
> at jeg er et gammelt r..... og se, det er jeg ikke ikke enig i , jeg
> er jo kun 47 år.

))))
Hæ!
Alder har intet med datoer at gøre - det er en sinds-tilstand !!
Kommentaren var nu også mere ment i almindelighed:
Hvis man ikke kan leve med at ens lapning højest holder til et par
hundrede km/t, må man jo blot betale - Og derved bruge flere penge på
modellen end de der lever fint med en halv sæson med under 200!
Jeg punkterede på min tidligere 900'er Ninja's forhjul allerede indenfor
de første 2-300 km (alle mine (2-3 stk.) punkteringer har været på
friske
dæk, hvis mønster tilsyneladende bedre fanger søm og skruer på
vejbanen!!), og nødlappede først med en plug. Sidenhen fik jeg den
lappet gedigent, men dækmanden nøjedes med at raspe plug'ens
gennemstikkende spids af og klippe lappens "navlestreng" af. Dette med
den begrundelse at der allerede var rodet nok i hullet og at plug'en
sikkert holdt hullet tæt nok - Det gennemstikkende var jo kun for
modholds skyld og nu blev plug'en istedet vulkaniseret sammen med den
indvendige lap!
Og således tilbagelagde jeg de 15-20.000 km som fordækket holdt - Og som
nyindkøbt blev Ninja'en IKKE skånet og resterne af plug'en var tydeligt
at se lige til det sidste!
--
Armand .
(forøvrigt heller ikke en årsunge selv)