/ Forside / Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Fritidssejlads
#NavnPoint
dabj 9220
trimare46 2651
pallenoc 1600
BjarneD 1560
piaskov 1180
pjk 1173
Teil 1110
emesen 1090
dova 1060
10  transor 1030
Clavs Tersgov
Fra : Torben Henriksen


Dato : 21-03-05 01:04

Claus Tersgov jeg skriver til dig her i denne NG vel vidende at dette
ikke har noget med sejlads at gøre og dog.
Jeg har lige som andre opmærksomt fulgt dine indlæg i NG og jeg tror
du faktisk er en dygtig fyr, der ved en masse om mange ting og har
mange gode tips og tricks til at klare en situation på.
Men problemet som jeg og måske andre ser det er, at du kun kan
se sort og hvidt, eller sagt på en anden måde hvis der er en der har
en anden opfattelse af tingende og måske er lidt provokerende i sit
svar så falder du over ham med det danskes sprog værste gloser
og det er denne NG for god til. Her er der et kæmpe potentiale
af erfaring som gerne skulle bibeholdes og ikke jages væk eller
for den sags skyld ikke turde skrive et indlæg, angst for at få
et mindre høfligt svar fra dig.
For en ordens skyld, hvis du skulle have glemt det, har jeg klippet
lidt fra usernet.dk Debatteknik.
Vær sober

Overordnet handler det nok om at holde sig til netiketten og om at skrive i
et høfligt sprog som man kan være bekendt overfor fremmede, ligesindede
mennesker.

Hvis man er ophidset, vred, eller for den sags skyld beruset - eller hvis
man ikke kan fordrage den skribent man svarer, bør man nok tænke sig om tre
gange - evt. vente lidt - før man besvarer, og ikke mindst sender et indlæg.
Oftest er det bedst at lade være.

Klip slut

Tillad mig at citere

Søren Kierkegaard

----------------------------------------------------------------------------
----


"At man, når det i sandhed skal lykkes en at føre et menneske hen til et
bestemt sted først og fremmest må passe på at finde ham der, hvor han er og
begynde der.

Dette er hemmeligheden i al hjælpekunst, enhver, der ikke kan det, er selv
en indbildning, når han mener at kunne hjælpe andre.

For i sandhed at kunne hjælpe en anden må jeg forstå mere end han, men dog
først og fremmest forstå det, han forstår.

Når jeg ikke gør det, så hjælper merforståelse ham slet ikke.

Vil jeg alligevel gøre min merforståelse gældende, så er det fordi jeg er
forfængelig eller stolt, at jeg i grunden i stedet for at gavne ham egentlig
vil beundres af ham, men al sand hjælp begynder med en ydmygelse.

Hjælperen må først ydmyge sig under den, han vil hjælpe og derved forstå, at
det at hjælpe ikke er at herske, men at tjene, at det at hjælpe ikke er at
være den herskesygeste, men den tålmodigste, at det at hjælpe er villighed
til indtil videre at finde sig i at have uret og ikke forstå hvad den anden
forstår."


Søren Kierkegaard (1813 - 1855)

Altså Claus, godt ord igen jeg håber ikke jeg har fornærmet dig alt for
meget, det er på ingen måde tilsigtet.
Lad os starte på en frisk for nu skal vi snart ud på bølgen blå til en
forhåbentlig rigtig god sommer.)

Med venlig sejlerhilsen
Torben Henriksen






 
 
Claus Tersgov (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 21-03-05 07:53


"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev

> Claus Tersgov jeg skriver til dig her i denne NG vel vidende at dette
> ikke har noget med sejlads at gøre og dog.

Brug dit killfilter!

Claus
--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?
Støt debatten i News:dk.admin om oprettelse af en gruppe om lydredigering
news:42323546$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk



Torben Henriksen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 21-03-05 17:37


"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
news:423e6ecd$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev
>
> > Claus Tersgov jeg skriver til dig her i denne NG vel vidende at dette
> > ikke har noget med sejlads at gøre og dog.
>
> Brug dit killfilter!
>
> Claus

Hej Claus

Hvad skal jeg med et killfilter, det har jeg ikke brug for, ej heller vil
benytte.
Jeg må indrømme, at jeg havde ventet noget mere konstruktivt fra dig.
eller var det fordi jeg ramte lige i plet?. En mand af dit format og med
egen nystartet bådsalg/formidling og Hjemmeside det havde jeg nu ikke
ventet.
Derimod havde jeg ventet noget i retning af - ja det kan godt være du
har ret, men jeg kan godt blive sur når andre misforstår mig.
Det vil naturligvis kræve mod og mandhjerte at skrive sådan,
Har du det mod,? tiden vil vise det,!! om ikke andet så har hele
nyhedsgruppen fået syn for sagen, dermed mener jeg du er sunket
helt ned på bunden af denne gruppe.

Venlig Hilsen
Torben Henriksen

Ps. Bemærk lige at jeg skriver Venlig hilsen og hvorfor?
gæt selv








Claus Tersgov (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 21-03-05 23:39


"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev

> Hvad skal jeg med et killfilter, det har jeg ikke brug for, ej heller vil
> benytte.

Så brug de rigtige grupper til at føre debatten, er der noget, du er
utilfreds med, så hører det under ingen steder hjemme her!

> Jeg må indrømme, at jeg havde ventet noget mere konstruktivt fra dig.
> eller var det fordi jeg ramte lige i plet?. En mand af dit format og med
> egen nystartet bådsalg/formidling og Hjemmeside det havde jeg nu ikke
> ventet.

Lav være med at udtale dig om min forretning, den har du helt åbenlyst ikke
en skid forstand på!

Jeg har *aldrig* beskæftiget med med hverken bådsalg eller bådformidling. Få
styr på dine kendsgerninger, inden du dummer dig offentligt!

Sluttelig, hvad vedkommer mit erhverv egentlig dig endsige denne gruppe?
Hvis du absolut vil debattere mit erhverv, så find et egnet sted. Det hører
ikke hjemme her!

> Derimod havde jeg ventet noget i retning af - ja det kan godt være du
> har ret, men jeg kan godt blive sur når andre misforstår mig.

Du har helt bevidst startet en personlig vendetta i en gruppe omhandlende
sejlads. Det er næppe til at misforstå!

