VHF
Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 23-10-05 13:27

Hej
Er der en der ligger inde med en dansk manual til en Vhf navicom rt 450 dsc.
?????

Per
M/S "Krølle"

Fra : Torben Henriksen

Dato : 24-10-05 01:33

Hej Per

Prøv at ringe til Navicom 63218080 eller mail jrc@navteam.dk
Hvis det ikke lykkes at få en fra firmaet, så mail til mig, jer har
købt en for kort tid siden og har den på dansk, så vil jeg tage
en kopi og sende til dig.

vh/Torben H.

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 24-10-05 17:07

Hej Torben
De vil ha 450,00 for den

Fra : Torben Henriksen

Dato : 24-10-05 23:52

Hej Per

De må da være kugleskøre 450.00 kr det er sgu ågerpris
for et lille hæfte på 25 sider.
Jeg tager en kopi og sender direkte til dig pr. e-mail.
Der kan godt gå et par dage, jeg skal lige have båden
på land for vinteren.

Fra : Torben Henriksen

Dato : 26-10-05 00:39

Hej Per

Jer har scannet manualen og ville maile den til dig,
men det viser sig at den er for stor.
19 mb og det kan mailprogrammet ikke håndtere.
Så hvis du vil maile din adresse til mig vil jeg
brænde en CDer og sende til dig.
Jeg ville sende en direkte mail, men for beskeden
ikke accepteret så derfor denne vej

Venlig Hilsen
Torben Henriksen
mail torbh@mail.tele.dk