Volvo Penta TAMD40B
Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 03-09-05 20:43

Hej gruppe.

Er der nogen der ligger inde med en manual og/eller reparationshåndbog til
subj. så er jeg interesseret evt. kopi?

Fra : Bent Frederiksen

Dato : 04-09-05 07:34

Karsten H. Rasmussen wrote:
> Hej gruppe.
>
> Er der nogen der ligger inde med en manual og/eller
> reparationshåndbog til subj. så er jeg interesseret evt. kopi?
>
> mvh
Hej gå ind til nordens største bådforum og meld dig ind (gratis). Når du er
meldt ind, gå ind under medlemssider og i dokumentarkiv ,der finder du
næsten alle bådmanualer i pdf lige til at dawnloade.
Jeg har selv den originale 40-A-B rep verkstedsmanual men det er et større
arbejde at kopiere den,så hent den selv her
http://www.baatplassen.no/i/index.php?&&CODE=00
Mvh Bent.

Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 04-09-05 21:33

"Bent Frederiksen" <bent.f@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har selv den originale 40-A-B rep verkstedsmanual men det er et større
> arbejde at kopiere den,så hent den selv her

Hej - tak for linket,men desværre findes der kun tekniske data som jeg har.

Hvis det var muligt ville jeg gerne låne dine manualer for kopiering,- du
vil selvfølgelig blive holdt skadesløs osv., osv.

Fra : Bent Frederiksen

Dato : 04-09-05 21:48

Karsten H. Rasmussen wrote:
> [...]
> Hvis det var muligt ville jeg gerne låne dine manualer for
> kopiering,- du vil selvfølgelig blive holdt skadesløs osv., osv.

Kig lige på den sidste tmd 40 zip der ligger bogen.
Mvh Bent.

Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 05-09-05 22:31

> Kig lige på den sidste tmd 40 zip der ligger bogen.
> Mvh Bent.

Tusind tak for dit overvågne blik.

Grunden til at jeg ikke kunnne finde den, må skyldes det manglende "A" i
TMD40.

Men anyway, nu er den downloaded. Endnu engang tak.