> Det vil naturligvis kræve mod og mandhjerte at skrive sådan,
> Har du det mod,? tiden vil vise det,!! om ikke andet så har hele
> nyhedsgruppen fået syn for sagen, dermed mener jeg du er sunket
> helt ned på bunden af denne gruppe.

Hvad du mener om mig rager mig en høstblomst!

Jeg kan ikke bruge det til noget som helst og er egentlig fløjtende
ligeglad!

Claus



Torben Henriksen (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 22-03-05 01:16


"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
news:423f4c95$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev
>
> > Hvad skal jeg med et killfilter, det har jeg ikke brug for, ej heller
vil
> > benytte.
>
> Så brug de rigtige grupper til at føre debatten, er der noget, du er
> utilfreds med, så hører det under ingen steder hjemme her!
>
> > Jeg må indrømme, at jeg havde ventet noget mere konstruktivt fra dig.
> > eller var det fordi jeg ramte lige i plet?. En mand af dit format og med
> > egen nystartet bådsalg/formidling og Hjemmeside det havde jeg nu ikke
> > ventet.
>
> Lav være med at udtale dig om min forretning, den har du helt åbenlyst
ikke
> en skid forstand på!

Kommentar: Nej gud ske lov
>
> Jeg har *aldrig* beskæftiget med med hverken bådsalg eller bådformidling.

> styr på dine kendsgerninger, inden du dummer dig offentligt!

Kommentar: De nøgne kensgerninger som du selv levere og det må
være sandheden når du skriver på din Hjemmeside www.myboat.dk

Myboat.dk bliver udviklet og drevet af Claus Tersgov tlf.: 2582 7007

Hvis du er i tvivl så slå op på www.dk-hostmaster.dk og se dig selv
Det var en rigtig rigtig fed løgn du kom med der.


> Sluttelig, hvad vedkommer mit erhverv egentlig dig endsige denne gruppe?
> Hvis du absolut vil debattere mit erhverv, så find et egnet sted. Det
hører
> ikke hjemme her!

Kommentar: Næ det kan du såmend have ret i, men jeg ville lige sætte
dig på en prøve og du dumpede i med begge ben.

>
> > Derimod havde jeg ventet noget i retning af - ja det kan godt være du
> > har ret, men jeg kan godt blive sur når andre misforstår mig.
>
> Du har helt bevidst startet en personlig vendetta i en gruppe omhandlende
> sejlads. Det er næppe til at misforstå!

Kommentar: Vendetta! det er jo italiensk og har noget at gøre med
mafia og mafioso, beklager Claus jeg er bare en ganske almindelig
Lollænder der har lært at tale/skrive på en ganske alm. dansk måde.

> > Det vil naturligvis kræve mod og mandhjerte at skrive sådan,
> > Har du det mod,? tiden vil vise det,!! om ikke andet så har hele
> > nyhedsgruppen fået syn for sagen, dermed mener jeg du er sunket
> > helt ned på bunden af denne gruppe.
>
> Hvad du mener om mig rager mig en høstblomst!
>
> Jeg kan ikke bruge det til noget som helst og er egentlig fløjtende
> ligeglad!
>
> Claus

Kommentar: Ja det er ok for mig, men jeg vil fløjtende komme efter dig
når du bruger det danskes sprogs værste gloser, og det vil, for at blive
i din termologi, rage mig en høstblomst.

mvh.
Torben H.





Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 01:35


"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev

> Kommentar: De nøgne kensgerninger som du selv levere og det må
> være sandheden når du skriver på din Hjemmeside www.myboat.dk
> Myboat.dk bliver udviklet og drevet af Claus Tersgov tlf.: 2582 7007
> Hvis du er i tvivl så slå op på www.dk-hostmaster.dk og se dig selv
> Det var en rigtig rigtig fed løgn du kom med der.

Jeg sælger *hjemmeside design * og *serverplads* Jeg driver IKKE hverken
bådsalg eller formidling. Hvis du ikke kan kende forskel på de to ting, så
burde du afholde dig fra at gøre dig klog på den slags!

Du dummer dig mere end du tilsyneladende selv aner lige nu!

> Kommentar: Næ det kan du såmend have ret i, men jeg ville lige sætte
> dig på en prøve og du dumpede i med begge ben.

Med andre ord, du bruger helt *BEVIDST* denne gruppe at *provokere* folk og
dermed skabe yderligere ballade?

Den lader vi sgu stå et øjeblik!

> Kommentar: Vendetta! det er jo italiensk og har noget at gøre med
> mafia og mafioso, beklager Claus jeg er bare en ganske almindelig
> Lollænder der har lært at tale/skrive på en ganske alm. dansk måde.

Når man starte tråde udelukkende omhandlende navngivne enkeltpersoner, i en
gruppe, hvor det ikke hører hjemme, så er det en vendatta.

Du er ude i et ærinde, hvor du ikke kan bunde!

> Kommentar: Ja det er ok for mig, men jeg vil fløjtende komme efter dig
> når du bruger det danskes sprogs værste gloser, og det vil, for at blive
> i din termologi, rage mig en høstblomst.

Du kan komme alt det du vil, men hvis du vil skide på usenettet virkemåde,
så er det dit eget, beklagelige valg.

Du får virkelig travlt, men sådan som du dummer dig lige nu, så kommer det
vel ikke som nogen overraskelse for dig, at du er mislykket helt og aldeles
med dit ærinde...

Hvis du vil have held med den slags, du har begivet dig ud i, så skal du nok
gribe det langt mere begavet an, og i det mindste sørge for, at have dine
fakta i orden.

