|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Fuuuuuccck Ford Probe GT !!! Fra : Ukendt |
Dato : 14-09-04 14:12 |
|
Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må eje
sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er sendt
til T&S !!
Mvh
Morten
| |
FJ (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : FJ |
Dato : 14-09-04 15:32 |
|
Det kan jeg godt forstå du vil!! Det er nemlig samme maskine som i min
Mazda.
"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
> Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
sendt
> til T&S !!
>
> Mvh
> Morten
>
>
| |
KASO (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : KASO |
Dato : 14-09-04 16:41 |
|
"FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev i en meddelelse
news:41470107$0$232$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det kan jeg godt forstå du vil!! Det er nemlig samme maskine som i min
> Mazda.
Tjah - det kan næppe undre, da det mig bekendt _er_ en Mazda med et
Ford-emblem....
| |
Lars Knudsen (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Lars Knudsen |
Dato : 14-09-04 16:59 |
|
"Juel" <nej tak> wrote in news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk:
> Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg
> må eje sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come..
> seddel er sendt til T&S !!
<joke>
Er du frisør til dagligt?
</joke>
| |
BJ (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : BJ |
Dato : 14-09-04 17:03 |
|
"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
> Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
> eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
> sendt
> til T&S !!
Lad os endelig vide, hvor meget du skal mere end de 6.000,- kr. for at få
den på danske plader.
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=107600461&page=1
--
Med venlig hilsen
Bjørn Jørvad
| |
Morten Juel (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Morten Juel |
Dato : 14-09-04 19:20 |
|
> Lad os endelig vide, hvor meget du skal mere end de 6.000,- kr. for at få
> den på danske plader.
papir er sendt til T&S idag
| |
Morten Lorenzen (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Morten Lorenzen |
Dato : 14-09-04 19:21 |
|
"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
> Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
sendt
> til T&S !!
Tjeck lige forsikring inden. - Har hørt den skulle være træls at forsikre...
-M
| |
Morten Juel (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Morten Juel |
Dato : 14-09-04 19:37 |
|
> Tjeck lige forsikring inden. - Har hørt den skulle være træls at
forsikre...
ringer til dem imorgen
Mvh
Morten
| |
Rasmus (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Rasmus |
Dato : 14-09-04 20:55 |
|
"Juel" <nej tak> wrote in message
news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
> Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
sendt
> til T&S !!
Art Personbil
Mærke FORD
Model PROBE
Typebetegnelse
Registreret 1. gang 23/06-1991
Karosseri type / antal døre COUPE 3 døre
Motor 4 Cylindre 2200 cc 147 HK ventiler
Gear / drivkraft / km 005 / B /
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand
--------------------------------------------------------------------------
Endeligt vurderet pr 04/08-2004
Afgiftspligtig værdi 34000
Registreringsafgift 55958
Handelspris inkl. afgift 89958
mvh
Rasmus
| |
Henning (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henning |
Dato : 14-09-04 21:05 |
|
> Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
> køretøjets stand
Er der ikke kommet nye regler? Hvis en given bil er "standard" skal
der nu beregnes afgift efter indkøbsprisen og ikke en konkret
vurdering?
Læste det på en jura-side i week-enden, erindrer ikke hvor...
| |
![](/images/tree/0.gif) John Sahl (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : John Sahl |
Dato : 14-09-04 21:12 |
|
Henning wrote:
> Er der ikke kommet nye regler? Hvis en given bil er "standard" skal
> der nu beregnes afgift efter indkøbsprisen og ikke en konkret
> vurdering?
Nej, det gælder nye biler, ikke importerede brugtvogne.
--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det
| |
Brian Axelgaard (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Brian Axelgaard |
Dato : 14-09-04 21:47 |
|
"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:41474ca1$0$232$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Endeligt vurderet pr 04/08-2004
> Afgiftspligtig værdi 34000
> Registreringsafgift 55958
> Handelspris inkl. afgift 89958
Hvor meget skal der så betales? kr. 55958,-?
Hvis bilen koster fra 800eur og op, så får man den da til halv pris ifht. et
link længere tilbage i tråden...
| |
FJ (14-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : FJ |
Dato : 14-09-04 22:24 |
|
Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!? Ellers er det en
ligegyldig bil !!
"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:41474ca1$0$232$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Juel" <nej tak> wrote in message
> news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
> > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
> eje
> > sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
> sendt
> > til T&S !!
>
> Art Personbil
> Mærke FORD
> Model PROBE
> Typebetegnelse
> Registreret 1. gang 23/06-1991
> Karosseri type / antal døre COUPE 3 døre
> Motor 4 Cylindre 2200 cc 147 HK ventiler
> Gear / drivkraft / km 005 / B /
> Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
> køretøjets stand
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
>
> Endeligt vurderet pr 04/08-2004
> Afgiftspligtig værdi 34000
> Registreringsafgift 55958
> Handelspris inkl. afgift 89958
>
>
> mvh
> Rasmus
>
>
| |
![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-09-04 06:56 |
|
> Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!? Ellers er det en
> ligegyldig bil !!
HuH, det er da ikke ligegyldigt med en 2,2L Turbo motor, den motor kan jo
snilt levere 190-200hk uden de store udgifter... Nej sq jeg vil ha en GT
den 6cyl har jo ikke mere end min bimmer har nu, og den har dårligere
bundtræk end 2,2'eren har ! :o/
Mvh
Morten
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) FJ (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : FJ |
Dato : 15-09-04 08:16 |
|
Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.
"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
news:4147d96c$0$209$14726298@news.sunsite.dk...
> > Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!? Ellers er det en
> > ligegyldig bil !!
