|
| Skal nye biler undervognsbehandles? Fra : mullerman |
Dato : 18-02-05 20:45 |
|
eller er de det fra fabrikken?
Martin
| |
Jan W Nielsen (18-02-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 18-02-05 20:50 |
|
> eller er de det fra fabrikken?
De fleste biler har godt af en undervognsbehandling - allerede fra første
dag på vejen....
Men nogle biler har mere behov end andre.
De koreanske er de værste... VW, Seat, Skoda, Audi, Volvo og Saab er de
bedste.
/Jan W Nielsen
| |
Aksel (19-02-2005)
| Kommentar Fra : Aksel |
Dato : 19-02-05 00:01 |
| | |
Jan W Nielsen (19-02-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 19-02-05 10:17 |
|
> De koreanske er ikke de værste, det er amerikanske.
Du har ret - dem glemte jeg - de findes ikke i mit "bilunivers"..
/Jan W Nielsen
| |
Ukendt (19-02-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-02-05 11:34 |
|
"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:421646a5$0$13728$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>> eller er de det fra fabrikken?
>
> De fleste biler har godt af en undervognsbehandling - allerede fra første
> dag på vejen....
>
> Men nogle biler har mere behov end andre.
>
> De koreanske er de værste... VW, Seat, Skoda, Audi, Volvo og Saab er de
> bedste.
Peugeot vil jeg betegne blandt de bedste... Kig på 106, 306, 406 som kan
være adskillelige år gamle, men stadig uden en rustplet, eller aller højst
lidt overflade rust... For den sags skyld prøv at kigge på ældre
Peugeot'er - 205, 405 m.fl. der er absolut heller intet at komme efter...
| |
Jan W Nielsen (19-02-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 19-02-05 12:37 |
|
> Peugeot vil jeg betegne blandt de bedste... Kig på 106, 306, 406 som kan
> være adskillelige år gamle, men stadig uden en rustplet
Du har ret - men de ligger stadig et halvt niveau under Seat, Skoda, Audi,
VW, Volvo og Saab.
De har samme gode galvanisering - men de er ifølge FDM m.fl tørre i
hulrummene, når de kommer til DK.
....men jo - Peugeot er også rigtig gode til ikke at ruste..
/Jan W Nielsen
| |
Jan W Nielsen (19-02-2005)
| Kommentar Fra : Jan W Nielsen |
Dato : 19-02-05 13:12 |
|
> Du har ret - men de ligger stadig et halvt niveau under Seat, Skoda, Audi,
> VW, Volvo og Saab.
P.S: De små Volvoer er oftest ikke nær så godt beskyttet som de store..
/Jan W Nielsen
| |
GiWeo (19-02-2005)
| Kommentar Fra : GiWeo |
Dato : 19-02-05 09:52 |
|
Hejsa
>eller er de det fra fabrikken?
Bilen har samme beskyttelse om den skal køre i Sydspanien i Danmark
fra fabrikkens side - så hvad synes du
Hvor bor du i landet - måske jeg kan hjælpe med en go pris !
--
Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk
| |
N/A (20-02-2005)
| Kommentar Fra : N/A |
Dato : 20-02-05 09:47 |
|
| |
GiWeo (20-02-2005)
| Kommentar Fra : GiWeo |
Dato : 20-02-05 09:47 |
| | |
mullerman (20-02-2005)
| Kommentar Fra : mullerman |
Dato : 20-02-05 12:05 |
|
"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:5jjg11dditoa76gj9f9pc4no93nkj760gd@4ax.com...
> Se din mail !
>
Har ikke fået nogen mail... Prøv denne mail i stedet: mamo00ab (at)
student.cbs (dot) dk
Martin
| |
Jens (19-02-2005)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 19-02-05 13:01 |
|
mullerman wrote:
> eller er de det fra fabrikken?
>
> Martin
>
Meget lærerigt at læse her: http://www.vibilagare.se/ Klik på
rostregistret ude til venstre.
VH Jens
| |
Roberto Saldo (22-02-2005)
| Kommentar Fra : Roberto Saldo |
Dato : 22-02-05 11:03 |
|
mullerman wrote:
> eller er de det fra fabrikken?
Jeg ville ikke tøve!
Bedre før en siden.
Mvh
Roberto (Behøves man nogensinde at vaske en bil?)
| |
|
|