|
| Volvo med V8. Fra : BJ |
Dato : 20-10-04 16:38 |
| | |
Ukendt (20-10-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 20-10-04 18:39 |
| | |
BJ (20-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 20-10-04 18:42 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4176a292$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> Den er der alligevel ikke andre end direktører som får råd til
Så må vi andre jo blot vente, til potten kan købes brugt til en rigtig
pris... ))
PS: Motoren er fra Yamaha og kendes fra Fords SHO-modeller.
Den er blevet gennembearbejdet til dette resultat.
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Mogens (20-10-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 20-10-04 21:11 |
| | |
BJ (20-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 20-10-04 21:24 |
| | |
Mogens (20-10-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 20-10-04 21:32 |
| | |
BJ (20-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 20-10-04 22:20 |
|
"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:cl6i00$1rb1$1@news.cybercity.dk...
KLIP
> Jeg har set een IRL i Rungsted - hold da kæft mand, den motor er stor!!
Jep, det er nogle ordentlige bølgebaskere.
Vi har en Merc-racing-o/b på fjorden.
Den sejler fandme stærkt monteret på en Campion 585....
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Henrik B. (21-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 21-10-04 00:11 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4176a365$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Så må vi andre jo blot vente, til potten kan købes brugt til en rigtig
> pris... ))
>
> PS: Motoren er fra Yamaha og kendes fra Fords SHO-modeller.
> Den er blevet gennembearbejdet til dette resultat.
Resultat? Hvilket resultat? Dejligt at vide at man kører rundt med en motor
der har samme moment, som en stor mf V8 på 4,4 liter.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
BJ (21-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-10-04 00:17 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4176f07b$0$254$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
KLIP
> Resultat? Hvilket resultat?
Den oprindelige version fra Yamaha var kun på 3.4 liter
> Dejligt at vide at man kører rundt med en motor der har samme moment, som
> en stor mf V8 på 4,4 liter.
Det slog også mig, men amerikanerne vil med djævlens vold og magt køre
V8....
Mon ikke de også fintuner en T6 (2.9/3.0) også. Det ville også være at
foretrække.
V8'rens største fordel, er den mindre længde, der giver plads til en
stærkere gearkasse som er det svageste punkt i S80 (når vi taler tuning).
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Thomas H. (21-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 21-10-04 12:46 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:41768642$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Så er sløret løftet.
>
> Volvo introducerer V8 i den første model.
>
> http://makeashorterlink.com/?U34521399
En tværlagt V8'er? ...har da sjældent set noget så dumt.
| |
Henrik B. (21-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 21-10-04 13:00 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:AkNdd.59263$Vf.2801791@news000.worldonline.dk...
>> Volvo introducerer V8 i den første model.
>>
>> http://makeashorterlink.com/?U34521399
>
> En tværlagt V8'er? ...har da sjældent set noget så dumt.
Og hvorfor så det?
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Thomas H. (21-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 21-10-04 14:39 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4177a4da$0$252$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > En tværlagt V8'er? ...har da sjældent set noget så dumt.
>
> Og hvorfor så det?
Har bare aldrig set det før, og det virker da mere rigtigt, når motoren
ligger den rigtige vej
| |
BJ (21-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-10-04 14:40 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:2ZOdd.59302$Vf.2802699@news000.worldonline.dk...
KLIP
> Har bare aldrig set det før, og det virker da mere rigtigt, når motoren
> ligger den rigtige vej
Min Volvo T6 med 6 cylindre, der ligger på tværs, virker nu rigtig godt.
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Thomas H. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 22-10-04 07:33 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:4177bc39$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Min Volvo T6 med 6 cylindre, der ligger på tværs, virker nu rigtig godt.
....muligt, men der er vel en grund til at langsliggende bliver betragtet som
mere komfortabel, noget med at ruskeriet er mindre ved igangsætning osv.
| |
BJ (22-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 22-10-04 15:03 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:oQ1ed.59469$Vf.2807860@news000.worldonline.dk...
KLIP
> ...muligt, men der er vel en grund til at langsliggende bliver betragtet
> som
> mere komfortabel, noget med at ruskeriet er mindre ved igangsætning osv.
Det har jeg aldrig hørt om.
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Mogens (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 22-10-04 16:21 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:417912f7$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Det har jeg aldrig hørt om.
