Bådrevy - anno 2005
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 09-11-05 09:16

Hejsa,

Er totalt novice udi både, så beklager et måske banalt spørgsmål (men har
prøvet google....)

Jeg husker fra min barndom, at bådrevyen var stedet, hvor alle svar fandtes
Men har jeg ret i, at bådrevyen ikke laves længere? og hvad er så
alternativet, hvis man blot skal have sådan et bredt billede af bådene på
markedet, priser etc.

vh
Michael

Fra : Sverre Stokke

Dato : 09-11-05 18:15

"Michael N¯rgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> den 9. november 2005 kl. 09:16
+0100 skrev:
> [...]
> Men har jeg ret i, at bådrevyen ikke laves længere? og hvad er så
>alternativet, hvis man blot skal have sådan et bredt billede af bådene på

Bådrevyen takkede af for meget længe siden. Indtil 2004 var der en, der
hed 'Båd og udstyr', men det er altså også slut nu. Der er vist en svensk
'Årets båtar'.

Hilsen Sverre.

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 10-11-05 10:02

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse

> hed 'Båd og udstyr', men det er altså også slut nu. Der er vist en svensk
> 'Årets båtar'.

Takker, Sverre,

Det er da godt man ikke er dreng mere, hvordan skal man nu holde sig
orienteret....

2004 lyder udemærket til mit behov, jeg forsøger at finde "Båd og Udstyr"