Claus



Torben Henriksen (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 22-03-05 02:27


"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
news:423f67d9$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev
>
> > Kommentar: De nøgne kensgerninger som du selv levere og det må
> > være sandheden når du skriver på din Hjemmeside www.myboat.dk
> > Myboat.dk bliver udviklet og drevet af Claus Tersgov tlf.: 2582 7007
> > Hvis du er i tvivl så slå op på www.dk-hostmaster.dk og se dig selv
> > Det var en rigtig rigtig fed løgn du kom med der.
>
> Jeg sælger *hjemmeside design * og *serverplads* Jeg driver IKKE hverken
> bådsalg eller formidling. Hvis du ikke kan kende forskel på de to ting, så
> burde du afholde dig fra at gøre dig klog på den slags!
>
> Du dummer dig mere end du tilsyneladende selv aner lige nu!
>
> > Kommentar: Næ det kan du såmend have ret i, men jeg ville lige sætte
> > dig på en prøve og du dumpede i med begge ben.
>
> Med andre ord, du bruger helt *BEVIDST* denne gruppe at *provokere* folk
og
> dermed skabe yderligere ballade?
>
> Den lader vi sgu stå et øjeblik!
>
> > Kommentar: Vendetta! det er jo italiensk og har noget at gøre med
> > mafia og mafioso, beklager Claus jeg er bare en ganske almindelig
> > Lollænder der har lært at tale/skrive på en ganske alm. dansk måde.
>
> Når man starte tråde udelukkende omhandlende navngivne enkeltpersoner, i
en
> gruppe, hvor det ikke hører hjemme, så er det en vendatta.
>
> Du er ude i et ærinde, hvor du ikke kan bunde!
>
> > Kommentar: Ja det er ok for mig, men jeg vil fløjtende komme efter dig
> > når du bruger det danskes sprogs værste gloser, og det vil, for at blive
> > i din termologi, rage mig en høstblomst.
>
> Du kan komme alt det du vil, men hvis du vil skide på usenettet virkemåde,
> så er det dit eget, beklagelige valg.
>
> Du får virkelig travlt, men sådan som du dummer dig lige nu, så kommer det
> vel ikke som nogen overraskelse for dig, at du er mislykket helt og
aldeles
> med dit ærinde...
>
> Hvis du vil have held med den slags, du har begivet dig ud i, så skal du
nok
> gribe det langt mere begavet an, og i det mindste sørge for, at have dine
> fakta i orden.
>
> Claus

Tja, En ting har jeg da opnået, at gøre navnet Claus Tersgov lidt mere
kendt og berygtet for sin dårlige opførsel, og det var nu ikke så ringe
enda.
Snip snap snude nu er den histiorie ude. (på alle net også de private)

mvh.
Torben H.

Der kommer også en dag efter denne.






Torben Bach (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Bach


Dato : 22-03-05 17:17

Claus Tersgov wrote:
> Den lader vi sgu stå et øjeblik!

> Når man starte tråde udelukkende omhandlende navngivne
> enkeltpersoner, i en gruppe, hvor det ikke hører hjemme, så er det en
> vendatta.

> Du kan komme alt det du vil, men hvis du vil skide på usenettet
> virkemåde, så er det dit eget, beklagelige valg.

Igen - hvordan kan det være, at det *ikke* gælder dig?

> Hvis du vil have held med den slags, du har begivet dig ud i, så skal
> du nok gribe det langt mere begavet an, og i det mindste sørge for,
> at have dine fakta i orden.

> Claus

Hva´ snakker du om Claus. Starte tråde omhandlende navngivne personer?

Er det denne her slags, du hentyder til: "Klovnen Bach", men den tråd, som
*DU* startede er garanteret forsvundet fra din selektive hukommelse.

Hvem sagde *vendetta*?

Igen smider du med sten fra dit glashus, som må være smadret.

Torben

--
Husk at *hvis* du vågner -
er hver morgen den første dag
i resten af dit liv.




ibber (21-03-2005)
Kommentar
Fra : ibber


Dato : 21-03-05 08:38


"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> wrote in message
news:423e0f70$0$23031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Claus Tersgov jeg skriver til dig her i denne NG vel vidende at dette
> ikke har noget med sejlads at gøre og dog.
> Jeg har lige som andre opmærksomt fulgt dine indlæg i NG og jeg tror
> du faktisk er en dygtig fyr, der ved en masse om mange ting og har
> mange gode tips og tricks til at klare en situation på.
> Men problemet som jeg og måske andre ser det er, at du kun kan
> se sort og hvidt, eller sagt på en anden måde hvis der er en der har
> en anden opfattelse af tingende og måske er lidt provokerende i sit
> svar så falder du over ham med det danskes sprog værste gloser
> og det er denne NG for god til. Her er der et kæmpe potentiale
> af erfaring som gerne skulle bibeholdes og ikke jages væk eller
> for den sags skyld ikke turde skrive et indlæg, angst for at få
> et mindre høfligt svar fra dig.
> For en ordens skyld, hvis du skulle have glemt det, har jeg klippet
> lidt fra usernet.dk Debatteknik.
> Vær sober
>
> Overordnet handler det nok om at holde sig til netiketten og om at skrive
i
> et høfligt sprog som man kan være bekendt overfor fremmede, ligesindede
> mennesker.
>
> Hvis man er ophidset, vred, eller for den sags skyld beruset - eller hvis
> man ikke kan fordrage den skribent man svarer, bør man nok tænke sig om
tre
> gange - evt. vente lidt - før man besvarer, og ikke mindst sender et
indlæg.
> Oftest er det bedst at lade være.
>
> Klip slut
>
> Tillad mig at citere
>
> Søren Kierkegaard
>
> --------------------------------------------------------------------------
--
> ----
>
>
> "At man, når det i sandhed skal lykkes en at føre et menneske hen til et
> bestemt sted først og fremmest må passe på at finde ham der, hvor han er
og
> begynde der.
>
> Dette er hemmeligheden i al hjælpekunst, enhver, der ikke kan det, er selv
> en indbildning, når han mener at kunne hjælpe andre.
>
> For i sandhed at kunne hjælpe en anden må jeg forstå mere end han, men dog
> først og fremmest forstå det, han forstår.
>
> Når jeg ikke gør det, så hjælper merforståelse ham slet ikke.
>
> Vil jeg alligevel gøre min merforståelse gældende, så er det fordi jeg er
> forfængelig eller stolt, at jeg i grunden i stedet for at gavne ham
egentlig
> vil beundres af ham, men al sand hjælp begynder med en ydmygelse.
>
> Hjælperen må først ydmyge sig under den, han vil hjælpe og derved forstå,
at
> det at hjælpe ikke er at herske, men at tjene, at det at hjælpe ikke er at
> være den herskesygeste, men den tålmodigste, at det at hjælpe er villighed
> til indtil videre at finde sig i at have uret og ikke forstå hvad den
anden
> forstår."
>
>
> Søren Kierkegaard (1813 - 1855)
>
> Altså Claus, godt ord igen jeg håber ikke jeg har fornærmet dig alt for
> meget, det er på ingen måde tilsigtet.
> Lad os starte på en frisk for nu skal vi snart ud på bølgen blå til en
> forhåbentlig rigtig god sommer.)
>
> Med venlig sejlerhilsen
> Torben Henriksen

Nå så lægger du dig ud med terrorgeden.

