skjult fejl? og hvordan så videre?
Fra : Peter D. Mortensen

Dato : 08-12-05 19:49

Jeg søger hjælp ang. en lidt småskidt bådhandel

Jeg købte i sommer en ældre poca 4, og efter at have haft en bådmekaniker
til at sørge for vinter-preparering af motoren fik jeg en skidt ( meget
dårlig) besked... " har været frostsprængt-- og er lappen med en utæt
svejsning"... jeg selv mener at det hører under skjulte fejl... da sælger
intet nævnte om det... hvad siger I andre?

m.v.h.
Peter

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 08-12-05 21:17

Han vil givetvis hævde, at det er blevet repareret og da der ikke er krav om
at fortælle om alle tidligere problemer med både, men kun nuværende kendte
mangler, så bliver det en strid om ord.

Men det kan da være I kan finde et forlig, hvis begge parter er indstillet
på en mindelig løsning.

Er den købt privat eller hos en mægler/handler ?

Bjarke

Fra : Peter D. Mortensen

Dato : 12-12-05 07:47

Ok, jeg vil da prøve om vi kan finde en mindelig løsning det er jo det
smarteste -
båden er købt privat.

m.v.h.
Peter