Du har ellers debateret dette ruskeri med Thomas H før!
| |
BJ (22-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 22-10-04 16:23 |
|
"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:clb8h8$i8o$1@news.cybercity.dk...
KLIP
> Du har ellers debateret dette ruskeri med Thomas H før!
Ja, ved (ultra) meget kraftig acceleration.
Jeg har også været udsat for baghjulstrukne bile rusker ved samme
behandling.
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Mogens (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 22-10-04 16:30 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:417925d7$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Ja, ved (ultra) meget kraftig acceleration.
> Jeg har også været udsat for baghjulstrukne bile rusker ved samme
> behandling.
LOL
Jeg er ret sikker på, at det er hans tidligere testdrive
af T6, han tænker på :)
| |
Henrik B. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 22-10-04 21:34 |
|
"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:clb92j$ivh$1@news.cybercity.dk...
>> Ja, ved (ultra) meget kraftig acceleration.
>> Jeg har også været udsat for baghjulstrukne bile rusker ved samme
>> behandling.
>
> LOL
> Jeg er ret sikker på, at det er hans tidligere testdrive
> af T6, han tænker på :)
Var det ruskeri der blev diskuteret. Som jeg husker det, drejede debatten
sig om torque-steer.
Men jeg giver Bjørn ret. En bil med langsliggende motor og pænt med kræfter,
vil ligeledes vride og give ruskeri - blot på en anden måde.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Thomas H. (23-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 23-10-04 07:12 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:41796eb5$0$313$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Var det ruskeri der blev diskuteret. Som jeg husker det, drejede debatten
> sig om torque-steer.
Nej det var slet ikke ruskeri der blev diskuteret, men som du siger, det at
bilen kører fra side til side og rattet er uroligt ad helvede til, modsat en
røvskubber der skal overføre 272 hk, det sker 10 gange mere komfortabelt
> Men jeg giver Bjørn ret. En bil med langsliggende motor og pænt med
> kræfter, vil ligeledes vride og give ruskeri - blot på en anden måde.
Ja en anden måde, en mere komfortabel måde - måske derfor denne
konstellation fortsat bliver brugt til muskelbiler og luksusbiler ?
| |
BJ (24-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-10-04 13:49 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:xCmed.3106$Ea4.1705@news.get2net.dk...
KLIP
> Ja en anden måde, en mere komfortabel måde - måske derfor denne
> konstellation fortsat bliver brugt til muskelbiler og luksusbiler ?
Mon Mogens stadig har hans billigbil/lortebil med tværlagt 6-cylindret motor
med træk på forhjulene....?....
http://www.alfaclub.dk/alfa164.htm
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Mogens (24-10-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 24-10-04 13:54 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:417ba4a1$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Mon Mogens stadig har hans billigbil/lortebil med tværlagt 6-cylindret
motor
> med træk på forhjulene....?....
ROFL :)
Næppe mere (efter 235.000 km)
> www.alfaclub.dk/alfa164.htm
"Åååhhhh disse miiin-der
tral-la-la-la-la-la-la-laaaa" :)
| |
BJ (24-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-10-04 13:59 |
|
"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:clg8ls$2e3g$1@news.cybercity.dk...
KLIP
> Næppe mere (efter 235.000 km)
Det forstås..
> "Åååhhhh disse miiin-der
> tral-la-la-la-la-la-la-laaaa" :)
Dem har vi da lov at ha' ...
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Henrik B. (24-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 24-10-04 17:16 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:417ba4a1$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Ja en anden måde, en mere komfortabel måde - måske derfor denne
>> konstellation fortsat bliver brugt til muskelbiler og luksusbiler ?
>
> Mon Mogens stadig har hans billigbil/lortebil med tværlagt 6-cylindret
> motor med træk på forhjulene....?....
Jeg vil også betegne bl.a. Volvo, Saab og Audi som luksusbiler......og et
par af dem endda som muskelbiler.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Thomas H. (23-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 23-10-04 07:08 |
|
"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:clb92j$ivh$1@news.cybercity.dk...
> Jeg er ret sikker på, at det er hans tidligere testdrive
> af T6, han tænker på :)
....lortebil
| |
Henrik B. (21-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 21-10-04 14:54 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:2ZOdd.59302$Vf.2802699@news000.worldonline.dk...
