Man kan næsten ikke tro det....
Fra : Mads Madsen

Dato : 26-09-04 12:01

Fra Ekstra Bladets hjemmeside

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264117

"Fem-årige Pascal gruppe-voldtaget og myrdet af 13 stamgæster på tysk værtshus"

Hvordan kan det lade sig gøre?
Jeg forstår det ikke!!!

Mvh.
Madsen

Fra : M. Jørgensen

Dato : 26-09-04 12:33

"Mads Madsen" <madmadmadsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264117
>
> "Fem-årige Pascal gruppe-voldtaget og myrdet af 13 stamgæster på tysk

Det er så forfærdeligt, så jeg slet ikke har ord for det.
Stakkels, stakkels lille barn.
Mvh Marianne

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-09-04 13:23

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264117
>
> "Fem-årige Pascal gruppe-voldtaget og myrdet af 13 stamgæster på tysk
> [...]

verden er et sygt sygt sted.... ord kan ikke beskrive den harme - de skulle
dømmes til døden - ALLE implicerede!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-09-04 13:31

sniper_Nolight wrote:

> verden er et sygt sygt sted.... ord kan ikke beskrive den harme - de
> skulle dømmes til døden - ALLE implicerede!

hvad jeg har svært ved at sluge er at der er 85 vidner....... hvor fanden
var de 85 vidner da knægten blev voldtaget?

--
Knus, Sabina

Fra : Lars Remmen

Dato : 26-09-04 13:51

Sabina Hertzum wrote:

> hvad jeg har svært ved at sluge er at der er 85 vidner....... hvor fanden
> var de 85 vidner da knægten blev voldtaget?

Nu behøver personer som er indkaldt som vidner nødvendigvis ikke at have
set forbrydelsen. De kan vidne om hvor de sigtede har været eller ikke
været i et bestem tidsrum, om de sigtedes karakter eller en hel masse andet.

Personer som har set forbrydelsen er forhåbentligt sigtet.

Lars

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-09-04 13:57

Lars Remmen wrote:

> [...]
> en hel masse andet.
>
> Personer som har set forbrydelsen er forhåbentligt sigtet.

uvist.... men ihvertfald en person har set forbrydelserne op til flere
gange, uden at reagere... ifølge artiklen altså.....

--
Knus, Sabina

Fra : Lisbeth Nielsen

Dato : 26-09-04 14:36

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> uvist.... men ihvertfald en person har set forbrydelserne op til flere
> gange, uden at reagere... ifølge artiklen altså.....

Nemlig.. og aviserne (især Ekstrabladet) taler altid sandt

Lisbeth

Fra : Lars Fischer

Dato : 03-10-04 15:16

"Lisbeth Nielsen"
> Nemlig.. og aviserne (især Ekstrabladet) taler altid sandt

Bestemt. Og EB overdriver aldrig.

Minder mig om engang et fly var styrtet ned under en fly-opvisning. Hos EB
lød overskriften "300 dræbte og sårede" - de dækkede naturligvis over een
dræbt og 299 mindre skrammer.

/Lars

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-10-04 16:20

> Minder mig om engang et fly var styrtet ned under en fly-opvisning. Hos
> EB
> lød overskriften "300 dræbte og sårede" - de dækkede naturligvis over een
> dræbt og 299 mindre skrammer.

var det ikke steen bostrup der engang nævnte nogle var døde (husker ikke
hvor mange) flere af dem alvorligt

Fra : C.Stensgaard

Dato : 18-10-04 10:28

Der er kun een løsning : Lights out

Der er ingen undskyldning for sådan en mishandling af et barn på 5 år. Øje
for øje.

Havde jeg været forælder (og vel og mærke ikke impliceret, som noget tyder
på at forældrene har været), så havde jeg dedikeret mit liv til at give alle
implicerede samme skæbne - utrolig smerte før døden.

Arrrghh jeg er bare så harm og rystet.

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-04 14:47

> [...]
> alle
> implicerede samme skæbne - utrolig smerte før døden.

enig.