Knob og stik ..
Fra : Lantino

Dato : 13-07-05 13:42

Hej NG,

Nogen som kender til et sted hvor man kan se hvordan man hænger tov op ...
Det lyder nok mærkeligt, men når jeg ser et længere tov er det altid bundet
op i et 8 tal og så gør man et eller andet for at sørge for at man kan hænge
det på en knage ...

Jeg kan desværre ikke beskrive det bedre ...
Er der nogle som kan hjælpe ???

/Lantino

Fra : mlt

Dato : 16-07-05 10:30

Er det ikke bare alm sammenrulning for så til sidst at tage en af løkkerne
og binde en alm knude og hænge tovværket i den? Det bruger jeg normalt. Så
ligner det ihvertfald det efterlyste 8-tal når det hænger på en knage.

Hilsen Michael

Fra : Calle.

Dato : 16-07-05 20:59

Lantino wrote:
> [...]
> altid bundet op i et 8 tal og så gør man et eller andet for at sørge
> for at man kan hænge det på en knage ...

du lægger det bare op i hånden som løkker, og til sidst tager du en af
løkkerne og kører rundt om bundtet et lille stykke neden for hånden indtil
der er 10-20 cm tilbage af den løkke du vikler med, det tager du og stikker
igennem der hvor du har hånden. Så har du løkken til at hønge tovet i
--
Calle.