DLS 1
Fra : Steffen Skov

Dato : 14-12-05 18:14

Et problem er opstået da jeg skulle installere "Det Levende Søkort 1" på min
ny computer. Jeg har installeret både med og uden "dlsksetupfix2.exe", men
jeg får nedenstående fejlmeddelelse hvergang, jeg prøver at køre programmet.
---------------------------

Exception ELowCapacityError in module DLD.exe at 000D7B7C.

The DecisionCube Capacity is low. Please deactivate dimensions or change the
data set.

---------------------------

Er der nogen der kan komme med et konstuktivt råd?

Hilsen

Steffen

Pd 26 Århus
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb, som
søvnen bringer drømme."

Fra : Madsen

Dato : 14-12-05 19:11

Steffen Skov wrote:
> [...]
> change the data set.
>
> ---------------------------
>

> Er der nogen der kan komme med et konstuktivt råd?

Det er fordi du har for meget hukommelse.
http://www.sejlsport.dk/sw3018.asp
Den løsning de kommer med findes ikke til DLS 1 men kun til 2'eren.
Løsningen kan være at begrænse størrelsen på din side fil (det var den
løsning jeg lavede med 1G RAM og begrænsede siden filens størrelse.)

--
Hilsen Madsen

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 14-12-05 19:58

Steffen Skov <XsskovY@webspeed.dk> skrev:
> [...]
>DLD.exe at 000D7B7C.
>
>The DecisionCube Capacity is low.
>Please deactivate dimensions or change the

Hej Steffen,
Du finder svaret på DS hjemmeside for DLSK1:

Find det sted under dit operativsystem hvor du kan
sætte ”Virtuel Memory” / virtuel hukommelse også nogen gange
benævnt som pagefile. Angiv en anden og mindre størrelse således
at du totalt har adgang til mindre end 2 Mb memory. Boot
maskinen og problemet skulle være løst.

D.v.s. summen af både den virtuelle hukommelse og din RAM skal
være mindre end....

vh/Harding

Fra : Joakim Von And

Dato : 15-12-05 19:32

"Harding E. Larsen (slet F07PC)" <harding@F07PClarsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11345868930.117953313963994@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> maskinen og problemet skulle være løst.
>
> D.v.s. summen af både den virtuelle hukommelse og din RAM skal

Vor herre bevares, så kan jeg bedre forstå, jeg heller ikke kunne få det til
at virke på min bærbar.

Ved du/i om DLSK 2 laver det samme problem?

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 15-12-05 22:07

Joakim Von And <ncm_ab@hotmail.com> skrev:
> [...]
>forstå, jeg heller ikke kunne få det til
>at virke på min bærbar.
>
>Ved du/i om DLSK 2 laver det samme problem?

Ja, da problemet eksisterer også på DLSK2.
Prøv at se på DS hjemmeside under FAQ´, her har du en liste over
de mest kendte problemer og deres løsninger.

http://www.sejlsport.dk/sw618.asp

Mvh/Harding

Fra : Joakim Von And

Dato : 16-12-05 00:11