Frihavns Ordningen --> DK, N, S, D offici~
Fra : Ole Ærbo

Dato : 03-06-05 21:54

Hej,
For hvem det måtte have interesse kan jeg oplyse, at Frihavns Ordningen (FH)
har fået en officiel hjemmeside
http://www.skivesoesportshavn.dk/fh/

God sommer og sejltur

/Ole

Fra : sailor99

Dato : 05-06-05 18:31

"Ole Ærbo" <æk@sfd.net> skrev i en meddelelse
> Hej,
> For hvem det måtte have interesse kan jeg oplyse, at Frihavns Ordningen
(FH)
> har fået en officiel hjemmeside
> http://www.skivesoesportshavn.dk/fh/

Hej Ole!

Al ære og respekt for arbejdet, men hvad pokker skal din meddelelse på
de.rec.sport.segeln???
Folk dernedefra sender mig mails og spørger, hvad det nu er for noget.
Hvis du vil "udenlands", synes jeg du skal gennemføre det helt eller lade
være.

Mvh
Georg

Fra : Troels Hansen

Dato : 05-06-05 18:57

Ole Ærbo wrote:
> Hej,
> For hvem det måtte have interesse kan jeg oplyse, at Frihavns Ordningen (FH)
> [...]

Tag lige og ret dit frameset så det rent faktisk virker i andet end IE.
fra:
<frame name="country" src="dk\Index.htm" target="bottom">

TIl:
<frame name="country" src="dk/Index.htm" target="bottom">

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-06-05 09:28

"Ole Ærbo" <æk@sfd.net> skrev

> For hvem det måtte have interesse kan jeg oplyse, at Frihavns Ordningen
(FH)
> har fået en officiel hjemmeside
> http://www.skivesoesportshavn.dk/fh/

Hvor der dybest set ikke står noget som helst interessant

Hvorfor skal man bruge tid på at hente pdf filer, når det hele sagtens kan
laves brugervenligt i html.

Som gamle møller siger, hvis det er værd at gøre, så gør det ordentligt..
(frit efter hukommelsen)

Claus
--
Sælges *billigt* og nyt:
Mindre blokke, bl.a O.H i aluminium samt anden i rustfrit

Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-06-05 09:35

Ole Ærbo wrote:

> Hej,
> For hvem det måtte have interesse kan jeg oplyse, at Frihavns Ordningen (FH)
> har fået en officiel hjemmeside
> http://www.skivesoesportshavn.dk/fh/

HTTP 404 - File not found

- Lars