Vinterstativ af træ til en Bandholm 24
Fra : dsl246380@vip.cyberc~

Dato : 05-10-05 20:14

Hej.
Er der nogen, der har en arbejds-tegninger til et vinerstativ, der
passer til en Bandholm 24.
Med venlig hilsen
Munken

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-05 17:48

dsl246380@vip.cybercity.dk wrote:
> Hej.
> Er der nogen, der har en arbejds-tegninger til et vinerstativ, der
> passer til en Bandholm 24.
> Med venlig hilsen
> Munken

Hej
Jeg havde tidligere en bandholm 26 med et af de meget udbredte og
populære Bådnyt-stativer, - første tegning var i Bådnyt engang i
'70-erne og blev gentaget et par gange gennem årene på kraftig opfordring.
Det er nemt at selvbygge, og støtter godt.
En hurtig søgning gav denne link, hvor der er en tegning af et færdigt
stativ incl. en senere tilkommen "stormstøtte".
Hvis man ikke anvender denne bør man - som jeg altid gjorde - (for)binde
de to sektioner til hinanden i både SB og BB side for at forhindre
udskridning bagud/forud under ekstreme forhold.
Du bør kunne få/købe tegningerne hos Bådnyt eller kontakte Guldborg havn
(hjemmesiden) og høre om de kan sende dig en kopi.
Mvh
Søren Hedemand

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-05 17:58

snabela wrote:

> [...]
> Du bør kunne få/købe tegningerne hos Bådnyt eller kontakte Guldborg havn
> (hjemmesiden) og høre om de kan sende dig en kopi.
Hvorfor sker det altid ?!!!
Man skriver en mail som beskriver et link, - og så glemmer man at
indsætte link'et !
http://www.guldborg-havn.dk/LaguNyt/LagNyt00/Stativ.htm

Fra : Niels

Dato : 06-10-05 18:39

kik her der er hvad du skal bruge
http://maximalt.dk/Artikler/Stativ.htm
hilsen Niels

Fra : dsl246380@vip.cyberc~

Dato : 09-10-05 20:27

Mange tak for jeres henvisninger. Jeg har nu mod på at gå i
gang med et vinterstativ.
Med venlig hilsen
Munken