God fornøjelse, jeg er selv blevet truet med politianmeldelse, uanmeldt
besøg på min adresse af terrorgeden. desuden prøver han at hænge en ud med
navn nævnelse og det da er værre.
Terrorgeden sælger et hav af software og hardware. At han blive gjort
opmærksom på at det er ulovlig software, og det er i de forkerte grupper
han sælger det i, skal man ikke oplyse terrorgeden om, så bliver man bare
verbalt overfaldet.
Hans mere end 1000 indlæg viser hvor ofte han ikke kan enes med med andre.
Forøvrigt kunne de mange indlæg hvor han har noget til salg sikkert være
interresse for told og skat.
Jeg bruger mit killfilter, gør det samme.
mvh
Ibber




Claus Tersgov (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 21-03-05 09:13


"ibber" Alias Hasse Jeppesen <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk>
skrev

> Terrorgeden sælger et hav af software og hardware. At han blive gjort
> opmærksom på at det er ulovlig software, og det er i de forkerte grupper

Sagt af en paranoid *dømt* kriminel!
Din horrible løgnhistorier klinger sgu lidt hult!

Claus
--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?
Støt debatten i News:dk.admin om oprettelse af en gruppe om lydredigering
news:42323546$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk



ibber (21-03-2005)
Kommentar
Fra : ibber


Dato : 21-03-05 10:29

> Nå så lægger du dig ud med terrorgeden.
>
> God fornøjelse, jeg er selv blevet truet med politianmeldelse, uanmeldt
> besøg på min adresse af terrorgeden. desuden prøver han at hænge en ud med
> navn nævnelse og det da er værre.
> Terrorgeden sælger et hav af software og hardware. At han blive gjort
> opmærksom på at det er ulovlig software, og det er i de forkerte grupper
> han sælger det i, skal man ikke oplyse terrorgeden om, så bliver man bare
> verbalt overfaldet.
> Hans mere end 1000 indlæg viser hvor ofte han ikke kan enes med med andre.
> Forøvrigt kunne de mange indlæg hvor han har noget til salg sikkert være
> interresse for told og skat.
> Jeg bruger mit killfilter, gør det samme.
> mvh
> Ibber

Sig endelig ikke terrorgeden imod så får man straks denne svada

ibber" Alias Hasse Jeppesen <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk>

Sagt af en paranoid *dømt* kriminel!
Din horrible løgnhistorier klinger sgu lidt hult!

Claus



Torben Henriksen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 21-03-05 18:08


"ibber" <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
news:d1lta0$db0$1@news.net.uni-c.dk...
>
> Nå så lægger du dig ud med terrorgeden.
>
> God fornøjelse, jeg er selv blevet truet med politianmeldelse, uanmeldt
> besøg på min adresse af terrorgeden. desuden prøver han at hænge en ud med
> navn nævnelse og det da er værre.
> Terrorgeden sælger et hav af software og hardware. At han blive gjort
> opmærksom på at det er ulovlig software, og det er i de forkerte grupper
> han sælger det i, skal man ikke oplyse terrorgeden om, så bliver man bare
> verbalt overfaldet.
> Hans mere end 1000 indlæg viser hvor ofte han ikke kan enes med med andre.
> Forøvrigt kunne de mange indlæg hvor han har noget til salg sikkert være
> interresse for told og skat.
> Jeg bruger mit killfilter, gør det samme.
> mvh
> Ibber

Hej Ibber

Jeg tror nu ikke han kommer på uanmeldt, hvorfor? fordi jeg bor
i den anden ende af landet og benzinen er jo dyr. Politianmeldelse?
det gider det lokale politi ikke at beskæftige sig med, forøvrigt er
politimesteren en bekendt.
Hvad CT sælger af software og andet er jeg ligeglad med det er
hans problem, jeg forsøger blot at gøre ham opmærksom på, at
anlægge en pænere tone i sine indlæg, det koster så lidt og så vil
han helt sikkert få en anden status her i NG.

mvh
Torben H.







Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 00:07


"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev

> Jeg tror nu ikke han kommer på uanmeldt, hvorfor? fordi jeg bor
> i den anden ende af landet og benzinen er jo dyr. Politianmeldelse?
> det gider det lokale politi ikke at beskæftige sig med, forøvrigt er
> politimesteren en bekendt.

Men hvad Hasse Jeppesen i sin iver glemte at fortælle er, at den trussel kom
efter, han begyndte at misbruge mit navn til at afsende indlæg med, hvor han
svinede andre folk til, udelukkende for at miskreditere mig!

Dernæst er han af *utallige* folk på nettet inkl. mig blevet bedt om at
underbygge sine løgnhistorier, men det falder idioten endog meget svært.
Hasse Jeppesen har det nemlig meget svært, når han skal skive saglige indlæg
med indhold i, uden at flade ned på det børnehave niveau, han helst vil
færdes i.

Men det er naturligvis kun en detalje, som kun Hasse Jeppesen glemmer...

Manden er ikke alene uhæderlig og en dømt kriminel, han er simpelthen
bindegal, hvis skal dømme efter han "kamp" mod statsadvokaten, politi og
anklagemyndighed!

Jeg synes, at det er morsomt, at du bruger sådan nogle tosser til at støtte
op om din fornærmede holdning, uden egentlig at sætte dig ind i, hvem de
rent faktisk er, og hvad de står for på usenettet!

Men du må jo have overvejet det grundigt..

Claus



Torben Henriksen (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 22-03-05 02:03


"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
news:423f5343$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev
>
> > Jeg tror nu ikke han kommer på uanmeldt, hvorfor? fordi jeg bor
> > i den anden ende af landet og benzinen er jo dyr. Politianmeldelse?
> > det gider det lokale politi ikke at beskæftige sig med, forøvrigt er
> > politimesteren en bekendt.
>
> Men hvad Hasse Jeppesen i sin iver glemte at fortælle er, at den trussel
kom
> efter, han begyndte at misbruge mit navn til at afsende indlæg med, hvor
han
> svinede andre folk til, udelukkende for at miskreditere mig!
>
> Dernæst er han af *utallige* folk på nettet inkl. mig blevet bedt om at
> underbygge sine løgnhistorier, men det falder idioten endog meget svært.
> Hasse Jeppesen har det nemlig meget svært, når han skal skive saglige
indlæg
> med indhold i, uden at flade ned på det børnehave niveau, han helst vil
> færdes i.

