"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:42a451ae$0$63593$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har haft min helt egen ide om hvilken forskel der er på subj. - men nu
> er jeg blevet lidt forvirret:)
>
> Aircon smider bare noget kold luft ind i kabinen og man skal stille
> temperaturen lige som på en almindelig bil ved hjælp af en drejeknap.
>
> Klimaanlæg sætter man temperaturen på et display og så holder den
> temperaturen på det uanset vejrpåvirkning og motortemperatur.
>
> Så kommer brormand med sin G5 *) hvor man har en drejeknap, men der står
> sgu skrevet en temperatur på knappen - svjh 18-20 22-24 og så er
> spørgsmålet - hvad er det VW har tabt ned i kabinen for at køle denne af?
>
> Jeg kan kunne komme i tanke om halvautomatisk klimaanlæg - men er der
> noget der hedder det? Og hvad er forskellen i virkemåden på brormandens og
> så den med display?
>
> *) Golf V
> --
> Per, Esbjerg
> Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er
> Søg på
www.conrad.de varenr. 849863 - U4
> 300 kr. - ikke brugt. Fejlkøb.
Da Lada for et par år siden forsøgte sig med en "ny" model, skrev de også
tal på drejeknappen til varmeanlægget. Men da Bilmagasinet testede bilen,
var der ikke det der ligner et klimaanlæg/ aircon. i bilen. Sjovt nok ville
Lada importøren ikke lade Bilmagasinet teste bilen, de måtte snyde sig til
at teste en ved at gå til en Lada forhandler og lade som om de var
interesseret i at købe den "nye" Lada.
Omkring samme tid lod Bilmagasinet også en Lada sprænge i stykker af en tank
fra hæren på et stykke øvelsesterræn.
Mvh
Anders