Selvstyrer til motorbåd
Fra : Rasmus Riis

Dato : 06-08-05 21:10

Hej

Jeg overvejer at få monteret en selvstyrer på min båd, en ny Husky
Dane 850. Båden har hydraulisk styring, to styrepladser, og vejer ca.
4500kg. Den skal kunne betjenes fra begge styrepositioner.

Jeg har i forvejen elektronisk udstyr fra Raymarine, og overvejer
derfor en selvstyre fra samme producent, så den kan snakke sammen med
min kortplotter, og fremstå i samme design.

Men hvad skal jeg være opmærksom på?

Hvad er det bedste køb mht. pris/kvalitet?

Er den svær at montere selv?

Hvad er en "god" pris på en selvstyrer? Jeg har hørt priser fra andre
i havnen der svinger fra kr. 10-30.000.

På forhånd tak
Rasmus Riis

Fra : Co

Dato : 29-08-05 00:22

[...]

Jeg vil helt kalrt anbefale en Raymarine ST6000, som i forvejen passer til
øvrige instrumenter,
og som du med garanti vil blve glad for !

med sejler hilsen
Claus