ja det ville være meget nemmere, hvis der var målere i en punto 1.155
Der er sparet væk.
Det eneste der er, er e n rød pære der kan lyse, hvis tempreturen bliver
kritisk. det er godt nok irriterende
Men sårn er det nu med de fiatter
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:41f816d0$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:41f8150c$0$33644$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Så håber jeg kun der er det, og ikke topstykket, men nu er jeg urolig med
>> det med topstykket, hvordan kan jeg se om den er dårlig?
>
> Hvis topstykket havde været så utæt at det havde indflydelse på
> temperaturen, så ville din køler sikkert være sprunget, eller den ville
> bruge en million liter vand.
>
> Det er meget sansynlig det er termostaten også selv om du kan mærke
> slangerne bliver varme. Der er jo forskel på om slangerne bliver 60° eller
> 110°, så de kan sagtens føles varme uden at det er nok til at varme bilen
> op.
>
> Man plejer dog at kunne se termostatproblemer ved at kigge på tempmåleren
> som har svært ved at komme op i normalområdet. Nålen plejer at ligge lige
> i bunden af normalområdet og så kan man godt regne med at termostaten er
> defekt.
>
> --
> Tom
>
>