Min kæreste, som også kører i klubben, har sin på andet år. Og den bliver
brugt til Touring uden probs. Hun er meget glad for den.
RF'eren har ry for at have et meget blødt stel. Men hvordan det er i forhold
til GPX, ved jeg ikke. GPX kører med 16 tommer hjul, hvilket gør dækudvalget
begrænset.
Hvilken af dem der spiser sine knaster og vippearme først, tjaah. De har
begge ry for at gøre det. Men denne GPX'er har nu rundet 30k og der er ikke
et eneste symptom på det. Jeg har ikke selv prøvet at kører en RF. Men det
er begge gamle konstruktioner. Jeg syntes dog at GPX'er er let kørt i
forhold til fx. XJ600 (hvis du kan bruge det til noget). Og så har den da
også kræfter nok til lidt sjov. Og den kan sagtens følge med på motorvejene
i Tyskland.
Designet... det må du hellere selv bedømme.
Mit beste råd, prøv dem begge inden køb. Der er nok lige så mange meninger
som der er ejere af begge MC'er.
Kig evt. på min HP, der er en lille beskrivelse af den.
http://HenrikNielsen.dk/
--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/
Fjern x i mailadr. ved svar på mail
"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse
news:9goh5e$dci$1@news.net.uni-c.dk...
> ja tiden er kommet til ny mc
> hvad kan anbefales af disse 2maskiner?
> hvilken er mest slidstærk?
> er der sportstourer i gpx'en ligesom rf'eren?
> er der noget specilt man skal kigge efter på disse 2maskiner? pt mest
hooked
> på rf
>
> på forhånd tak
> Kim- som skiller sig af med sin gamle cbx 550-nogen interesserede?
>
> ps: gud hvor det irrriterer mig mc'revyen ikke har nævnt gpx løbende......
>
>
>
>