>
> HuH, det er da ikke ligegyldigt med en 2,2L Turbo motor, den motor kan jo
> snilt levere 190-200hk uden de store udgifter... Nej sq jeg vil ha en GT
> den 6cyl har jo ikke mere end min bimmer har nu, og den har dårligere
> bundtræk end 2,2'eren har ! :o/
>
> Mvh
> Morten
>
>
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-09-04 08:20 |
|
> Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.
Yes med Turbo modellen har 258Nm imod V6'erens 216Nm..
Og en 2,2 Turbo der kun yder ca 150hk er langt fra udnyttet, så en 190-200
hk er inden for rækkevidde, det giver også størrere moment
Og så kan man jo få den vidunderlige Piitttuuuu lyd når man skifter gear..
Mvh
Morten
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) FJ (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : FJ |
Dato : 15-09-04 08:28 |
|
Ok, forstået. Prioritering er heldigvis forskellig. Personligt vil jeg ikke
undvære gangkulturen i en 6-cyl.
"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
news:4147ed18$0$214$14726298@news.sunsite.dk...
> > Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6
modellen.
>
> Yes med Turbo modellen har 258Nm imod V6'erens 216Nm..
> Og en 2,2 Turbo der kun yder ca 150hk er langt fra udnyttet, så en 190-200
> hk er inden for rækkevidde, det giver også størrere moment
> Og så kan man jo få den vidunderlige Piitttuuuu lyd når man skifter gear..
>
>
> Mvh
> Morten
>
>
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-09-04 08:37 |
|
> Ok, forstået. Prioritering er heldigvis forskellig. Personligt vil jeg
ikke
> undvære gangkulturen i en 6-cyl.
Nej det er jo klart forståeligt, ved heller ikke om jeg kan, men det må
turbo fløjten jo kompensere for ![Meget Glad](images/smileys/nmegetglad.gif) og de ekstra HK
Mvh
Morten **som gør klar til kamp imod T&S**
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Jakob Jeppesen (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jakob Jeppesen |
Dato : 15-09-04 08:21 |
|
FJ wrote:
> Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.
Ja - men Morten er jo heller ikke interesseret i at beholde 2.2'eren i
standardudgave. Når bilen er med turbo er det langt lettere og billigere at
få mere power ud af den - f.eks. 200hk (og så kan v6'eren nok ikke være
med længere)
/Jakob
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-09-04 08:24 |
|
> Ja - men Morten er jo heller ikke interesseret i at beholde 2.2'eren i
> standardudgave. Når bilen er med turbo er det langt lettere og billigere
at
> få mere power ud af den - f.eks. 200hk (og så kan v6'eren nok ikke være
> med længere)
Nemlig, det var jo planen
Små 200 burde kunne gøres rimeligt smertefrit..
Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..
Mvh
Morten
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) phk (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : phk |
Dato : 15-09-04 12:22 |
|
"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
news:4147ee18$0$202$14726298@news.sunsite.dk...
> Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..
Kan du sige "Turbo diesel"?
--
Per, Esbjerg
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Henrik B. (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 15-09-04 12:28 |
|
"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:4148258d$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..
>
> Kan du sige "Turbo diesel"?
Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....
M.v.h.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Brian (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Brian |
Dato : 15-09-04 18:10 |
|
Hejsa
Henrik B. skrev:
> Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....
Uha... kan du vaske din mund!
De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm
/Brian
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Henrik B. (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 15-09-04 19:12 |
|
"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
news:41487736$0$208$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Henrik B. skrev:
>
> > Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....
>
> Uha... kan du vaske din mund!
> De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm
Og? Min gør det fra 1800 - 6000 rpm. Hvor var det oliebrænderne blev af?
Livet starter ved 370 Nm....
--
M.v.h.
-------------------------------------
Livet er for kort til lange overhalinger
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Brian (16-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Brian |
Dato : 16-09-04 20:34 |
|
Hejsa
Henrik B. skrev:
>> Uha... kan du vaske din mund!
>> De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm
>
> Og? Min gør det fra 1800 - 6000 rpm. Hvor var det oliebrænderne blev
Ironien gik vist tabt.... jeg er ikke diesel tilhænger
> Livet starter ved 370 Nm....
Min yder så 186Nm max, men jeg trækker da vejret alligevel
/Brian
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) FJ (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : FJ |
Dato : 15-09-04 08:19 |
|
http://webcentrix.net/probe/specs.html
"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
news:4147d96c$0$209$14726298@news.sunsite.dk...
> > Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!? Ellers er det en
> > ligegyldig bil !!
>
> HuH, det er da ikke ligegyldigt med en 2,2L Turbo motor, den motor kan jo
> snilt levere 190-200hk uden de store udgifter... Nej sq jeg vil ha en GT
> den 6cyl har jo ikke mere end min bimmer har nu, og den har dårligere
> bundtræk end 2,2'eren har ! :o/
>
> Mvh
> Morten
>
>
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Ukendt (15-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-09-04 08:23 |
| | |
Ukendt (17-09-2004)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 17-09-04 14:36 |
|
Fed bil og rigtig sjov at køre, en lidt strammere undervogn gør underværker.
2,2i Turbo er sjovere at køre end V6 men det er jo en smagssag.
Vær opmærksom på at de fleste Prober skal have lavet bremser når de sælges i
Tyskland hvis priser er lav vel og mærke, og i DK koster det i reservedele 4-6000,-
alt efter hvor du er heldig at købe.
Find en med så lavt km så muligt, det betaler sig selv om du skal give lidt mere
for den!
Mvh
Jes
(Har bla. exporteret Probe til Irak!)
"Juel" skrev i en meddelelse
"Fuuuuuccck Ford Probe GT !!!"
> Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er sendt
> til T&S !!
>
> Mvh
> Morten
>
>
>
-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)
-- Vis din bil frem på http://www.bilgalleri.dk
| |
|
|