|
| Hvis en hummer er for lille ... Fra : anders majland |
Dato : 07-06-05 15:10 |
|
.... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under samme
subjekt i dk.binaer.motor.
Jeg kan desværre ikke fortælle noget om køreegenskaberne ....
--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
| |
Jan W Nielsen (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 07-06-05 15:20 |
|
> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under
> samme subjekt i dk.binaer.motor.
Mon den er større end en Hummer H1 - hvis den ikke er hævet og sat på de
store dæk..?
/Jan W Nielsen
| |
anders majland (07-06-2005)
| Kommentar Fra : anders majland |
Dato : 07-06-05 20:50 |
|
> Mon den er større end en Hummer H1 - hvis den ikke er hævet og sat på de
> store dæk..?
I hedehusene er der et us-import firma der vist bare hedder us import. Der
stod for et stykke tid siden en F250 ved siden af en H2. Hvor F250'eren var
noget større. Men det var nu også mest den ombyggede jeg ville vise. Det kan
man selvf. også ved en hummer - de er da set både med ekstra længde og
højde.
/A
| |
Jan W Nielsen (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 07-06-05 15:22 |
|
> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under
> samme subjekt i dk.binaer.motor.
Her er samme bil - uden store dæk og hævning:
http://www.curtisnjrotc.com/F350.htm
/Jan W Nielsen
| |
Niels Bengaard (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Niels Bengaard |
Dato : 07-06-05 15:22 |
|
> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under
> samme subjekt i dk.binaer.motor.
>
> Jeg kan desværre ikke fortælle noget om køreegenskaberne ....
Hvis det er størrelsen der er interessant, så slår ingen vist International
CXT, det er en pickup truck der vil noget..
Niels
| |
Christensen (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Christensen |
Dato : 07-06-05 17:07 |
|
"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message
news:42a5ad8d$0$740$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under
>> samme subjekt i dk.binaer.motor.
>>
>> Jeg kan desværre ikke fortælle noget om køreegenskaberne ....
>
> Hvis det er størrelsen der er interessant, så slår ingen vist
> International CXT, det er en pickup truck der vil noget..
>
for de uindviede....men uha...den er meget meget lidt pæn....
http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-International-CXT-FA-Rocks-1600x1200.jpg
/f christensen
320d Touring '02
| |
Kim Voss Schrader (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Kim Voss Schrader |
Dato : 07-06-05 17:13 |
| | |
Morten Fruergaard (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 07-06-05 22:06 |
| | |
Kim Voss Schrader (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Kim Voss Schrader |
Dato : 07-06-05 22:08 |
| | |
Morten Fruergaard (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 07-06-05 22:13 |
| | |
Kim Voss Schrader (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Kim Voss Schrader |
Dato : 07-06-05 22:21 |
|
Hej!
Morten Fruergaard wrote:
> Jep, den er for fed...
*Agreed*. Hvad mon han bruger den til?
> Prøv at komme til Bilka i den (last)bil... ROFL
Hehe. Det bliver sq dyrt - den ser bedst ud, når den er parkeret ovenpå seks
Lupoer
--
Mvh, Kim Voss Schrader
| |
Morten Fruergaard (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 08-06-05 20:50 |
|
Kim Voss Schrader wrote:
>> Jep, den er for fed...
>
> *Agreed*. Hvad mon han bruger den til?
Hvad kan jeg sige? Amerikanere...
> Hehe. Det bliver sq dyrt - den ser bedst ud, når den er parkeret
> ovenpå seks Lupoer
Jep, og Lupoerne har ikke fået en ridse... Den er bare kørt hen over...
--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV
| |
Klaus D. Mikkelsen (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 08-06-05 05:11 |
| | |
Morten Fruergaard (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 08-06-05 20:51 |
| | |
Morten Fruergaard (07-06-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 07-06-05 22:05 |
|
Niels Bengaard wrote:
>> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede
>> under samme subjekt i dk.binaer.motor.
>>
>> Jeg kan desværre ikke fortælle noget om køreegenskaberne ....
>
> Hvis det er størrelsen der er interessant, så slår ingen vist
> International CXT, det er en pickup truck der vil noget..
http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
Se DET er biler...
--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV
| |
Kim (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Kim |
Dato : 08-06-05 06:30 |
|
"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
meddelelse news:42a60bbc$0$18641$14726298@news.sunsite.dk...
>
> http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
>
> Se DET er biler...
>
Så så'n en Hummer-ting i Nyhavn forleden
Der stod Totalvægt 8888, Last omkring 400kg.
