Og jeg mener at have læst "et-eller-andet-sted" at der sidder andre dyser på
110 Udgaven..så lad os sige jeg får den i "fabrikstrim" på 110 HK (evt
0.2-0,3 bar ekstra ladetryk) og så en boks oveni...så er jeg forhåbentlig i
nærheden af de 135-140 HK
"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:4224ea4d$0$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Når det så er gennemskuet hvad forskellen mellem den 90 HK der ligger i
> > den
> > og de 110 som focus har..
>
> Variabel geometrisk turbolader med intercooler.
>
> > tja så får den nok lige lavet lidt ved sig, så lige
> > en boks på/chippes.....så nærmer vi os småt de 140 Hk he he..
>
> 120 hk er nok mere realistisk - men når det er diesel-hypper er det også
> rigeligt..
>
> /Jan W Nielsen
>
Sorry det var i gamle dage på Xsara / Xantia (kørte sku godt så´n en Xantia
HDi med Powersys boks på :) )....Fiestaudgaven har også variabel geometri og
intercooler...det siger ford´s folder ihverttilfælde...har ikke haft chance
for at se et rigtigt motorrum endnu :(
Utroligt at skulle købe for 220.000 bil uden at kunne prøve først LOL
ChipMIK