Jeg ville fandme hellere stadig have McLaren fremfor den anden.
McLaren har efter min mening bedre motorteknik idet at den ikke har
trykladning men stadig yder helt utroligt godt.
Den har trods alt også vundet Le Mans, det tror jeg ikke den anden kunne
holde til /-:
/Allan
"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4228a8ad$0$29433$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:LwUVd.102918$Vf.3965740@news000.worldonline.dk...
>
> > Okay 15 år om at slå McLarens rekord
>
> Jae, den har stået i lang tid. Da McLaren Cars Ltd. satte rekorden på 372
km/t
> på Nardo var der ingen uafhægige personer, så den har faktisk ikke
officiel
> status. Det var vist bare Mika Häkkinen i en XP3'er - for lige at se hvad
den
> kunne klare i varmen.
>
>
> > En rekord sat i en 3-4 år gammel McLaren demobil, men jeg troede faktisk
den
> > var på 391 km/t, var den ikke ?
>
> Den rekord blev sat i Tyskland, nærmere bestemt på VW-testbane. Her havde
de
> alle de rigtige personer til stede, så rekorden kunne blive officielt
optaget
> i Guinness Book of Records. Andy Wallace kørte XP5 demo/pressebilen, og
fik
> den op på 391 km/t som højeste hastighed. For at opfylde kravene skal
bilen
> inden en time køre i modsat retning, hvorefter man udregner en
> gennemsnitshastighed. Det sker for at modregne evt. hjælp fra vind.
>
> Den reele hastighedsforskel mellem Koenigsegg (387,87 km/t) og McLaren
(386,7
> km/t) er 1,17 km/t - ikke meget når vi er oppe i den ende :)
>
> MVH
>
> Kristian
>
www.knl-dtp.dk
>
>
>
>