Kommentar: Øhh. børnehave niveau, hvad med dig selv?

> Men det er naturligvis kun en detalje, som kun Hasse Jeppesen glemmer...
>
> Manden er ikke alene uhæderlig og en dømt kriminel, han er simpelthen
> bindegal, hvis skal dømme efter han "kamp" mod statsadvokaten, politi og
> anklagemyndighed!
>
> Jeg synes, at det er morsomt, at du bruger sådan nogle tosser til at
støtte
> op om din fornærmede holdning, uden egentlig at sætte dig ind i, hvem de
> rent faktisk er, og hvad de står for på usenettet!
>
> Men du må jo have overvejet det grundigt..

Kommentar: Ja naturligvis har jeg overvejet det grundigt, og jeg har
også fundet ud af hvem der er bindegal, - for at bruge din skrivemåde -
> Claus

Ja enhver sin smag du er bare ikke min smag, når du bruger det danskes
sprogs værste gloser. Men bortset fra det Claus så har du mange gode
tips og trick vedr. både i al almindelighed det må jeg medgive dig.
For en ordens skyld, jeg kender absolut intet til Hasse Jeppesen
gøren og laden og er også totalt ligeglad, men,kan du eller Hasse
eller for den sags skyld en anden give mig et godt bådetips så
tager jeg gerne imod.

mvh.
Torben H.





Jan Rasmussen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 21-03-05 12:26

"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:423e0f70$0$23031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Claus Tersgov jeg skriver til dig her i denne NG vel vidende at dette
> ikke har noget med sejlads at gøre og dog.
>
> Med venlig sejlerhilsen
> Torben Henriksen
>

Hej Torben

Nu kan jeg allerede se dit indlæg er drejet om til en helt anden
diskution,
igen et ofte set fænomen at folk laver deres egen tråd i en andens tråd


Jeg synes du har skrevet et godt konstruktivt indlæg, og ikke mindst brugt
en del tid for at få det formuleret.... desværre tror jeg bare ikke denne
NG
nognsinde bliver anderleds!!! er det noget der skal ændres så må det være
de
folk der administrerer grupperne der skal gøre det....

mvh
JR


--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 485 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk



Torben Henriksen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 21-03-05 20:11


"Jan Rasmussen" <jr@ØÅÅØvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
news:d1mavl$2sn3$1@news.orange.dk...
>
> Hej Torben
>
> Nu kan jeg allerede se dit indlæg er drejet om til en helt anden
> diskution,
> igen et ofte set fænomen at folk laver deres egen tråd i en andens tråd
>
>
> Jeg synes du har skrevet et godt konstruktivt indlæg, og ikke mindst brugt
> en del tid for at få det formuleret.... desværre tror jeg bare ikke denne
> NG
> nognsinde bliver anderleds!!! er det noget der skal ændres så må det være
> de
> folk der administrerer grupperne der skal gøre det....
>
> mvh
> JR
> Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
> Den har indtil videre sparet mig for at få 485 spam-mails.
> Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
> Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Hej Jan Rasmussen

Takker for de pæne ord. Jeg håber ikke du får ret i din betraktning.
Selv om vi i NG ikke kender hinanden kan da godt skrive/tale
sammen i et forholdsvis normalt sprog.

mvh
Torben H.





Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 05:00


"Jan Rasmussen" <jr@ØÅÅØvejen-net.dk> skrev

> nognsinde bliver anderleds!!! er det noget der skal ændres så må det være
> de
> folk der administrerer grupperne der skal gøre det....

Der er *INGEN* administration af nyhedsgrupperne. Det ville gavne debatten,
hvis du satte dig ind i tingene, og således undgik den slags tåbelige og
direkte forkerte udsagn.

Claus



Kim (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 21-03-05 13:51

"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:423e0f70$0$23031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Altså Claus, godt ord igen jeg håber ikke jeg har fornærmet dig alt for
> meget, det er på ingen måde tilsigtet.
> Lad os starte på en frisk for nu skal vi snart ud på bølgen blå til en
> forhåbentlig rigtig god sommer.)
>
Gid dit indlæg vil hjælpe på hans indlæg, man kan da håbe.
Der er desværre en del der ikke kan hitte u' a' alm. høflig
opførsel. En henvendelse til udbyderen (Abuse) hjælper
faktisk i en del tilfælde....

Mvh, Kim



Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 05:12


"Kim" <No@money.dk> skrev

> Gid dit indlæg vil hjælpe på hans indlæg, man kan da håbe.
> Der er desværre en del der ikke kan hitte u' a' alm. høflig
> opførsel. En henvendelse til udbyderen (Abuse) hjælper
> faktisk i en del tilfælde....

Det hjælper ikke noget at klage til abuse, når man selv direkte søger
balladen eller konfrontationen. Det er de *samme* få personer, som både her
og i andre grupper leder efter konfrontationer, og som blot får svar på
tiltale.

Tag eksempelvis Torben Bach. Gå nogle måneder tilbage, og se hvor mange
indlæg, han har skrevet om sejlads, og hvor mange indlæg, der handler om
mig. De saglige indlæg kan tælles på meget få fingre, mens indlæg om mig er
himmelråbende. Det samme gæler for "Ibber" alias Hasse Jeppesen og Eyvind
Steen Andersen.

Det er folk som udelukkende søger konfrontation, og det er sjovt nok også
altid dem, der kaster den første sten.

Prøv eksempelvis at se, hvordan Eyvind Steen Andersen har fået ødelagt en
debat om Autosol fuldstændig alene ud fra eet eneste indlæg, som ikke alene
var relevant i henhold til emnet, men også relevant i forhold til både
fundats og netikette. Der er bare nogle folk, som tilsyneladende går
fuldstændig i selvsving, og når de så får svar på tiltale, så bliver det
endnu værre.

Men det kan være svært at gennemskue, når man er udeforstående og ikke
kender baggrunden for konflikterne, og hvis man endda kun følger et
begrænset antal grupper.

