|
| Motor der hyler som en turbo Fra : Steen F. |
Dato : 08-06-05 13:35 |
|
Hvad kan det skyldes, når en motor begynder at hyle (lidt ligesom en turbo,
altså i takt med omdrejningstallet), men kun når den bliver varm (kørt mere
end 1 time)?
Lydniveauet på hyletonen er noget højere end bare lidt alm. piveri.
Der er tale om en Golf IV 2,0 benzin (årg. 03) med 29.000 km på bagen.
MVH Steen
| |
Klaus D. Mikkelsen (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 08-06-05 14:05 |
|
"Steen F." skriver:
>
> Lydniveauet på hyletonen er noget højere end bare lidt alm. piveri.
> Der er tale om en Golf IV 2,0 benzin (årg. 03) med 29.000 km på bagen.
Er den fra efter 5. måned 2003 er det værkstedet der skal fixe den,
den er under garanti !
"lugter" af en flækket gummipakning.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Peter Sindrup (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Peter Sindrup |
Dato : 08-06-05 14:20 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> "lugter" af en flækket gummipakning.
Hvor?
Peter
| |
Klaus D. Mikkelsen (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 08-06-05 14:23 |
| | |
Steen F. (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Steen F. |
Dato : 08-06-05 15:17 |
|
Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Luftindtag
Ja, den er fra 9. måned 03.
Mener du til luftfilteret?
Men hvorfor kun når den bliver varm?
MVH Steen
| |
Klaus D. Mikkelsen (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 08-06-05 15:28 |
|
"Steen F." skriver:
>
> Ja, den er fra 9. måned 03.
Go VW
> Mener du til luftfilteret?
Ikke nødvendigt selve filteret, men et sted på vej ned mod cylinderen...
> Men hvorfor kun når den bliver varm?
Noget der giver sig mekanisk, når den bliver varm (udvider sig).
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Jørgen M. Rasmussen (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 08-06-05 18:43 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
> "lugter" af en flækket gummipakning.
>
Hvis der er flækket noget, er det slangen til bremseforst., det er en kendt
VAG-fejl, værkstedet har et rep.kit. Men så plejer den at gå ad H.... til i
tomgang.
| |
Michael Kirkegaard (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Michael Kirkegaard |
Dato : 08-06-05 15:33 |
|
"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:42a6e5fb$0$6339$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> Hvad kan det skyldes, når en motor begynder at hyle (lidt ligesom en
> turbo, altså i takt med omdrejningstallet), men kun når den bliver varm
> (kørt mere end 1 time)?
> Lydniveauet på hyletonen er noget højere end bare lidt alm. piveri.
> Der er tale om en Golf IV 2,0 benzin (årg. 03) med 29.000 km på bagen.
>
> MVH Steen
Generatoren på min Corolla sagde sådan.
Den ville bare sige at den ville på pension snart.
Michael
| |
Katja & Dennis (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Katja & Dennis |
Dato : 08-06-05 19:11 |
|
Hejsa...
Tror nu også det er noget genarator værk eller noget andet der rem
trukket....
Mvh Dennis
| |
G B (09-06-2005)
| Kommentar Fra : G B |
Dato : 09-06-05 02:14 |
|
"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
news:42a6e5fb$0$6339$ba624c82@nntp06.dk.telia.net:
> Hvad kan det skyldes, når en motor begynder at hyle (lidt ligesom en
> turbo, altså i takt med omdrejningstallet), men kun når den bliver
> varm (kørt mere end 1 time)?
Den bli'r turbo med tiden!
(undskyld...)
--
Med venlig hilsen
GB
| |
|
|