Har, i embeds medfør, kørt en del i en 2,5L fire cyl.-udgave med manuelt
gear. Den er sløv som fanden og skal presses laaaangt ud i gear´ene for at
følge med. Det medfører så et ufatteligt benzinforbrug. Desuden finder den
af og til på, ikke at ville starte. Eet eller andet var i vejen med
elektronikken, så den nægtede alt, udover at tænde lamperne i
instrumentbrættet => værkstedsbesøg...
Behøver jeg skrive, at jeg ikke er voldsomt imponeret
Ja, ok, du er lun
på en diesel-udgave, men tjaaah... Udover motoren er jeg nu heller ikke
imponeret over den generelle kvalitet - samlinger, plastik-kvalitet,
knapperne virker kastet på med en skovl... Men... det er jo en
'amerikaaaner', og dét faktum har jo alligevel eet eller andet over sig..!
Kører også ofte i nogle af samme firma´s Ford Econoline. KÆMPE øse med plads
til både mange personer og oceaner af skrammel bagi..!! Men, med en 5-6-7
liters V8´er, konstrueret før nogen havde hørt ordet 'energikrise', er det
RIGTIG rart, ikke selv at skulle betale, når den skal tankes..!! Dén er til
gengæld ret sjov at køre i, på sin egen måde: +/- ½ meter ratslør,
besynderlig affjedring og svær at bedømme længden og bredden på. Den kan
faktisk flytte sig, når den får pedalen, men man skal altid beregne ekstra
tid, til at finde en parkeringsplads der er stor nok...
/Asger Ellekrog
"Snowman" <snowhops@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43498ac8$0$84138$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Er her nogen der har godt kendskab til Chrysler Grand Voyager eller bare
> Voyager.
> Jeg er lidt lun på at købe en sådan Chrysler, men som Turbo Diesel.
> Desværre ved jeg intet om dette mærkes kvalitet, holdbarhed, ulemper eller
> reservedels pris niveau.
>
> På forhånd tak.
>
> Hilsen
> Jesper
>