|
| Her kan man se lufttrykket på alverdens bi~ Fra : Mogens |
Dato : 07-05-05 16:20 |
|
På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
| |
Christian (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Christian |
Dato : 07-05-05 16:45 |
|
"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote in message
news:71np711lhbo11k1vkkba4seivf1v1sk418@4ax.com...
>
> På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
> visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
> mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
smart!,.så mangler jeg bare at få internet i dørstolpen på min bil ....
| |
Emil Jensen [2100] (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Emil Jensen [2100] |
Dato : 07-05-05 20:00 |
|
>> På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
>> visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
>> mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
>
> smart!,.så mangler jeg bare at få internet i dørstolpen på min bil ....
Eller en PDA'er med internetadgang. PDA'en bruges jo alligevel til
navigation, så hvad venter du på? Jeg ville dog ikke sætte den på dørstolpen
Emil
| |
Klaus D. Mikkelsen (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 07-05-05 18:09 |
|
Mogens skriver:
>
> På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
> visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
> mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
Underligt, for en golf V skal dæktrykket være højere bag end foran ???
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Martin Vollert (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Martin Vollert |
Dato : 07-05-05 18:38 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
news:427CF62F.15CD93FB@du.kan.finde.den...
> Mogens skriver:
>>
>> På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
>> visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
>> mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
>
>
> Underligt, for en golf V skal dæktrykket være højere bag end foran ???
Det er vel fordi i en Golf sidder de fede forest
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert>
| |
Klaus D. Mikkelsen (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 07-05-05 18:39 |
| | |
Martin Vollert (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Martin Vollert |
Dato : 07-05-05 18:51 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
news:427CFD44.6ADC3AF6@du.kan.finde.den...
> Martin Vollert skriver:
>>
>> Det er vel fordi i en Golf sidder de fede forest
>
> Bagi mener du vel ?
Skrev du ikke lige at dæktrykket skulle være højere foran end bag ??.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert
| |
Martin Vollert (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Martin Vollert |
Dato : 07-05-05 18:53 |
|
"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> wrote in message
news:427cff2a$0$79453$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> news:427CFD44.6ADC3AF6@du.kan.finde.den...
>> Martin Vollert skriver:
>>>
>>> Det er vel fordi i en Golf sidder de fede forest
>>
>> Bagi mener du vel ?
>
> Skrev du ikke lige at dæktrykket skulle være højere foran end bag ??.
ARRGG
Det kunne fanme være rart hvis jeg gad at læse det jeg kommenterede, men til
din beroligelse så er det samme med min bil højere dæktryk bag.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert
| |
Jørgen M. Rasmussen (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 07-05-05 18:52 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
>> Det er vel fordi i en Golf sidder de fede forest
>
> Bagi mener du vel ?
>
Selv-erkendelse kan være en god ting :)).
| |
Klaus D. Mikkelsen (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 07-05-05 18:53 |
| | |
Jørgen M. Rasmussen (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 08-05-05 01:11 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
>> Selv-erkendelse kan være en god ting :)).
>
> Men lufttryk ???
>
Næh med hvilken ende af bilen som er tungest ;))).
| |
Klaus D. Mikkelsen (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 08-05-05 10:31 |
|
"Jørgen M. Rasmussen" skriver:
>
> Næh med hvilken ende af bilen som er tungest ;))).
Forenden.
For det første ligger den en klods af en diselsmotor, dernæst sidder der
en kødklump på forsædet. JEg tror at der er mest vægt på forhjulene.....
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Jørgen M. Rasmussen (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 08-05-05 14:30 |
| | |
Christian B. Andrese~ (11-05-2005)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 11-05-05 10:18 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
news:427CF62F.15CD93FB@du.kan.finde.den...
> Mogens skriver:
> >
> > På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
> > visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
> > mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
>
>
> Underligt, for en golf V skal dæktrykket være højere bag end foran ???
Meget normalt.
--
mvh / regards
Christian
| |
Roberto Saldo (11-05-2005)
| Kommentar Fra : Roberto Saldo |
Dato : 11-05-05 10:25 |
|
Christian B. Andresen wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> news:427CF62F.15CD93FB@du.kan.finde.den...
>
>>Mogens skriver:
>>
>>>På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
>>>visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
>>>mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
>>
>>
>>Underligt, for en golf V skal dæktrykket være højere bag end foran ???
>
>
> Meget normalt.
Det er fordi den er tung i bagen :) man kan næsten se det.
Mvh
Roberto
| |
Klaus D. Mikkelsen (11-05-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 11-05-05 11:19 |
| | |
Ukendt (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 07-05-05 18:56 |
|
> mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
Jeg kan ikke komme derind ?
"Serveren blev ikke fundet"
Mvh. Allan
--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 712 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk
| |
Ukendt (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 07-05-05 18:58 |
|
> Jeg kan ikke komme derind ?
> "Serveren blev ikke fundet"
Nå det kunne jeg 30 sekunder efter.
Mvh. Allan
| |
Lars Holst (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Lars Holst |
Dato : 07-05-05 20:18 |
|
Mogens <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> said in
news:71np711lhbo11k1vkkba4seivf1v1sk418@4ax.com:
>
> På dette link kan man se lufttrykket på en given bil. Der er endda for
> visse bilers vedkommende (eksempelvis BMW 500 touring) lufttryk for
> mange forskellige dækdimensioner ! -> www.holdtrykket.dk
Den viser min bil med forkert tryk.
