Motorbåd - Internet.
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-06-05 14:54

Jeg overvejer at købe en båd. Er nybegynder.

Jeg søger henvisning til internetsider hvor man kan se et udvalg af både
til salg, billeder osv. for at få en fornemmelse af hvad der findes.

Nogen forslag.? Jeg har søgt lidt uden at finde meget.
(a.la. bilguiden.dk)

(F.eks. ser Scanboat.com interessant ud, men er tilsyneladende for en
lukket kreds, med krav om at man logger på.)

Mvh. Jørgen

Fra : Torben Henriksen

Dato : 04-06-05 15:15

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (F.eks. ser Scanboat.com interessant ud, men er tilsyneladende for en
> lukket kreds, med krav om at man logger på.)

Prøv www.yactdatabase.com eller
www.maritimelinks.dk

Det vil helt sikkert dække dit behov

vh/Torben H

Fra : Torben Henriksen

Dato : 04-06-05 15:28

> [...]
>
> (F.eks. ser Scanboat.com interessant ud, men er tilsyneladende for en
> lukket kreds, med krav om at man logger på.)

Det er ikke nødvendigt at logge på Scanboat for at kikke,
har selv været der mange gange uden at være logget på,
men der er både man skal logge på for at se beskrivelse af,
hvorfor ved jeg ikke. Er du interesseret så bare log på.

vh/Torben H.

Ps jeg har intet med Scanboat at gøre udover
almindelig nysgerrighed

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-06-05 19:12

Torben Henriksen wrote:

> Det er ikke nødvendigt at logge på Scanboat for at kikke,

Nej, det fandt jeg også ud af senere.

Dog har jeg problemer med at få de søgte både vist. - Altså danske.
De udenlandske blander sig. Med krav om at man logger på.

Formentlig skyldes det at jeg ikke bruger Microsoft browser. Mange der
laver hjemmesider tager jo ikke hensyn til andre end de der har IE.

Tak for kommentarerne, til alle.!

Mvh. Jørgen

Fra : Per Krabbe

Dato : 04-06-05 19:55

> [...]
>
> Formentlig skyldes det at jeg ikke bruger Microsoft browser. Mange der
> laver hjemmesider tager jo ikke hensyn til andre end de der har IE.

Vælg http://www.scanboat.com/dk/BoatSaleSearchAdvanced.asp og lidt nede kan
du vælge hvilket land du vil se både fra - der er faktisk mange muligheder
for at vælge lige netop den type både du vil se.

Prøv det

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe
www.scanboat.dk
www.boat4you.dk
www.spiderboat.com

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-06-05 10:48

Per Krabbe wrote:

> [...]
> du vælge hvilket land du vil se både fra - der er faktisk mange muligheder
> for at vælge lige netop den type både du vil se.

Det har jeg selvfølgelig prøvet. Faktisk før jeg skrev det første indlæg.

Side 1 ser fin ud, danske både. Men side 2 og 3 og sikkert videre, er
tyske og polske.

Det går fra Albin 25, 17320 kr, nederst på side 1, til Corsiva 450 fra
Polen, 1120 EUR, øverst på side 2. (923 ialt)

Som jeg skrev før: For få hjemmeside designere accepterer andet end IE.
Det er sikkert årsagen.
Et problem der er meget udbredt.

Mvh. Jørgen

Fra : Per Krabbe

Dato : 05-06-05 11:34

> Det har jeg selvfølgelig prøvet. Faktisk før jeg skrev det første indlæg.

Sorry - det vidste jeg ikke.

> [...]
>Som jeg skrev før: For få hjemmeside designere accepterer andet end IE. Det
er sikkert årsagen.Et problem der er meget udbredt.<

Hvilke browser bruger du - + version ?

(Jeg checkede lige i Firefox vers 1.0.3 der funker det)

Fra : MAXI-87

Dato : 04-06-05 15:31

--Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse
> Nogen forslag.? Jeg har søgt lidt uden at finde meget.
> (a.la. bilguiden.dk)
Hej
Den absolutte bedste er www.udkik.dk
Hilsen
Hans

Fra : Torben Henriksen

Dato : 04-06-05 16:01

"MAXI-87" <ho@net.dk> skrev i en meddelelse

> --Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse
> Hej
> Den absolutte bedste er www.udkik.dk
> Hilsen
> Hans

Enig
Tilsyneladende er udkik og yachtdatabase det samme site
måske de har lavet to adresser hvem ved...

vh/Torben H.

Fra : Torben Bach

Dato : 04-06-05 16:22

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote in message
> [...]
>
> (F.eks. ser Scanboat.com interessant ud, men er tilsyneladende for en
> lukket kreds, med krav om at man logger på.)

Denne her er heller ikke så ringe endda, selvom jeg mest kigger med på
www.udkik.dk

http://www.baadannoncer.dk/index.asp

Mvh
Torben

Fra : Per Krabbe

Dato : 04-06-05 16:53

www.boat4you.dk er også ok

Fra : Per Krabbe

Dato : 04-06-05 16:51

> [...]
> (F.eks. ser Scanboat.com interessant ud, men er tilsyneladende for en
> lukket kreds, med krav om at man logger på.)

Re. scanboat.com -
Det er absolut ikke nødvendigt at logge på - for at se ca. 16000 brugte både
fra hele Europa. Det er korrekt at der er ca. 1500 hvor det er nødvendigt -
men dem springer du bare over. De er mærket så du ikke er itvivl.

Jeg er sikker på søger du båd - så finder du den der.

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Stig

Dato : 04-06-05 19:15