> Hm jeg køber en 120 dyse imorgen..
> men kan den 200 dyse forklare at motoren kun kunne gå ca 6000rpm selv når
> tomgangsskruen var skruet Helt ud, dvs at spjældet var helt i bund ! og
> rørte man gassen sagde den bare broooo og døede..
Hmm, nu kan jeg ikke helt huske om det er en totakter eller en firtakter du
taler om her men jeg tror at principet er det samme, hvis din hoveddyse er
så meget for stor så vil den simpelthen dø når du kommer op i hoveddysens
arbejdsområde. Jeg tvivler på, at det har noget med din tomgangsskrues
indstilling at gøre (med mindre jeg ikke helt har forstået dit spørgsmål).
> , med mindre der altså er voldtunet på den og den skal
> > bruge en 200 dyse, hvilket så får mig til at spørge, er nålene originale
> > eller er de også modificeret/skiftet? Hvordan man ser det? Aner det
ikke,
> > det skal vel måles.
>
> Jeg tror at den er normal i cylinderen, det er ikke tun udstødningen der
er
> på, så den er som standart.
>
> Nå men imorgen SKAL det bare lykkes !!
god fornøjelse
Hmm, det lyder lidt som det er et samlesæt du har købt?
mvh
Henry