Hey Snad...øhh Sand.
Nu hvade jeg jo motoren pillet af min så jeg kunne skrue pille rense dreje,
osv.Da jeg kom til den der blændeprop, sad den så godt fast, at ja den var
ikke såen lige at få af. Der sidder vist nok en skru der låser proppen fast.
Kan den være raslet løs, osv...????
Nå men Mc Touring i Viby har i hvertfald en masser reservedele på loftet.
´Det er da et kik værd
BRian.W.
" oxo i pit .Rensning af karboriderne, da den til sidst kun kørte på 2 cyl.,
og sendte den resterende benzin ud gennem overløbet....øvøvøvøv . det er dog
skiftet....såååå vi ses derude.Kik efter en blå bold `Or i Århus.
--
**** W.A.F ****
"Sand" <andpe_96@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:9earv0$da5$1@sunsite.dk...
> Hej NG,
> Nu gik Bol d'Oren ellers lige så god, men sådan skule det ikke være!
>
> Efter en ~50km tur i går, opdagede jeg , at den pludseligt lugtede varm
> og der dryppede olie fra motoren.
> Det viste sig at være en "blændprop", som sidder foran på topstykket, i
> forbindelse med spændeskruen til den øverste knastkæde. Proppen var
> simpelthen væk, så returløbsolien kunne jo lige komme ud af det hul og
> ned på forrørene. Heldigvis har den ikke mistet noget olie af betydning,
> og den varme lugt stammede fra olien på forrørene.
> Men jeg fatter ikke hvor dan det er sket, da det ikke var en belastende
> tur den var på.
> Min tanke er måske at motoren måske har været så varm på
> Silkeborg-turen, at proppen simpelthen er blevet løs, lyder det
> sansynligt ??
>
> Nu skal jeg så have fundet ud af om man kan få den som reservedel, eller
> jeg selv må igang med at dreje en i alu.
> Nogen der har oplevet det samme???
>
> --
> Mvh. Sand
> || Bol d'Or || - " I pit "
>
>