|
| Hvad er hurtigst, Maranello eller M6? Fra : Frederik C |
Dato : 19-06-05 09:35 |
| | |
Mogens (19-06-2005)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 19-06-05 10:07 |
|
On Sun, 19 Jun 2005 10:34:43 +0200, "Frederik C"
<f.caroe@fjernefjernsletsuf.nu> wrote:
>Tjaa, jeg troede det faktisk ikke...
Ferrari -> i stjerendiciplinen "hér inde"
60-100 km/h i 4. gear 4,2 s (BMW) 3,9 s (Ferrari)
Mvh...
| |
Jan W Nielsen (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 20-06-05 06:14 |
|
> Tjaa, jeg troede det faktisk ikke...
Det er nu nedbremningen, der imponerer mest hos mig.
Jég havde ikke sat mine penge på, at BMW´en var så meget bedre fra 200
km/t....
/Jan W Nielsen
| |
Frederik C (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Frederik C |
Dato : 20-06-05 12:21 |
|
"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
news:42b6507d$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Tjaa, jeg troede det faktisk ikke...
>
> Det er nu nedbremningen, der imponerer mest hos mig.
>
> Jég havde ikke sat mine penge på, at BMW´en var så meget bedre fra 200
> km/t....
>
> /Jan W Nielsen
>
IMO er det ret imponerende fartressourcer, AMG og M har hentet ud af deres
maskiner efterhånden... Man forstår godt, at Ferrari og Porsche har ytret
bekymring. Det engelske magasin testede en SL65AMG mod en Murcielago...
Lamboen kunne slet ikke følge med i accelleration.
Sandsynligvis vil de mindre sprotsvognsfabrikanter ressourcemæssigt, have
svært ved at følge med...
Mvh.
Frederik
| |
Brian S Jensen (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Brian S Jensen |
Dato : 20-06-05 12:27 |
|
"Frederik C" <f.caroe@fjernefjernsletsuf.nu> skrev i en meddelelse
news:42b6a6a2$0$75066$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
> news:42b6507d$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Tjaa, jeg troede det faktisk ikke...
>>
>> Det er nu nedbremningen, der imponerer mest hos mig.
>>
>> Jég havde ikke sat mine penge på, at BMW´en var så meget bedre fra 200
>> km/t....
>>
>> /Jan W Nielsen
>>
>
> IMO er det ret imponerende fartressourcer, AMG og M har hentet ud af deres
> maskiner efterhånden... Man forstår godt, at Ferrari og Porsche har ytret
> bekymring. Det engelske magasin testede en SL65AMG mod en Murcielago...
>
> Lamboen kunne slet ikke følge med i accelleration.
>
> Sandsynligvis vil de mindre sprotsvognsfabrikanter ressourcemæssigt, have
> svært ved at følge med...
>
> Mvh.
>
> Frederik
>
En anden, meget vigtigt, faktor som man også skal huske på, er
holdbarheden -
og her satser jeg da 100% mine penge på BMW'en (og AMG'en). De andre
(nok især Lambo'en) kan ikke holde til at blive kørt som sådan en skal
Mvh.
Brian S Jensen
| |
Roberto Saldo (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Roberto Saldo |
Dato : 20-06-05 12:29 |
| | |
Jan W Nielsen (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 20-06-05 20:25 |
|
> Forestil dig en TDI med et smalt momentbånd og kun 2 gear ialt. 0-200km/t
> ville ikke være ret sjovt vel?
Altså - skal vi nu ikke komme videre end den snak om at man konstant skal
skifte gear i en diesel..?
Man skifter i en diesel ikke oftere end i for eksempel en ny Ford Mondeo V6.
Her løber gearene ud ved 40, 80, 130 etc..
Der er ikke så mange omdrejninger at vælge imellem i dieselbilen - men til
gengæld er udvekslingen jo lavet efter det, så du IKKE konstant skal skifte.
/Jan W Nielsen
| |
Roberto Saldo (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Roberto Saldo |
Dato : 20-06-05 12:35 |
| | |
Brian S Jensen (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Brian S Jensen |
Dato : 20-06-05 12:43 |
| | |
Brian (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 20-06-05 13:29 |
| | |
Martin Johansen [600~ (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 20-06-05 13:54 |
| | |
Christensen (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Christensen |
Dato : 20-06-05 14:37 |
| | |
Henrik B. (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 20-06-05 14:43 |
| | |
Christensen (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Christensen |
Dato : 20-06-05 18:03 |
| | |
Brian (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 20-06-05 19:12 |
|
Christensen wrote:
> Hvad nu hvis den kommer med en ordentlig mølle på et tidspunkt? -
> hjælper det?
Det sker da vist ikke for tit, at BMW leger med den slags på en benziner -
så hellere 2 propper ekstra
/Brian
| |
Christensen (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Christensen |
Dato : 20-06-05 19:45 |
|
>
> Det sker da vist ikke for tit, at BMW leger med den slags på en benziner -
> så hellere 2 propper ekstra
>
http://www.autocarmag.com/news_article.asp?na_id=214768
som længere oppe i tråden....men det var nu mest for at drille Henrik B -
som er til møller *fnis*
/f christensen
| |
Henrik B. (20-06-2005)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 20-06-05 20:54 |
|
"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse
news:42b6f690$0$208$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Ikke hér. Den er et eksempel på den slags bil, der tager sig godt ud på
>> et billede - men ikke i virkeligheden.
>>
>
> Det har du bestemt *ikke* ret i...
>
> Hvad nu hvis den kommer med en ordentlig mølle på et tidspunkt? - hjælper
> det?
Nope, en mølle gør den ikke til en mindre ugly-bugly-bil.....
--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!
| |
|
|