"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
news:2193041.gOKLivdbkD@henrik.lan.lagengymnastik.dk...
> En helt masse bits fra "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> til
> dk.fritid.bil gav følgende:
>
>> "Bjørn" <bjorn
![Snabel a](images/smileys/snabel_a.gif)
norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
>> news:41dbaabf$0$33680$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> [...]
>
>>> Hvor lavt må kogepunktet være før man bør skifte?
>>
>> +200°C
>
> Det syntes jeg godt nok var højt.
> Jeg har engang lært at v. 180 grader C så, skal det skiftes, men at man
> bør
> skifte det allerede ved 190 grader C. Aldrig noget med over 200 grader C.
>
> Er det mon forskelligt fra bil til bil?
Det var hvad de skrev på Fords hjemmeside dengang der var alt det polymik
med politiets mondeo'er som ikke kunne bremse. Jeg aner ikke hvor
kogepunktet er for min bremsevæske, jeg skifter den bare hvert 3. år.
Det er ca. lige så let som at fylde luft i et dæk (når man har en lift)
--
Tom