Mast Cirrus / Super Cirrus
Fra : mic1004a@hotmail.com

Dato : 06-10-05 15:09

Hej alle.

Er der nogen der ligger inde men information om
den egentlige forskel på en

Westerly Cirrus og Westerly Super Cirrus

Jeg er klar over at det er masthøjden der er ændret men kan ikke
finde noget om hvor meget det drejer sig om.

Venligst

Michael H.

Fra : LejfM

Dato : 13-10-05 07:29

Hej Michael

jeg er ikke helt sikker, men det må som du nævner være masten der lidt
højere, ihvertfald kan der på http://www.sailguide.com ses at der er
forskellig areal størelse på sejlene....

du kunne jo prøve at maile til en af de "tilbagemeldings" artikler, der er.
da har christerx@yahoo.com fortalt at de har en super westerly...

LejfM

Fra : mic1004a@hotmail.com

Dato : 13-10-05 10:24

LejfM skrev:

KLIP

> du kunne jo prøve at maile til en af de "tilbagemeldings" artikler, der er.
> da har christerx@yahoo.com fortalt at de har en super westerly...
>
> LejfM

KLIP

Hej LejfM

Tak for ideen, har send ham en mail.

Michael H.

Fra : LejfM

Dato : 19-10-05 08:20

>Michael skrev:
>Tak for ideen, har send ham en mail.

Hej Michael...

hvad fik du ud af at maile til ham ??? jeg er da meget intereseret, da jeg
selv har en til salg. !

LejfM

Fra : mic1004a@hotmail.com

Dato : 19-10-05 14:32

Hej

Han prøver at finde ud af det og vender så tilbage,
Jeg poster her når jeg høre noget.

Michael

Fra : mic1004a@hotmail.com

Dato : 09-11-05 09:28

<KLIP>
<LejfM skrev:
<hvad fik du ud af at maile til ham ??? jeg er da meget intereseret, da
jeg
<selv har en til salg. !
<KLIP>

Hej LejfM

Jeg har fået svar.

Storsejl 11,1 m2
Genua 13,7 m2
Fok 9,8 m2
Lille fok 5,5 m2 (Lidt usikkert)
Masthøjden 8,2

Altså som alm. Cirrus undtagen masthøjden.

Michael

Fra : LejfM

Dato : 10-11-05 07:42

Michael skrev

>Hej LejfM

>Jeg har fået svar.

>Storsejl 11,1 m2
>Genua 13,7 m2
>Fok 9,8 m2
>Lille fok 5,5 m2 (Lidt usikkert)
>Masthøjden 8,2
>Altså som alm. Cirrus undtagen masthøjden.

Så kan jeg regne ud at min er en almidelig Cirrus, da mastehøjden er lidt
under 8 m så vidt jeg husker

LejfM