Hvis du er i nærheden af Køge Bugt i næste~
Fra : Lotte

Dato : 04-06-05 16:56

Til orientering eller advarsel (alt efter smag): I næste weekend
(11.-12 juni) fejrer hele Strandparken ved Køge Bugt 25 års jubi-fest.
Masser af gratis arrangementer i havnene. Til orientering kan man
downloade programmerne fra min site http://www.geocities.com/lotte

mvh

Lotte

PS: Så kan I sejlerfyre måske får konerne og ungerne med ud og sejle

Fra : MAXI-87

Dato : 04-06-05 17:42

"Lotte" <Lotte@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Til orientering eller advarsel (alt efter smag): I næste weekend
> (11.-12 juni) fejrer hele Strandparken ved Køge Bugt 25 års jubi-fest.
Hej
Dit indlæg hører nok mere ind under dk.opslag.
Hvorfor linker du ikke til den officielle side, i stedet for en halvdårlig
hjemmeside.
http://www.strandparken-kbh.dk/227/0/pageserve.php

Hilsen
Hans

Fra : Per Krabbe

Dato : 04-06-05 18:07

"MAXI-87" <h@net.dk> skrev i en meddelelse

Den kommentar synes jeg sad for lavt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 18:45

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en
meddelelse
> "MAXI-87" <h@net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den kommentar synes jeg sad for lavt.

Det synes jeg også ... og havde den været bragt under
dk.opslag gad jeg nok vide, hvor mange af denne gruppes
læsere, der havde set den? Personligt synes jeg der skal
være plads til den form for 'markedsføring' i denne gruppe
og at lidt tolerance og empati ikke var af vejen ... Hvorfor
skulle den besked dog ikke kunne bringes her? Mener du ikke
den er relevant for mange af gruppens læsere ...

Det virker som om du - Hans - er lidt knotten over dagens
'sejlervejr' ...

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-06-05 07:17

"Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> skrev

> [...]
> skulle den besked dog ikke kunne bringes her? Mener du ikke
> den er relevant for mange af gruppens læsere ...

Der skal være plads til det, gruppernes fundats tillader og ikke mere.
Begynder man at gøre undtagelser for dit og dat, så havner man på en
glidebane, som kører af sporet.

Med hensyn til det aktuelle indlæg, så er det ærgerligt, at "Maxi" ikke har
gidet at sætte sig ind i gruppens fundats, så ville han også opdage, at
indlægget rent faktisk er i overensstemmelse med fundatsens rammer.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.sejlads

Claus
--
Sælges *billigt* og nyt:
Mindre blokke, bl.a O.H i aluminium samt anden i rustfrit

Fra : ibber

Dato : 05-06-05 17:34

> [...]
> Sælges *billigt* og nyt:
> Mindre blokke, bl.a O.H i aluminium samt anden i rustfrit
> Låsebelag i rustfrit stål til påhængmotor inkl lås.

Fej for egen dør først:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=23ab%244298d9ec%243e3d903a%
2413419%40news.arrownet.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26q%3Dno%2B
put%2Bno%2Btake%26btnG%3DS%25C3%25B8g%26meta%3Dgroup%253Ddk.*

Fra : MAXI-87

Dato : 04-06-05 22:27

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> "MAXI-87" <h@net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den kommentar synes jeg sad for lavt.
Hej
Jeg prøver en anden formulering.
Da der findes en fin og fornem side om emnet, følte jeg det som en
reklame for en hjemmeside, som hører under opslag.
Et godt arrangement er selvfølgelig relevant her, derfor lidt synd at
linket til siden skal findes på en - efter min mening lidt rodet hjemmeside.
Hvorfor ikke linke direkte til emnet ?

Hilsen
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 22:39

Den køber jeg ...

Fra : Lotte

Dato : 06-06-05 11:19

Beklager meget det postyr mit indlæg har givet. Fra min side var
indlægget tænkt som en servicemeddelelse om det store arrangement,
hvor en del af programpunkterne efter min mening har relevans for
sejlere og kommende sejlere.

