Garmin fishfinder
Fra : Brian S Jensen

Dato : 30-06-05 10:21

Hej

Hvor pålidelig er sådan en Garmin Fishfinder 100 ?

Når nu den viser en masse fisk på skærmen, er der så rimelig
stor sandsynlighed for at det virkelig ER fisk - eller er det bare
tang og andet snavs som den "fanger" ?

Overvejer da lidt at få fat i en stang så man kan hive lidt fisk op

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 30-06-05 10:48

> [...]
> tang og andet snavs som den "fanger" ?
>
> Overvejer da lidt at få fat i en stang så man kan hive lidt fisk op

Den virker fint, sådan en. Men hvis du er i tvivl så skrue lidt op for
"filteret". Ellers kikke man jo samtidig på bundforholdene, er der et hul så
ér det sikkert fisk.

Et stangsæt kan efterhånden fåes til en fornuftig pris. Men det ved de nok
mere om i dk.fritid.lystfiskeri

Mvh
Leon

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 17:30

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tang og andet snavs som den "fanger" ?
>
> Overvejer da lidt at få fat i en stang så man kan hive lidt fisk op

Garmin Fishfinder 100 er en nu udgået model! Efterfølgeren hedder idag
Garmin Fishfinder 120, jeg vil dog anbefale at ofre noget mere og købe en
Garmin Fishfinder 250, evt. den model som også kan vise fart (+ 800 kr.
mener jeg). Denne Garmin Fishfinder 250 har noget større sendestyrke (500W
rms/4000W peak hvor 120'eren har 100W rms/800W peak) og noget bedre skærm
(320x320 pixels hvorimod 120'erens er på 240x128 pixels).

Fra : Brian S Jensen

Dato : 30-06-05 17:54

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> rms/4000W peak hvor 120'eren har 100W rms/800W peak) og noget bedre skærm
> (320x320 pixels hvorimod 120'erens er på 240x128 pixels).

Der sidder en Fishfinder 100 i båden - spørgsmålet gik bare i al sin
enkelhed på, hvor pålidelig den er

Mvh.
Brian S Jensen