Og hvorfor skal det lige opgives i kPa (kilo pascal).
--
Lars Holst
Alfa Romeo 1.8 TS 16V SW
| |
Psypher (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Psypher |
Dato : 07-05-05 20:45 |
|
> Den viser min bil med forkert tryk.
> Og hvorfor skal det lige opgives i kPa (kilo pascal).
Gad også godt vide hvad kPa er i PSI eller BAR
--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02
http://www.dfmc.dk/?id=562
--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 85 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk
| |
Martin Vollert (07-05-2005)
| Kommentar Fra : Martin Vollert |
Dato : 07-05-05 20:54 |
|
"Psypher" <ask@for.it> wrote in message
news:427d1a0d$0$692$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Den viser min bil med forkert tryk.
>> Og hvorfor skal det lige opgives i kPa (kilo pascal).
>
>
> Gad også godt vide hvad kPa er i PSI eller BAR
320 kPa = 3,2 bar F.eks
det er ikke så svært, ellers er Goggel din ven.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert
| |
Lars Holst (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Lars Holst |
Dato : 08-05-05 10:30 |
|
"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> said in news:427d1c52$0
$79453$14726298@news.sunsite.dk:
>
> "Psypher" <ask@for.it> wrote in message
> news:427d1a0d$0$692$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Den viser min bil med forkert tryk.
>>> Og hvorfor skal det lige opgives i kPa (kilo pascal).
>>
>>
>> Gad også godt vide hvad kPa er i PSI eller BAR
>
> 320 kPa = 3,2 bar F.eks
> det er ikke så svært, ellers er Goggel din ven.
>
Som igen er lig med 46,412 psi
--
Lars Holst
| |
phk (09-05-2005)
| Kommentar Fra : phk |
Dato : 09-05-05 12:32 |
|
"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:Xns965074FB456E925689lh236589@62.243.74.162...
>> 320 kPa = 3,2 bar F.eks
>> det er ikke så svært, ellers er Goggel din ven.
Skriv 3,2 bar to psi på google ... så får du svaret ... google kan også
regne ;)
--
Per, Esbjerg
| |
Lars L. Hansen (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Lars L. Hansen |
Dato : 08-05-05 00:04 |
|
Lars Holst wrote:
> Den viser min bil med forkert tryk.
> Og hvorfor skal det lige opgives i kPa (kilo pascal).
Ja, de har byttet om på for og bag. Ellers ser det rigtigt nok ud for
min bil.
Mvh.
| |
Karsten Andersen (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 08-05-05 02:22 |
|
Sun, 08 May 2005 01:03:47 +0200, skrev Lars L. Hansen, på 8 linier, i
<427d4952$0$79461$14726298@news.sunsite.dk>, :
>Lars Holst wrote:
>> Den viser min bil med forkert tryk.
>> Og hvorfor skal det lige opgives i kPa (kilo pascal).
>
>Ja, de har byttet om på for og bag. Ellers ser det rigtigt nok ud for
>min bil.
>
>Mvh.
3 bar i mine små bagdæk.
Så er det da lige før de springer af sig selv
--
MVH Karsten
Horsens
| |
Jørgen M. Rasmussen (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen |
Dato : 08-05-05 08:14 |
|
"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> 3 bar i mine små bagdæk.
> Så er det da lige før de springer af sig selv
>
Så får du da en flyvende start ).
| |
Lillan Gross (13-05-2005)
| Kommentar Fra : Lillan Gross |
Dato : 13-05-05 16:44 |
|
hmm.. så er der slet ikke til den størrelse dæk jeg kører med (245//225)...
smart
"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
news:427dbbd1$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
>
>> 3 bar i mine små bagdæk.
>> Så er det da lige før de springer af sig selv
>>
> Så får du da en flyvende start ).
>
| |
Mogens (13-05-2005)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 13-05-05 17:07 |
|
On Fri, 13 May 2005 17:44:13 +0200, "Lillan Gross" <lillang@mail.dk>
wrote:
> så er der slet ikke til den størrelse dæk, jég kører med (245//225)...
Mine dæk er der heller ikke (275), men jeg kører forsøgsvis med det
højeste tryk, som instruktionsbogen angiver ift. standarddæk...
| |
Klaus D. Mikkelsen (08-05-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 08-05-05 10:32 |
|
"Lars L. Hansen" skriver:
>
> Ja, de har byttet om på for og bag. Ellers ser det rigtigt nok ud for
> min bil.
Alt i alt en side man ikke kan stole på, den vildleder folk.
Hvad kan man bruge det til ?????
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Deaster (09-05-2005)
| Kommentar Fra : Deaster |
Dato : 09-05-05 13:59 |
|
Lars L. Hansen wrote:
> Lars Holst wrote:
>> Den viser min bil med forkert tryk.
>> Og hvorfor skal det lige opgives i kPa (kilo pascal).
>
> Ja, de har byttet om på for og bag. Ellers ser det rigtigt nok ud for
> min bil.
Tjaa, min bil er der slet ikke (Corolla hatchback fra 95) og den der kommer
nærmest passer ihvertfald slet ikke.
--
Deaster
"War is God´s way of teaching
Americans geography"
| |
|
|