Claus



Karsten Moisen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Karsten Moisen


Dato : 21-03-05 17:38

Hvad er problemet?
Når du ikke kan lide mandens indlæg så bruger du din nyhedslæsers kill
filtre til at fjerne hans indlæg. Det har jeg, og formodentlig en del
andre i gruppen, allerede sørget for.
Herefter ser du kun stumper af hans overfusninger hvis der er andre
der er tåbelige nok til at besvare hans indlæg.

Stop klynkeriet. Vælg selv om du vil se indlæggene eller ej.


On Mon, 21 Mar 2005 01:03:59 +0100, "Torben Henriksen"
<torbh@mail.tele.dk> wrote:

>Claus Tersgov jeg skriver til dig her i denne NG vel vidende at dette
>ikke har noget med sejlads at gøre og dog.
>Jeg har lige som andre opmærksomt fulgt dine indlæg i NG og jeg tror
>du faktisk er en dygtig fyr, der ved en masse om mange ting og har
>mange gode tips og tricks til at klare en situation på.
Klip

Per Christiansen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Per Christiansen


Dato : 21-03-05 18:59


"Karsten Moisen" <deathtospammers@tele.dk> skrev i en meddelelse
news:eott31h161soluvml4p68f9gon4jlgbluv@4ax.com...
> Hvad er problemet?
> Når du ikke kan lide mandens indlæg så bruger du din nyhedslæsers kill

Til Karsten:
Torben kunne jo godt lide hans indlæg og gode svar
og ideer , hvis bare han kunne styre sit temperament
og ikke komme med de sure opstød.
Han har da hjulpet mig et par gange og det gik da rimeligt smertefuldt, jeg
kom så heller ikke med
nogen kritik af hans svar.

V.H
PC



Karsten Moisen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Karsten Moisen


Dato : 21-03-05 19:25

Nej, netop.
Man må jo vælge hvad man vil have. CT er da totalt ligeglad hvad
Henriksen mener om ham. Hvis i vil have hans råd så må i finde jer i
at blive overfuset samtidig, ellers er alternativet at undvære det.



Klip
>, jeg>kom så heller ikke med
>nogen kritik af hans svar.
>
>V.H
>PC
>


Per Christiansen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Per Christiansen


Dato : 21-03-05 20:19

Hvis i vil have hans råd så må i finde jer i
> at blive overfuset samtidig, ellers er alternativet at undvære det.

Dvs du mener at han ikke vil forbedre sig med tiden.

På den anden side er det også meget sjovt at følge
med i engang imellem, man sider jo og venter spændt
på at han bryder ud, men det er nok ikke så sjovt for
ham det går ud over.

PC



Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 05:16


"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i

> Dvs du mener at han ikke vil forbedre sig med tiden.
> På den anden side er det også meget sjovt at følge
> med i engang imellem, man sider jo og venter spændt
> på at han bryder ud, men det er nok ikke så sjovt for
> ham det går ud over.

Så må ham, det går ud over, lade være med at lægge op til den slags. Er folk
saglige og holder sig til bolden i stedet for manden, så sker der heller
ikke noget.

Claus



Jan Rasmussen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 21-03-05 21:35

"Karsten Moisen" <deathtospammers@tele.dk> skrev i en meddelelse
news:b74u31dskn2mpdahk3750djfm4glqih76b@4ax.com...
> Nej, netop.
> Man må jo vælge hvad man vil have. CT er da totalt ligeglad hvad

Karsten

Det er vel sådan at de regler der er opstillet for NG er ens for alle...
Og de regler er lavet er til for netop at undgå den slags...
det har da intet med klynkeri at gøre!!!

Tag dig sammen Karsten


--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 487 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk



ibber (21-03-2005)
Kommentar
Fra : ibber


Dato : 21-03-05 21:45


"Karsten Moisen" <deathtospammers@tele.dk> wrote in message
news:b74u31dskn2mpdahk3750djfm4glqih76b@4ax.com...
> Nej, netop.
> Man må jo vælge hvad man vil have. CT er da totalt ligeglad hvad
> Henriksen mener om ham. Hvis i vil have hans råd så må i finde jer i
> at blive overfuset samtidig, ellers er alternativet at undvære det.

Så hellere undvære



Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 04:57


"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev

> Han har da hjulpet mig et par gange og det gik da rimeligt smertefuldt,
jeg
> kom så heller ikke med
> nogen kritik af hans svar.

Folk må komme med al den kritik, de vil, så længe den er saglig, og så længe
de holder sig til emnet. Problemet med Andersen, Bach samt Hasse Jeppesen
alias "Ibber" er, at de lynhurtigt indlader sig på personlig mudderkastning,
og så er det, jeg skruer bissen på og giver igen. Der er nogle få stykker
som simpelthen ikke magter at debattere overbevisende, når det er på skrift,
og så er det man ser det følgende.

Et eksempel: news:423f87b4$0$23082$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

Det er den slags ubegavede persontilsvinning, folk åbenbart vil have, man
skal finde sig i. Det er langt fra første gang, EA begiver sig af med den
slags idioti, det er også sket i andre grupper, og læg mærke til, hvor svært
det bliver for ham at dokumentere sine løgnagtige påstande!

(og kender jeg den kryster ret, så vil han ikke engang forsøge!)

Læg også mærke til, at det altid er de samme tre-fire personer, som kaster
sig ud i den slags. De kan tilsyneladende slet ikke lade være.

Det underlige er, at selv om jeg har været onlineskribent siden midten af
firserne, så har jeg endnu *ALDRIG* haft klager fra eller problemer med en
abuse afdeling. Der findes ingen eksempler på, at jeg *uprovokeret* har
svinet folk til. Desværre opfanger mange ikke, hvad der ligger bag den slags
konflikter, fordi den ofte er et udspring fra andre gruppe, eller går
længere tid tilbage, og som folk ikke lige følger med i. Derfor forstår
mange ikke baggrunden, men alligevel afholder det dem ikke fra at gå efter
manden, selv om det sker på et temmeligt spinkelt og tvivlsomt grundlag.
Nogle er endda så naive, at de blindt tager usandfærdige udsagn fra folk som
Hasse Jeppesen til indtægt!