>
> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:4177a4da$0$252$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> > En tværlagt V8'er? ...har da sjældent set noget så dumt.
>>
>> Og hvorfor så det?
>
>
> Har bare aldrig set det før, og det virker da mere rigtigt, når motoren
> ligger den rigtige vej
Hvordan kan det så være dumt?
F.eks. har du mindre effekttab i gearkassen med en tværstillet motor.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Ukendt (21-10-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 21-10-04 18:19 |
|
> F.eks. har du mindre effekttab i gearkassen med en tværstillet motor.
Hvordan det?
--
Tom
| |
Henrik B. (21-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 21-10-04 23:28 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4177efa2$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> F.eks. har du mindre effekttab i gearkassen med en tværstillet motor.
>
> Hvordan det?
Fordi du ikke skal "vende" krumtappens rotation i gearkassen.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Thomas H. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 22-10-04 07:35 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4177bf85$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> F.eks. har du mindre effekttab i gearkassen med en tværstillet motor.
Muligt, men mon ikke også det er noget med penge penge penge, plads, og
penge ...
| |
Thomas H. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 22-10-04 08:43 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:gR1ed.59471$Vf.2807921@news000.worldonline.dk...
> Muligt, men mon ikke også det er noget med penge penge penge, plads, og
> penge ...
Kom lige til at tænke på, at jeg nok blander det sammen med hvilke hjul de
trækker på !
"problemet" er vel at f.eks. Volvo S80 er lavet til forhjulstræk, og derfor
ligger motoren på tværs for at spare plads, så smider man jo ikke lige en
V8'er på langs, for det er bilen simpelthen ikke bygget til. Så mon ikke det
nærmere er derfor, end fordi der er mindre tab i gearkassen
| |
Henrik B. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 22-10-04 10:21 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:MR2ed.59479$Vf.2807916@news000.worldonline.dk...
> "problemet" er vel at f.eks. Volvo S80 er lavet til forhjulstræk, og
> derfor
> ligger motoren på tværs for at spare plads, så smider man jo ikke lige en
> V8'er på langs, for det er bilen simpelthen ikke bygget til. Så mon ikke
> det
> nærmere er derfor, end fordi der er mindre tab i gearkassen
Det kan man sagtens. Der er flere eksempler for forhjulstrækkere med
langsliggende motor.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Thomas H. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 22-10-04 10:45 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4178d0dd$0$231$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det kan man sagtens. Der er flere eksempler for forhjulstrækkere med
> langsliggende motor.
Ja da, Audi bruger det meget ...hvorfor mon? Komfort?
Men jeg siger bare, at Volvo'erne er lavet til tværliggende motorer, derfor
ligger deres V8'er også på tværs, det er da ikke fordi det er bedre
| |
Henrik B. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 22-10-04 12:17 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:eE4ed.59502$Vf.2808173@news000.worldonline.dk...
>> Det kan man sagtens. Der er flere eksempler for forhjulstrækkere med
>> langsliggende motor.
>
> Ja da, Audi bruger det meget ...hvorfor mon? Komfort?
> Men jeg siger bare, at Volvo'erne er lavet til tværliggende motorer,
> derfor
> ligger deres V8'er også på tværs, det er da ikke fordi det er bedre
Spørgsmålet er jo, hvad definitionen på bedre så er. Du nævner selv
omkostninger = bedre for fabriken. Jeg siger mere ydelse i hjulene og
derved bedre brændstoføkonomi = bedre for ejeren.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Thomas H. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 22-10-04 13:01 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4178ec11$0$303$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Spørgsmålet er jo, hvad definitionen på bedre så er. Du nævner selv
> omkostninger = bedre for fabriken. Jeg siger mere ydelse i hjulene og
> derved bedre brændstoføkonomi = bedre for ejeren.
Bedre komfort, pga. mindre rystelser ved tilkobling, plus at man mærker
motorrystelser mindre, når motoren vipper fra side til side, frem for på
langs ....har jeg engang fået af vide!
| |
Henrik B. (22-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 22-10-04 21:35 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:0E6ed.59520$Vf.2808228@news000.worldonline.dk...
>> Spørgsmålet er jo, hvad definitionen på bedre så er. Du nævner selv
>> omkostninger = bedre for fabriken. Jeg siger mere ydelse i hjulene og
>> derved bedre brændstoføkonomi = bedre for ejeren.
