|
| Audi A4 Quattro... Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 07-03-05 11:17 |
|
Hvorledes holder det?
Skal man købe en alm. FWD eller en Quattro?
Det er sammen med 2,5 V6 TDI, tiptronic...
--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV
| |
Jan W Nielsen (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 07-03-05 12:00 |
|
> Skal man købe en alm. FWD eller en Quattro?
> Det er sammen med 2,5 V6 TDI, tiptronic...
Køb bare quattro - men køb ikke en 2,5 TDi fra før august 2003.
Den æder knasterne (regning 40.000 kroner) - se evt tråd længere ned om A6
2,5 TDi - hvor jeg på vegne af en af mine kammerater spurgte til dette.
/Jan W Nielsen
| |
Morten Fruergaard (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 07-03-05 12:10 |
|
Jan W Nielsen wrote:
> Køb bare quattro - men køb ikke en 2,5 TDi fra før august 2003.
>
> Den æder knasterne (regning 40.000 kroner) - se evt tråd længere ned
> om A6 2,5 TDi - hvor jeg på vegne af en af mine kammerater spurgte
> til dette.
Jeg så godt tråden, som endte med, at det koster 6.000 kr. i dele i
Tyskland...
Det afskrækker mig ikke...
--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV
| |
Jan W Nielsen (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 07-03-05 13:42 |
|
> Jeg så godt tråden, som endte med, at det koster 6.000 kr. i dele i
> Tyskland...
> Det afskrækker mig ikke...
Plus rep..
Ok - jeman, hvis man har mod på dette, så er det jo bare at hoppe på..
Lækker vogn i øvrigt..
/Jan W Nielsen
| |
Morten Fruergaard (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 07-03-05 17:39 |
|
Jan W Nielsen wrote:
>> Jeg så godt tråden, som endte med, at det koster 6.000 kr. i dele i
>> Tyskland...
>> Det afskrækker mig ikke...
>
> Plus rep..
Jep. Hvilket udføres på mit eget værksted...
(Med mindre, der skal bruges en masse special værktøj)
> Ok - jeman, hvis man har mod på dette, så er det jo bare at hoppe
> på..
> Lækker vogn i øvrigt..
Jep...
Men er Quattro 30-40.000 kr. mere værd...?
Sammenholdt med at der er mere der kan gå i stykker, og den sluger lidt
mere...?
--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV
| |
Jan W Nielsen (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 07-03-05 17:51 |
|
> Men er Quattro 30-40.000 kr. mere værd...?
Det vil jég mene - specielt hvis du på et tidspunkt smider en boks på den.
Det store moment har det med at smide forhjulene rundt ret let, og det er
fedt at kunne bruge momentet uden at tænke på hjulspin.
Min kammerats Toledo TDi 130 hk med boks (mindst 160 hk) har tendens til at
rive hjulene rundt - simpelthen fordi der vælter hestekræfter ud af skabet,
hvis man bare åbner på klem.
Det er ikke som en hidsig 2,0 sugebenzin, hvor der ikke er kræfter, før du
er langt oppe i omdrejninger.
/Jan W Nielsen
| |
Morten Fruergaard (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 07-03-05 18:17 |
|
Jan W Nielsen wrote:
>> Men er Quattro 30-40.000 kr. mere værd...?
>
> Det vil jég mene - specielt hvis du på et tidspunkt smider en boks på
> den.
Det kommer der.
Jeg er vant til 150 hk/350 nm i min 1,9 TDi, så jeg kender det... Men det er
stadig mange penge - for ingen tvivl om, at det kunne være utroligt lækkert
med et Quattro skilt bagpå...
--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign
www.xenonkit.dk - Xenonkit til eftermontering
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr samt dæk/fælge til 4x4 og SUV
| |
Ukendt (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 07-03-05 19:47 |
|
> Jeg er vant til 150 hk/350 nm i min 1,9 TDi, så jeg kender det...
Ja det er de mest utrolige ting folk kan venne sig til. Jeg har også vennet
mig til min sløve mondeo
--
Tom
| |
Jacob Bjørn (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Jacob Bjørn |
Dato : 07-03-05 20:02 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:422ca194$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Jeg er vant til 150 hk/350 nm i min 1,9 TDi, så jeg kender det...
>
> Ja det er de mest utrolige ting folk kan venne sig til. Jeg har også
> vennet mig til min sløve mondeo
Også du, Brutus?
--
Mvh Jacob
Tullende rundt i en bovlam Ford Mondeo 1,8 - '94.......
Eller en M113 G3, alt efter behov
| |
Brian (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 07-03-05 20:25 |
|
Hejsa!
Tom tog fat i nøglebrættet, og skrev:
> Ja det er de mest utrolige ting folk kan venne sig til. Jeg har også
> vennet mig til min sløve mondeo
Til gengæld ser din ud til, at kunne køre fra det meste
/Brian
| |
Ukendt (07-03-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 07-03-05 20:30 |
|
"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse
news:422caa6c$0$29271$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa!
>
> Tom tog fat i nøglebrættet, og skrev:
>
>> Ja det er de mest utrolige ting folk kan venne sig til. Jeg har også
>> vennet mig til min sløve mondeo
>
> Til gengæld ser din ud til, at kunne køre fra det meste
Ja de fleste bliver pænt bagved når de om morgenen ser at der kommer røg ud
af begge rør fra V6 motoren
--
Tom
| |
Nygaard \(4330\) (08-03-2005)
| Kommentar Fra : Nygaard \(4330\) |
Dato : 08-03-05 19:53 |
|
> Men det er stadig mange penge - for ingen tvivl om, at det kunne være
> utroligt lækkert med et Quattro skilt bagpå...
Så køv et skilt
/tue
| |
|
|