Prøv selv at se, hvor hurtigt denne tråds ophavsmand gik efter min
personlighed og privatvirksomhed, og det endda selv om han helt og aldeles
har misforstået mit arbejde. I sit tredie indlæg kalder han mig endda en
løgner, selv om enhver kan se, at han er helt ude på et sidespor!

Det er da ikke spor mærkeligt, at man tager til genmæle over for den slags?

Det er helt i orden, hvis folk vil yppe kniv med mig, bare de ikke opfører
sig så ynkeligt og tåbeligt, som man gentagende gange har set, når de får
svar på tiltale!

Claus



Torben Henriksen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 21-03-05 20:37


"Karsten Moisen" <deathtospammers@tele.dk> skrev i en meddelelse
news:eott31h161soluvml4p68f9gon4jlgbluv@4ax.com...
> Hvad er problemet?
> Når du ikke kan lide mandens indlæg så bruger du din nyhedslæsers kill
> filtre til at fjerne hans indlæg. Det har jeg, og formodentlig en del
> andre i gruppen, allerede sørget for.
> Herefter ser du kun stumper af hans overfusninger hvis der er andre
> der er tåbelige nok til at besvare hans indlæg.
>
> Stop klynkeriet. Vælg selv om du vil se indlæggene eller ej.

Hej Karsten

Nu skal det ikke forstås at jeg klynker tværtimod, jeg forsøger kun
at sige at man godt kan diskutere et emne uden at bruge det danskes
sprogs værste gloser.
Naturligvis vil jeg se indlæggende. CT har efter min mening mange
gode løsninger på mange problemstillinger. Det er kun hans
sprogbrug som halter,! det er faktisk humlen i det hele.
Killfiltre? faktisk aner jeg ikke hvad det er, hvordan det bruges,
hvor jeg skal hente det - og hvorfor? - fordi i de NG. eks. EDB Regnskab
kan man godt finde ud af at tale/skrive forholdsvis normalt til hinanden
det er såmen kun det jeg efterlyser

mvh
Torben H









EA 2730 (22-03-2005)
Kommentar
Fra : EA 2730


Dato : 22-03-05 03:49

Claus Tersgov(CT) er en utrættelig herre, hatten af for det.

CT kommer med mange gode råd og derfor kommer han ikke i killfilteret.

Egentlig burde vi takke CT for sin urtættelig indsats for, at finde svar
på alle vores spørgsmål i div. grupper.

Men jeg tror ikke CT er så klog, som har giver sig ud for, men han er
rigtig god til, at finde løsningerne på vores spørgsmål, på internettet
og uanset om de er rigtige, eller ej, så vil CT ikke erkende han har
taget fejl.

CT har ikke nogen selvkritisk sans, så alt, hvad han finder på nettet er
rigtigt, tror han selv.

Bliver CTs indlæg underkendt, så er han der straks med et link og selv
om linket ikke lige undetstøtter hans påstand, så holder han utrættelig
på sin påstand.

CT kommer også med så mange løjne, at han ikke selv kan holde styr på
dem og det er naturligvis noget skidt, men det må han jo selv rode sig
ud af.

Om CT har haft en skidt barndom, eller det er hans voksne liv, der er
noget galt med ved jeg ikke, men der må være et eller andet det gør ham
så harm og magtbegærlig, så han vil bestemme på usernet og når han ikke
får sin vilje her, så knækker filmen, som vi ser så tit.

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen
Fjern "xx"








EA 2730 (22-03-2005)
Kommentar
Fra : EA 2730


Dato : 22-03-05 04:03


EA 2730 <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:423f87b4$0$23082$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Claus Tersgov(CT) er en utrættelig herre, hatten af for det.
>
> CT kommer med mange gode råd og derfor kommer han ikke i killfilteret.
>
> Egentlig burde vi takke CT for sin utrættelig indsats for, at finde
svar
> på alle vores spørgsmål i div. grupper.
>
> Men jeg tror ikke CT er så klog, som har giver sig ud for, men han er
> rigtig god til, at finde løsningerne på vores spørgsmål, på
Internettet
> og uanset om de er rigtige, eller ej, så vil CT ikke erkende han har
> taget fejl.
>
> CT har ikke nogen selvkritisk sans, så alt, hvad han finder på nettet
er
> rigtigt, tror han selv.
>
> Bliver CTs indlæg underkendt, så er han der straks med et link og selv
> om linket ikke lige understøtter hans påstand, så holder han
utrættelig
> på sin påstand.
>
> CT kommer også med så mange løgne, at han ikke selv kan holde styr på
> dem og det er naturligvis noget skidt, men det må han jo selv rode sig
> ud af.
>
> Om CT har haft en skidt barndom, eller det er hans voksne liv, der er
> noget galt med ved jeg ikke, men der må være et eller andet det gør
ham
> så harm og magtbegærlig, så han vil bestemme på usernet og når han
ikke
> får sin vilje her, så knækker filmen, som vi ser så tit.
>

Det blev til en ny tråd!! undskyld

> --
> Med sejlerhilsen
> Ejvind Andersen
> Fjern "xx"
>
>
>
>
>
>
>




Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 04:25


"EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev

> CT kommer også med så mange løjne, at han ikke selv kan holde styr på
> dem og det er naturligvis noget skidt, men det må han jo selv rode sig
> ud af.

Det synes jeg du skal dokumentere. Hvor er alle disse mange løjne?

Hvis der er så mange, som du påstår, så er det jo meget nemt for dig...

Du kan *IKKE* finde een eneste løgn fra mig, fordi modsat mange andre, så
har jeg absolut INTET behov for at lyve. Det overlader jeg til dig og
andre...

Kom med nogle eksempler, eller luk kæften!

Claus



ibber (22-03-2005)
Kommentar
Fra : ibber


Dato : 22-03-05 09:01

Der knækkede terrorsgedens elastik, og som sædvanlig så er det alle de andre
der er dumme, fyldt med løgn og lign.

At manden er paranoid er der ingen tvivl om, i vil nok opdage har i været
kritiske så får jeres ip adresse fremover ikke adgang til hans hjemmeside.

På den anden side 543 besøgende på siden myboat.dk siden 2003
Så skal man da være dum eller hedde claus terrorged for at sælge sin båd der

543 besøgende siden 2003 LOL

Til sammenligning har jeg på www.deller.dk 550 besøgende om dagen



Claus Tersgov (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-03-05 09:49


"ibber" <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk> skrev

> Til sammenligning har jeg på www.deller.dk 550 besøgende om dagen

I modsætning til dig, Hasse Jeppesen, så er jeg ikke trækkerdreng!