Eksempel: Prøvesejlads hos Søspejderne. Tag med ud at sejle i
klubmedlemmernes lystbåde. Sejlads med optimistjoller og juniorbåde.
Prøveture i kajakker Auktion over gamle herreløse joller.
Sejlerloppemarked. Se en bobåd under konstruktion. Prøv at stå på
vandski. Windsurfers Shop Cup. Samt ikke mindst den årlige Færø
Regatta og meget andet.

Samtidig var det også min hensigt at advare dem, der sejler til en
havn for at nyde naturen i fred og ro. Det er der ikke i de fire havne
den 11. - 12. juni. Kender det selv - efter otte timers knaldhård
sejlads (dødtræt og drøn våd) - er det ikke lykken at opdage, at den
havn man er kommet ind i, har kæmpestor havnefest og ens stævn ligger
direkte nedenfor ølteltet med sang og klang. Andre gange kan det jo
være meget sjovt.

Måske skulle jeg nok også have linket mere direkte til
http://www.strandparken-kbh.dk/227/5269/pageserve.php. Det tænkte jeg
ikke lige på. I øvrigt har jeg intet personligt med arrangementet at
gøre, vor båd ligger bare i en af havnene.

Mvh

Lotte

-------------------

Min båd kan du se http://www.geocities.com/lotte/

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 11:44

> [...]
> ikke lige på. I øvrigt har jeg intet personligt med
> arrangementet at
> gøre, vor båd ligger bare i en af havnene.

KLIP

> Mvh
>
> Lotte

Tag du den nu bare med ro ... af gruppens mange læsere, er
det jo kun en enkelt, der har udtalt sig kritisk over for
dit indlæg (og det blev endda modificeret) og andre har
støttet det positivt. Så held og lykke med arrangementet og
en god sæson i din båd ... Det eneste, jeg *ikke* er enig
med dig i, er, at du har den bedste båd i verden ... for det
har jeg! )

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 04-06-05 21:34

"MAXI-87" <ho@net.dk> skrev i en meddelelse
> Dit indlæg hører nok mere ind under dk.opslag.

Og DIT indlæg hører under nettiquette, alt sådan noget med at feje for egen
dør og bo i glashus. .... GAB...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-06-05 07:11

"MAXI-87" <ho@net.dk> skrev

> Dit indlæg hører nok mere ind under dk.opslag.

Maxi, det ville hjælpe gevaldigt, hvis du i det mindste læser gruppens
fundats, inden du vejleder. Havde du brugt de ti sekunder, det tager, så
ville du kunne læse følgende:

"Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment."

Citat slut

Her kan man læse hele fundatsen:

Fra : MAXI-87

Dato : 05-06-05 08:15

Hans Olsen
> [...]
> ville du kunne læse følgende:
> "Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment."
Davs Claus
Hvis du havde gidet læse min anden formulering, så havde du også
læst, at linket havde relevans som jeg skriver, men du må da
give mig ret i, at det er mere regelret med et direkte link til
arrangementet,
frem for at skulle finde det på en hjemmeside midt i meget andet tekst ?
Hans

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-06-05 08:27

"MAXI-87" <ho@net.dk> skrev
> Davs Claus

davs du..

> give mig ret i, at det er mere regelret med et direkte link til
> arrangementet,
> frem for at skulle finde det på en hjemmeside midt i meget andet tekst ?

Det har jeg slet ikke kigget på, i og med, at jeg ikke skal til Køge i den
nærmeste fremtid. Mit indlæg går udelukkende på, at Lotte's indlæg rent
faktisk er legitimt i henhold til fundatsen, og er der problemer med hendes
link, så må det være hendes egen sag. Det vedkommer jo ikke gruppens
fundats.

Claus

Fra : Claus Bjerre

Dato : 05-06-05 19:51

Hvis der er noget, der er OT, så må det være disse diskusioner mellem
gruppens kamphaner bl. a. om, hvad der er OT eller ej!
Claus Bjerre