|
| "opkast" Fra : Martin Nielsen |
Dato : 12-09-06 18:07 |
|
Faren vil sgu ikke engang se ungen?`
Er man forpligtet til som far til et barn man faktisk ikke ville have - at
se sit barn?
- næææ det er vel bare at opkræve børnepenge eller hvad?
Havde jeg fået et barn ville jeg da i det mindste besøge denne men ham her
er så ligeglad at det rager ham et papand om han har 3 eller 76 unger...!
| |
Holst (12-09-2006)
| Kommentar Fra : Holst |
Dato : 12-09-06 18:25 |
|
Martin Nielsen wrote:
> Er man forpligtet til som far til et barn man faktisk ikke ville have - at
> se sit barn?
Næppe. Prøv at spørg i news:dk.videnskab.jura
| |
Lars (ArthurDent) (12-09-2006)
| Kommentar Fra : Lars (ArthurDent) |
Dato : 12-09-06 19:36 |
|
On Tue, 12 Sep 2006 19:06:31 +0200, "Martin Nielsen"
<jadahva@hotmail.com> wrote:
>Er man forpligtet til som far til et barn man faktisk ikke ville have - at
>se sit barn?
´
Nej det er man ikke. Kender ikke begrundelsen, men det har måske rod
i, at det ikke tjener barnets tarv at se en forælder der ikke vil se
barnet.
/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.progressio.dk
| |
Michael Zedeler (12-09-2006)
| Kommentar Fra : Michael Zedeler |
Dato : 12-09-06 20:20 |
|
Martin Nielsen wrote:
> Faren vil sgu ikke engang se ungen?`
>
> Er man forpligtet til som far til et barn man faktisk ikke ville have - at
> se sit barn?
Ja. Man er også forpligtet til at elske sit barn ubetinget
Mvh. Michael.
--
Which is more dangerous? TV guided missiles or TV guided families?
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.
Visit my home page at http://michael.zedeler.dk/
| |
Mus (13-09-2006)
| Kommentar Fra : Mus |
Dato : 13-09-06 08:05 |
|
Nej, der findes idioter der ikk vil se sine børn.
Og jeg mener, at så har barnet sgu oz bedst af ikk at kende sin far.
/Bente
"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message
news:MLDNg.60$bs6.19@news.get2net.dk...
> Martin Nielsen wrote:
> > Faren vil sgu ikke engang se ungen?`
> >
> > Er man forpligtet til som far til et barn man faktisk ikke ville have -
at
> > se sit barn?
>
> Ja. Man er også forpligtet til at elske sit barn ubetinget
>
> Mvh. Michael.
> --
> Which is more dangerous? TV guided missiles or TV guided families?
> I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.
> Visit my home page at http://michael.zedeler.dk/
| |
Martin Nielsen (13-09-2006)
| Kommentar Fra : Martin Nielsen |
Dato : 13-09-06 09:25 |
|
Sørgeligt... nå , men sådan er det jo så bare.
| |
Holst (13-09-2006)
| Kommentar Fra : Holst |
Dato : 13-09-06 10:06 |
|
Martin Nielsen wrote:
> Sørgeligt... nå , men sådan er det jo så bare.
Ja.
Men når alt kommer til alt, så er det da på en eller anden måde bedre
end alle de utallige mødre og fædre, som alligevel ikke tager sig
ordentligt af de børn, de har, og som de derved giver skuffelse efter
skuffelse.
| |
Michael Zedeler (13-09-2006)
| Kommentar Fra : Michael Zedeler |
Dato : 13-09-06 21:41 |
|
Mus wrote:
> Nej, der findes idioter der ikk vil se sine børn.
> Og jeg mener, at så har barnet sgu oz bedst af ikk at kende sin far.
Var det dit svar på min kommentar???
Har du læst http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html ?
Mvh. Michael.
--
Which is more dangerous? TV guided missiles or TV guided families?
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.
Visit my home page at http://michael.zedeler.dk/
| |
Ole (02-10-2006)
| Kommentar Fra : Ole |
Dato : 02-10-06 13:16 |
| | |
Tina (14-09-2006)
| Kommentar Fra : Tina |
Dato : 14-09-06 06:09 |
|
"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4506e91a$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Faren vil sgu ikke engang se ungen?`
>
>
> Er man forpligtet til som far til et barn man faktisk ikke ville have - at
> se sit barn?
>
> - næææ det er vel bare at opkræve børnepenge eller hvad?
>
> Havde jeg fået et barn ville jeg da i det mindste besøge denne men ham her
> er så ligeglad at det rager ham et papand om han har 3 eller 76 unger...!
>
>
Du har tidligere skrevet, at barnets far er alkoholiker. Med det in mente
synes jeg det er en yderst fornuftig beslutning han har taget om, at han
ikke vil se sit barn. Ingen børn er tjent med, at deres forældre er
alkoholikere, og "ingen far" er bedre end en, der tydeligt viser, at han
ikke gider barnet men besøger det af pligt.
Nej, han har ikke pligt til at se sit barn, bare fordi han er blevet far.
Tina
| |
|
|