DLSK 2
Fra : Rasmus

Dato : 28-11-05 20:50

Jeg skal ud og købe en GPS-mus til min bærbare.
I vejledningen til DLSK 2 står der kun omtalt, at man kan anvende en seriel
GPS som kan tilsluttes COM 1 til COM 4....
Vil det sige at man ikke kan anvende en GPS-mus til USB sammen med DLSK 2?

Fra : MAXI-87

Dato : 28-11-05 22:35

Hej
da din e-mail ikke virker, skriver jeg her.
Det er ingen problem, da softwaren til musen laver USB om til COM
Jeg har en GPS mus - helt ny du kan købe billigt.
fjern "fjernes"

ho@vejen-FJERNESnet.dk

MVH
Hans

Hans Olsen

Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 29-11-05 17:16

hej

Hvad står sådan en GPS mus i hvis du stadig vil sælge?
Fungerer den som "GPS antenne" til pc´en ?

Vh Henrik

Fra : Steffen Skov

Dato : 29-11-05 17:47

<henrik@bianca27.dk> skrev i en meddelelse
hej

Hvad står sådan en GPS mus i hvis du stadig vil sælge?
Fungerer den som "GPS antenne" til pc´en ?

Vh Henrik

Ja - Det fungerer fint. USB-musen bliver til en com-port, og i DLSK skal du
vælge en port mellem 1 til 4. Bare prøv dig frem mellem de 4 porte til du
finder en der virker.
Hilsen
Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb, som
søvnen bringer drømme."

Fra : MAXI-87

Dato : 29-11-05 19:53

<henrik@bianca27.dk> skrev i en meddelelse
Hvad står sådan en GPS mus i hvis du stadig vil sælge?
Fungerer den som "GPS antenne" til pc´en ?
Vh Henrik

Hej
se i dk.marked.privat.baad

mvh
Hans

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 29-11-05 18:49

> [...]
> seriel GPS som kan tilsluttes COM 1 til COM 4....
> Vil det sige at man ikke kan anvende en GPS-mus til USB sammen med DLSK 2?

Jeg er sikker på at denne kan bruges:

Leif Langgaard

GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:
http://www.azfotos.com/