Jon Larsen wrote:
>
> > > Gjorde det at jeg lagde en skruetrækker på tværs mellem stemplerne og
> > > trykkede på bremsen indtil alle stempler var trykket helt ud.... og så
> fik
> > > de ellers en ordenlig omgang... Man skal dog passe på at man ikke
> trykker
> > > stemplerne HELT ud....
> > >
> > De skal vel ud alligevel, men jeg kan godt se hvad du mener.
> > xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Ja ja.. de skal ud.. men hvis du trykker dem HELT ud så fiser bremse
> vædsken jo ud at kalibren!!!!!!!
>
Det er da nødvendigt at få dem _helt_ ud. Bag den yderste pakning (den
smalle), var der en hulens masse skidt (ir?), som var skyld i at
pakningerne blev klemt meget hårdt ud mod stemplet.
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> > > og tag kun en kalibre af gangen. Men alt det er du
> > > jo nok inde i
> > >
> > Nope, hvoffer det?
> >
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> Fordi hvis du tager begge kalibre af så presser du den ene så meget sammen
> at man nok ikke sådan lige kan skille den ad igen!!! eller som før..
> trykker stemplerne HELT ud.....
>
Jeg vil nu mene at det er nødvendigt at få stemplerne _helt_ ud, og jeg tog
da også begge kalibere på en gang.
> Glemte også at fortælle at der IKKE må være ridser på yder-siden af
> stemplerne... for så kan bremse-vædsken piple ved siden af og ud over det
> hele... og dermed ingen bremse effekt.!!
>
Der blev nu et par ridser ved det yderste par mm, men de når jo aldrig at
komme ind i nærheden af pakningerne, så det gør nok ikke noget. Men for
dælen, hvor sad nogle af stemplerne fast. Klodserne på hver side af skiven
var ligefrem slidt helt uens!
--
mvh Jes Vestervang - som fik htx hue på idag
ICQ#21146256 - DMCN#506 -
http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER