plywood, købes hvor ?
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 11-02-07 23:14

Jeg skal bruge et stykke marineplywood (med teak eller andet pænt) til en
udtræksplade i u-sofaen. Det skal være 45*120 cm, 13 mm. Jeg synes dte er
lidt dyrt at købe en hel plade. Nogen der ved hvor jeg kan købe det i mindre
stykker ??

Bjarke

Fra : Peder

Dato : 12-02-07 10:45

Hej Bjarke!

Der er én i yachtdatabasen "udkig.dk" under køb/slag af "andet
udstyr", der sælger teakt træ i mindre mængder.

Mvh
Peter

Fra : Steen Andreasen

Dato : 12-02-07 19:23

Jeg mener at Øbro trælast sælger plader på specielle mål. Mod et tillæg
naturligvis.

Steen

"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> wrote in
message news:45cf9514$0$179$157c6196@dreader1.cybercity.dk...