Har denne motor hydrauliske ventiler?
Fra : Per

Dato : 06-08-05 11:11

Hej NG!

Er der nogen der ved om denne motor benytter sig af hydrauliske ventiler.

http://www.ketneroutdoor.dk/mercury_produkter/motorer/mercury_paahaengsmotorer/f40elpt_efi.html

Jeg har fået at vide at den har det, men kan ikke finde noget om det nogen
steder. Det er vel noget nemmere at vedligeholde, hvis der ikke skal stilles
ventiler i tide og utide.

Jeg har set på en og kunne se at der var stilleskruer og de beskrev også en
ventiltolerance, men derfor kan der vel godt være hydraulik alligevel. Måske
det kun er en "grundindstilling" for ventilerne?

ER der nogen der ved noget om subj?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Rochy

Dato : 10-08-05 18:25

Nej der er ikke hydrauliske ventiler. på den motor

mvh Rochy