Er det pral, eller vejer den virkelig så meget ?
Mvh, Kim
| |
Jan W Nielsen (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 08-06-05 07:56 |
|
> Er det pral, eller vejer den virkelig så meget ?
Pral - naturligvis.
/Jan W Nielsen
| |
Thunderbird [7100] (19-06-2005)
| Kommentar Fra : Thunderbird [7100] |
Dato : 19-06-05 14:32 |
|
On Wed, 8 Jun 2005 07:29:33 +0200, "Kim" <No@money.dk> wrote:
>"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
>meddelelse news:42a60bbc$0$18641$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
>>
>> Se DET er biler...
>>
>Så så'n en Hummer-ting i Nyhavn forleden
>Der stod Totalvægt 8888, Last omkring 400kg.
>Er det pral, eller vejer den virkelig så meget ?
H1 vejer mellem 7.847-8.114 lb
H2 vejer ca 6400 lb
Begge vægte er med fuld tank men uden passagerer.
--
Mvh
Flemming Jacobsen
| |
Thomas Strandtoft (08-06-2005)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 08-06-05 21:04 |
|
Morten Fruergaard wrote:
> http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
>
> Se DET er biler...
Jeg er færdig af grin over de der stretch jeep's der er link til,
specielt fordi de viser billeder af dem i terræn. Alle ved, at
terrænkørsel og laaang akselafstand er som skabt til hinanden,
lol!
--
Hygge..
Thomas
| |
Finn Guldmann (11-06-2005)
| Kommentar Fra : Finn Guldmann |
Dato : 11-06-05 09:10 |
|
Morten Fruergaard wrote:
>>>... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede
>>>under samme subjekt i dk.binaer.motor.
>>>Jeg kan desværre ikke fortælle noget om køreegenskaberne ....
>>Hvis det er størrelsen der er interessant, så slår ingen vist
>>International CXT, det er en pickup truck der vil noget..
> http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
> Se DET er biler...
>
Den der sorte sag er da meget rå (4. billede).
Men så er der jo lige det med hvem der må køre i dem. For hvor mange af
dem kan holde sig under 3.500 kg?
Det kan derimod denne her:
http://trucks.about.com/od/nissantruckphotos/l/bl_04_titancr_a.htm
--
MVH Finn - der er starter i nyt, fast, job.
Og det er s** hårdt.
| |
anders majland (12-06-2005)
| Kommentar Fra : anders majland |
Dato : 12-06-05 06:38 |
|
> Men så er der jo lige det med hvem der må køre i dem. For hvor mange af
> dem kan holde sig under 3.500 kg?
Det er så lidt et problem med dansk lovgivning da man ikke må køre "privat
hyggekørsel" i en lastbil ....
| |
Uffe Ravn (12-06-2005)
| Kommentar Fra : Uffe Ravn |
Dato : 12-06-05 07:35 |
|
"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev
> > Men så er der jo lige det med hvem der må køre i dem. For hvor mange af
> > dem kan holde sig under 3.500 kg?
>
> Det er så lidt et problem med dansk lovgivning da man ikke må køre "privat
> hyggekørsel" i en lastbil ....
Så er der vel også krav om begrænser på 90Km./h?
Mvh. Uffe Ravn
| |
Finn Guldmann (12-06-2005)
| Kommentar Fra : Finn Guldmann |
Dato : 12-06-05 14:46 |
|
Uffe Ravn wrote:
>>>Men så er der jo lige det med hvem der må køre i dem. For hvor mange af
>>>dem kan holde sig under 3.500 kg?
>>Det er så lidt et problem med dansk lovgivning da man ikke må køre "privat
>>hyggekørsel" i en lastbil ....
> Så er der vel også krav om begrænser på 90Km./h?
>
Ikke nødvendigvis. Den med fartbegrænser begynder, svjv, først ved 7,5 tons.
--
MVH Finn - der er starter i nyt, fast, job.
Og det er s** hårdt.
| |
Finn Guldmann (12-06-2005)
| Kommentar Fra : Finn Guldmann |
Dato : 12-06-05 14:44 |
|
anders majland wrote:
>>Men så er der jo lige det med hvem der må køre i dem. For hvor mange af
>>dem kan holde sig under 3.500 kg?
> Det er så lidt et problem med dansk lovgivning da man ikke må køre "privat
> hyggekørsel" i en lastbil ....
>
Er det ikke bare et spørgsmål om hvad man får den registreret til?
Og betaler for?
--
MVH Finn - der er starter i nyt, fast, job.
Og det er s** hårdt.
| |
|
|