"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :
>Jow, jow - sminket lig?
det behøver ikke at være et lig, men man kunne da i det mindst have
været lidt mere omhyggelig med afdækningen.
detaljer - bevares, og lige nedenunder er der ikke ret mange der
kigger, men det siger jo lidt : har man sjusket lidt der, kan det være
man også har sjusket andre steder
>> Familieskabet med Spirilen er da bestemt synligt på en del
>> karosseri-detaljer, og bremsevædskereservoir, og bøffelfangere
>Dét må man sige...
>Den skal koste 25.000 kr, hvilket vurderes som værende
>okay på samllblock, medmindre den er rusten...
det er vel prisen - rusten ? alle så gamle biler har vel rust, det
vigtigste er at man kan overskue hvor rusten putter sig, så man kan
afgøre med sig selv, om man gider bøvlet.
Jeg skal til at have taget seriøst fat i spirilen, det vidste jeg da
jeg købte den, og hvad vigtigt var, var at det var muligt at spotte de
angrebne steder.
Den forrige ejer havde åbenbart haft den rammeløftet, men lavet
arbejdet utroligt sjusket, hvilket betyder at den skal løftes igen -
sagt med andre ord - A Yankee is Reborn - er det næste store projekt
der skal løbe af stablen hernede, og det kommer at tage tid, men
bliver garanteret lige så sjovt som når Mark Evans fjoller rundt
Jeg købte ikke spirilen fordi der skulle laves noget, men fordi :
Der kun er denne i landet, dens udseende, og det at jeg kunne overskue
opgavens omfang, samt herlighedsværdien
(herunder Wauww faktoren)
Nu mangler jeg bare at få indkøbt et hul i jorden, et bedre
svejseapparat end det møg jeg allerede har, og så den sidste ombygning
ovre i stalden - nåehh ja - og så skal der smides et par biler ud til
skrot - fremover skal alle køretøjer på matriklen have egen hule
--
jan@Fedtegreven.dk
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på
http://www.dkfritidbil.dk
Only baby engines need artificial aspiration ;)