Nyt stag.
Fra : Claus Chr. Hanson

Dato : 14-05-06 20:24

For at være på den sikre side vil jeg gerne ha' udskiftet mit ene stag på
min sejljolle.

Hvor kan man får gjort det? altså få presset kovs mv. på en wire.

Kan man evt. få det gjort I Odense da det ville være betragteligt nemmere
for mig.

På forhånd tak :)

Fra : Lars

Dato : 14-05-06 20:49

"Claus Chr. Hanson" <Ingenmails@tak.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor kan man får gjort det? altså få presset kovs mv. på en wire.
>
> Kan man evt. få det gjort I Odense da det ville være betragteligt nemmere

Hej Claus.

Du skal tage et smut ned forbi Folkebådcentralen i Kerteminde. De er flinke
og dygtige - og så er de billige
Mens du venter kan du jo snuppe en is i vaffelbageriet...!!
www.folkboat.dk

Lars

Fra : Claus Chr. Hanson

Dato : 15-05-06 21:15

Lars wrote:

> [...]
> flinke og dygtige - og så er de billige
> Mens du venter kan du jo snuppe en is i vaffelbageriet...!!

Hvad med Assens eller Fåborg det er også steder jeg måske kan få
kørelejlighed til - ellers tak for forslaget :)

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 21:29

> Hvad med Assens eller Fåborg det er også steder jeg måske kan få
> kørelejlighed til - ellers tak for forslaget :)
Du kan få lavet det hos enhver rigger f.eks. Riggeren i Svendborg, eller
Båd & Motor i Fåborg.

Er de større end dem fra kiosken i Fjellebroen Lars ??

Mvh
Søren H.
Marie af Næstved
(Tidligere Øhavet af Thurø)