Det er ikke længe siden, man på nettet kunne se, at du solgte sex til mænd
og kvinder i en annonce under een af din e-mailadresse, da du skulle samle
penge ind til din retsag!

Claus




KS (22-03-2005)
Kommentar
Fra : KS


Dato : 22-03-05 10:36

Nu "sejler" det da vist rigtigt for jer !

Det er vist det eneste der kan siges om trådens
relation til gruppen her - jeg er normalt ikke en
del af Vogternes Råd, meeeeen denne tråd har
efterhånden været langt omkring - så er det ikke
på tide at stoppe nu ?

Mvh KS

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
news:423fdb94$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "ibber" <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk> skrev
>
> > Til sammenligning har jeg på www.deller.dk 550 besøgende om dagen
>
> I modsætning til dig, Hasse Jeppesen, så er jeg ikke trækkerdreng!
>
> Det er ikke længe siden, man på nettet kunne se, at du solgte sex til
mænd
> og kvinder i en annonce under een af din e-mailadresse, da du skulle samle
> penge ind til din retsag!
>
> Claus
>
>
>



Torben Henriksen (22-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 22-03-05 18:49


"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> skrev i en meddelelse
news:423fe6f7$0$23039$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Nu "sejler" det da vist rigtigt for jer !
>
> Det er vist det eneste der kan siges om trådens
> relation til gruppen her - jeg er normalt ikke en
> del af Vogternes Råd, meeeeen denne tråd har
> efterhånden været langt omkring - så er det ikke
> på tide at stoppe nu ?
>
> Mvh KS


Hej Keld

Dine bemærkninger har du helt og aldeles ret i.
Da jeg startede denne tråd havde jeg ikke ventet den skulle
tage sådan et omfang. Da jeg efter moden overvejelse skriv mit
første indlæg var det ment som en høflig henstilling til Claus Tersgov
om at moderer sine svar, så man undgik at læse sprogets værste
gloser, det er ikke fordi jeg er særlig kristen, men det er temmelig
meningsforstyrrende når der optræder ord som idiot, dum, åndssvag
eller andre lignede ord så kan man hurtigt miste overblikket.
Tag nu f.eks. spørgeren der spurgte om Autosol, er der egentlig
nogen der på en studs -uden at gå ind og læse spørgsmålet - kan
huske hvad han spurgte om, i stedet kom der en masse om Netto's
ugetilbud og hvilke uge nr. Autosol var på tilbud det er her overblikket
forsvinder, synd for spørgeren og synd for alle os andre der ikke fik
noget konkret svar, men måtte langt ned i tråden for at finde
et brugbart svar.
Som jeg skrev i indledningen var det et forsøg på at bede CT om at
moderere sit sprog det er ikke lykkes så jeg må nok erkende at dette
forsøg slog fejl, men dermed ikke sagt at det er det sidste forsøg.
Det var midt sidste svar i denne tråd.

Med venlig hilsen
Torben H.

Ps. God Påske til alle i NG også Claus T.
Nu skal vi ha' gjort vore både klar til at komme i vandet.









ibber (22-03-2005)
Kommentar
Fra : ibber


Dato : 22-03-05 11:17


"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message
news:423fdb94$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "ibber" <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk> skrev
>
> > Til sammenligning har jeg på www.deller.dk 550 besøgende om dagen
>
> I modsætning til dig, Hasse Jeppesen, så er jeg ikke trækkerdreng!
>
> Det er ikke længe siden, man på nettet kunne se, at du solgte sex til
mænd
> og kvinder i en annonce under een af din e-mailadresse, da du skulle samle
> penge ind til din retsag!
>
> Claus

LOL LOL LOL
Drøn over i dk.binaer og snup en tudekiks



Bent Frederiksen (23-03-2005)
Kommentar
Fra : Bent Frederiksen


Dato : 23-03-05 09:39

Hej Gruppe.
Kan i virkelig ikke selv se hvad der foregård.
Det er det samme som i en skolegård,der er en der ikke ligner resten af
flokken og så går der en 3-4 stykker
sammen om at mobbe den ene.
Jeg troede at det var det vi som voksne mennesker skulle lære børnene at
sådan gør man det ikke.
Mvh Bent.



ibber (23-03-2005)
Kommentar
Fra : ibber


Dato : 23-03-05 09:50


"Bent Frederiksen" <bent.f@mobilixnet.dk> wrote in message
news:42412b09$0$245$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej Gruppe.
> Kan i virkelig ikke selv se hvad der foregård.
> Det er det samme som i en skolegård,der er en der ikke ligner resten af
> flokken og så går der en 3-4 stykker
> sammen om at mobbe den ene.
> Jeg troede at det var det vi som voksne mennesker skulle lære børnene at
> sådan gør man det ikke.
> Mvh Bent.

Her er det bare omvendt terrorgeden mopper alt og alle bare prøv at søge på
hans navn på google så ser du hvor mange han lægger sig ud med



Bjarke Christensen (23-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Christensen


Dato : 23-03-05 18:41

Skolegårdsanalogien holder stadig. "Den ene" ender altid med at slå fra sig
og blive vanskelig ....

Se nu at komme ud i den friske luft!! Da solen tittede frem nede på pladsen
i dag (10 grader) synes jeg pludselig, at alle var flinke og rare mennesker.
Også Jer og Claus.

Bjarke

"ibber" <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk> wrote in message
news:d1ra7n$s25$1@news.net.uni-c.dk...
>
> "Bent Frederiksen" <bent.f@mobilixnet.dk> wrote in message
> news:42412b09$0$245$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hej Gruppe.
>> Kan i virkelig ikke selv se hvad der foregård.
>> Det er det samme som i en skolegård,der er en der ikke ligner resten af
>> flokken og så går der en 3-4 stykker
>> sammen om at mobbe den ene.
>> Jeg troede at det var det vi som voksne mennesker skulle lære børnene at
>> sådan gør man det ikke.
>> Mvh Bent.
>
> Her er det bare omvendt terrorgeden mopper alt og alle bare prøv at søge
> på
> hans navn på google så ser du hvor mange han lægger sig ud med
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste