"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse
news:417c3c36$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "PCTN" <nogen@et.eller.andet.com> skrev
>
>> OK, men du/I kunne jo bare have spurgt her,
>> men nu ved han vel også hvordan man åbner den uden at ødelægge den!
>
> Måske .-/
>
>> Den sidder jo egentlig ikke fast i støbejerns-delen som
>> jeg først troede. Det er faktisk bare at løsne de 6 små bolte,
>> så er den adskildt i 2 dele.
>> Jeg troer nu godt at han kan få turboen renoveret selv
>> om han har ødelagt den lidt ved afmonteringen.
>
> Nope, for han kender prisen.
>
Det kan vist gøres for ca. 3000kr for en ombytnings,
men jeg kan næsten ikke tro at de renoverer dem de får ind på den måde.
Jeg ved godt at 3000 kr kan være mange penge i forhold til prisen på bilen.
Men en sådan sammenligning "virker" ikke rigtig efter min mening, bilen var
jo gratis.
Jeg har givet 5000 for min transporter, og så fik jeg en ekstra med til
reservedele. (det var dog lidt en ballade at få den skilt ad!).
Jeg blænder foreløbig min turbo af, og ser hvordan det går, jeg kan jo altid
købe
en hvis jeg beslutter at renovere bilen.
>> Mon ikke en K14 turbo er på vej ud ?
>
> Jo, den lå i spanden med gammelt jern
Gem den, der sikkert nogen der kan bruge den.
>
>> Fordi så bør der vel blive overskud af dem
>> når bilerne hvori de blev født bliber skrottet.
>
> Rolig nu, den sidder i en bil fra 89
Ja det er godt at der er gamle biler hvor man ikke er i lommen på
autoriserede værksteder/forhandlere.
> Mvh. Uffe
> Rekord 84
>
>