>
> Bedre komfort, pga. mindre rystelser ved tilkobling, plus at man mærker
> motorrystelser mindre, når motoren vipper fra side til side, frem for på
> langs ....har jeg engang fået af vide!
Dét er altsammen udelukkende et spørgsmål om ophæng og deres
konstruktion/lay-out.
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Thomas H. (23-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 23-10-04 07:07 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:41796ee2$0$268$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Dét er altsammen udelukkende et spørgsmål om ophæng og deres
> konstruktion/lay-out.
Ahh, man kan da ikke undgå at motoren vipper var side til side, og hvis nu
er bare er sådan, at kroppen mærker det mere den ene vej end den anden, at
det vel ikke noget man kan klare via bedre ophæng.
Langsliggende motor og baghjulstræk bliver i hvert fald stadig brugt i
næsten alle luksusbiler, og sportsvogne, mens det andet bliver brugt i
billigbiler - det må der jo være en grund til ?
| |
BJ (23-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 23-10-04 13:24 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:nymed.3049$t34.1718@news.get2net.dk...
KLIP
> mens det andet bliver brugt i billigbiler - det må der jo være en grund
> til ?
Kan du ikke fortælle vidt og bredt samt overbevise skeptikerne om, jeg kører
i en billigbil..?
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Thomas H. (24-10-2004)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 24-10-04 13:53 |
|
"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
news:417a4d6e$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Kan du ikke fortælle vidt og bredt samt overbevise skeptikerne om, jeg
> kører i en billigbil..?
Konceptet er lavet for at spare penge og plads - billig er den sikkert ikke,
men stadig noget forhjulstrukkent pis hvis du spørger mig! En bil med 300 hk
og forhjulstræk er sgu da ikke sjov?
| |
BJ (24-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-10-04 13:57 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:8BNed.1575$KJ6.842@news.get2net.dk...
KLIP
> Konceptet er lavet for at spare penge og plads - billig er den sikkert
> ikke,
Spare plads er jeg med på og du har helt ret i at konstruktionen ikke er
billig (for hverken min Volvo eller Mogens Alfa).
> men stadig noget forhjulstrukkent pis hvis du spørger mig!
Det kan jeg sagtens respektere.
> En bil med 300 hk og forhjulstræk er sgu da ikke sjov?
Jeg har ikke købt potten for at lege Brian på offentlig vej......!!!!
Jeg har købt potten for at have en sikker, klippefast og super behagelig
rejsevogn.
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Henrik B. (24-10-2004)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 24-10-04 17:18 |
|
"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:8BNed.1575$KJ6.842@news.get2net.dk...
> Konceptet er lavet for at spare penge og plads - billig er den sikkert
> ikke, men stadig noget forhjulstrukkent pis hvis du spørger mig! En bil
> med 300 hk og forhjulstræk er sgu da ikke sjov?
Jeg synes nu ellers Torben E's "forhjulstrukne pis", med tæt ved 400 hk er
vældig sjov at køre i....
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
Folmer Rasmussen (24-10-2004)
| Kommentar Fra : Folmer Rasmussen |
Dato : 24-10-04 14:57 |
| | |
BJ (24-10-2004)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-10-04 15:31 |
|
"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:l2dnn0tcgk1a78hjitdg99q5p0l6am2mpf@4ax.com...
KLIP
> Du tager grueligt fejl.
Det tror jeg nu ikke...
> Volvo har for mange år siden lavet en 8-cylindret benzinmotor. Den lå
> bl.a i lastbiler af denne model:
Ha, flot billede.
Den blev vist lavet til militæret med en Perkins, ellers sagde rygterne den
bestod af 2 stk. sammenbyggede B18 (det passede nu ikke, da kun få dele
passede sammen).
Den "nye" V8 er lavet i samarbejde med Yamaha.
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
LostInSpace (26-10-2004)
| Kommentar Fra : LostInSpace |
Dato : 26-10-04 11:06 |
|
I er for sent ude , Volvo lavede en Amazon med V8 i til US markedet.
Jeg så den for ca 20 år siden i Forum på en udstilling .
Jeg tror nok at den var importeret igen fra USA af en Svensker eller en
Dansker.
Fed bil .
| |
|
|