Hvor kan jeg købe klampe ?
Fra : Bob \(-:

Dato : 02-05-06 20:15

Hej alle

Vil gerne købe 2 stk rustfri klamper
lige som dem her
<http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=353&iItemId=87068>

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=353&iItemId=87068
pr. post ordre nogen forslag ??

Hilsen Robert

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-05-06 14:44

Bob (-: skrev:

> Vil gerne købe 2 stk rustfri klamper
> lige som dem her
> <http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=353&iItemId=87068>
>
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=353&iItemId=87068
> pr. post ordre nogen forslag ??

Lynetten sender på postordre, men om de har denne type ved jeg ikke. Men de
har helt sikkert noget lignende, men de koster nok 5-6 gange så meget

Du får ikke noget til den pris, som Biltema sælger til. Det er helt sikkert.

Jeg er lige ved at tro, at du godt kan spare til en busbillet til enten
næstved eller ålborg, hvis du skal have et par stykker. Køb evt noget med
til andre, så er der flere til at betale transporten.

Claus

Fra : Bob \(-:

Dato : 04-05-06 22:01

> [...]
> næstved eller ålborg, hvis du skal have et par stykker. Køb evt noget med
> til andre, så er der flere til at betale transporten.

----------------

Ok tak for svaret , det bliver nok en fællestur til Aalborg

Hilsen Robert

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-05-06 12:36

Bob (-: skrev:

> Ok tak for svaret , det bliver nok en fællestur til Aalborg

Ok, jeg sender en liste

Claus

Fra : Torben Bach

Dato : 14-05-06 22:10

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message

> Ok, jeg sender en liste
>
> Claus

Jeg har hentet (dowloaded) kataloget fra www.marineworld.dk (også det fra
Masnedø (http://www.mmc.dk/) og Palby (http://www.palby.dk/9, samt checket
Lynetten (http://www.baadservice.dk/) med flere).
Mange bådudstyrsforretninger kan ud fra katalognummeret skaffe den ene eller
anden "ting" hjem - sædvanligvis til den vejledende salgspris - i den
forbindelse er det godt at have mulighed for at checke op på dagsprisen ved
at kigge lidt på div. salgskataloger og dermed få en føling med, hvad der er
helt ude i hampen, eller hvad der ligger på et såkaldt "rimeligt" prisleje -
alt der har noget med båd at gøre, koster tilsyneladende noget i retning at
"spidsen af en jetjager" !
Du vil kunne konstatere, at der kan være ret så store forskelle på prisen på
den samme vare, MEN du vil også kunne konstatere, at der er utroligt mange
varer, der koster nøjagtigt den samme pris det ene eller andet sted, hvilket
kan være lidt underligt, når man taler om begrebet "de frie markedskræfter"

Selv har jeg med held bestilt forskelligt hos den nærmeste
bådudstyrsforretning med henvisning til feks. www.marineworld.dk - rimeligt
let og ekspeditionstiden har som regel været inden for den samme uge. Du
finder klamper på katalogside 97 og fremefter

Mvh
Torben

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-05-06 11:28

Torben Bach skrev:

> [...]
> rimeligt let og ekspeditionstiden har som regel været inden for den
> samme uge. Du finder klamper på katalogside 97 og fremefter

Jeg skal ikke bruge nogle klamper...

PS

I øvrigt imponerende at du kan besvare et indlæg, som du ifølge eget udsagn
slet ikke ser eller læser. LOL

Claus