|
| hvilken bil er den "sejeste" ? Fra : Nikolaj |
Dato : 18-08-04 17:16 |
|
Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
forhånd!
| |
Ukendt (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-08-04 17:30 |
|
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5.
Porsche Cayenne Turbo - fordi den kan ALT det som X5 kan - blot mange gange
bedre.
Der findes ingen bil, der i den grad kan bruges til både off road, Autobahn,
"kampingswågn" - og det på ferie med hele familien - eller alle
kammeraterne.
Bilen kan ses her: http://tinyurl.com/7tpz
Med chip klasker den snildt en Ferrari 360 Modena på en quartermile -
samtidig kan den køre i terrænet, hvor den blandt andet brillerer med
vandtætte døre, så du ikke få våde fødder - bedst som du kører gennem en
flodseng for at slå lejr på den anden side.... hvor du skal fiske laks mens
solen går ned, og lejrbålet tændes..
Hvad sååååå - var der mere..? ,-))
--
/Jan W Nielsen
| |
Bjørn Jørvad (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Bjørn Jørvad |
Dato : 18-08-04 17:33 |
|
"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:41238415$0$230$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
KLIP
> Hvad sååååå - var der mere..? ,-))
Kaffemaskine er ikke standard .... larlarrr larlaarr.... )
--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn
| |
Brian (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 18-08-04 17:34 |
|
Hejsa
Jan W. Nielsen skrev:
> Hvad sååååå - var der mere..? ,-))
Ja... kan den fås i en model som man sætter sig ned i, istedet
for at stige ombord ?
Udover det, synes jeg faktisk at en VW Bobbel i original stand
er rimelig fed. Sådan en skal jeg have mig, når økonomien siger god for
en ekstra bil
/Brian
| |
Morten From Sønderga~ (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Morten From Sønderga~ |
Dato : 18-08-04 18:21 |
|
On Wed, 18 Aug 2004 18:30:12 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:
>> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5.
>
>Porsche Cayenne Turbo - fordi den kan ALT det som X5 kan - blot mange gange
>bedre.
>
>Hvad sååååå - var der mere..? ,-))
Ja, http://shor.ter.dk/375174386
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87
| |
Cosworth POWER (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Cosworth POWER |
Dato : 18-08-04 18:27 |
|
>> Porsche Cayenne Turbo - fordi den kan ALT det som X5 kan - blot
>> mange gange bedre.
>>
>> Hvad sååååå - var der mere..? ,-))
>
> Ja, http://shor.ter.dk/375174386
ROFL! Jeg synes nu den ser fed ud, men den kan jo ikke bremse.....
--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide
| |
Bjørn Jørvad (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Bjørn Jørvad |
Dato : 18-08-04 19:00 |
|
"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cg03g8$26a8$1@news.cybercity.dk...
KLIP
> ROFL! Jeg synes nu den ser fed ud, men den kan jo ikke bremse.....
Pyt, den kan jo forcere Himalaya...
--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn
| |
Søren R (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Søren R |
Dato : 19-08-04 15:16 |
|
On Wed, 18 Aug 2004 18:30:12 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:
>> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5.
>
>Porsche Cayenne Turbo - fordi den kan ALT det som X5 kan - blot mange gange
>bedre.
>
Porsche Cayenne killeren....Infinity FX 45
http://www.infiniti.com/content/0,,cid-31217_sctid-12001,00.html
Det er den FEDESTE bil. Der kører faktisk en rundt i Aalborg, og så så
jeg en på min ferie i Bulgarien (På amerikanske plader).
--
Søren R
Rusten Escort fra 91'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.hl2gamer.com ¤
| |
Søren R (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Søren R |
Dato : 19-08-04 15:22 |
| | |
Ukendt (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-08-04 20:32 |
| | |
Søren R (20-08-2004)
| Kommentar Fra : Søren R |
Dato : 20-08-04 08:50 |
|
On Thu, 19 Aug 2004 21:32:26 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:
>> Porsche Cayenne killeren....Infinity FX 45
>> http://www.infiniti.com/content/0,,cid-31217_sctid-12001,00.html
>
>Øhh, hvad..?!?!
>
>Det eneste, den Infinity kildrer er sgu da lattermusklerne hos ham, der
>kører Cayenne Turbo.
>
>Hvor er det lige, du mener, at den luksus-Nissan nakker Porschen..?
Haha, rolig nu. Det gør den i mit hovede. Jeg kan bare bedre lide den
end porschen
--
Søren R
Rusten Escort fra 91'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.hl2gamer.com ¤
| |
Ukendt (20-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 20-08-04 11:21 |
|
> Haha, rolig nu. Det gør den i mit hovede. Jeg kan bare bedre lide den
> end porschen
OK - men den ER da også lækker.
Ingen tvivl om det..
--
/ Jan W Nielsen
| |
Christian B. Andrese~ (20-08-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 20-08-04 11:27 |
|
"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> wrote in message
news:6fd9i0hm6a4tnftjl2cd7ibsn7o28554e9@4ax.com...
> On Wed, 18 Aug 2004 18:30:12 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
> wrote:
>
> >> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5.
> >
> >Porsche Cayenne Turbo - fordi den kan ALT det som X5 kan - blot mange
gange
> >bedre.
> >
> Porsche Cayenne killeren....Infinity FX 45
>
> http://www.infiniti.com/content/0,,cid-31217_sctid-12001,00.html
>
> Det er den FEDESTE bil. Der kører faktisk en rundt i Aalborg, og så så
> jeg en på min ferie i Bulgarien (På amerikanske plader).
Det var sådan en jeg så for en uges tid siden på motorvejen omkring Århus
sydpå, jeg kunne ikke finde ud af hvilken en det var men nu er det opklaret.
--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never
stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither
do we."
George W. Bush 2004 http://www.dubyaspeak.com/mp3/harmcountry.mp3
| |
Thomas Strandtoft (20-08-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 20-08-04 15:40 |
|
"Søren R" wrote:
> Det er den FEDESTE bil. Der kører faktisk en rundt i Aalborg, og så så
> jeg en på min ferie i Bulgarien (På amerikanske plader).
Fantastisk, der er rent faktisk lavet en SUV der er grimmere end
Porsches, det havde jeg sgu ikke troet..
--
Hygge..
Thomas
< http://www.carftp.com> - a library of car videos.
| |
Olesen (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Olesen |
Dato : 18-08-04 17:31 |
| | |
Martin Johansen [600~ (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 18-08-04 17:36 |
| | |
DM (18-08-2004)
| Kommentar Fra : DM |
Dato : 18-08-04 17:56 |
|
"Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> skrev i en meddelelse
news:412380fa$0$26373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
X5 er ingen match for denne bjergged.
http://tinyurl.com/5anzw
/DM
| |
Per Beer Hansen (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Per Beer Hansen |
Dato : 18-08-04 18:30 |
| | |
Mogens (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 18-08-04 20:23 |
|
"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4123921f$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> MB 300SEL 6,3L
> http://www.m-100.org/6point3/index.html
Ja, du kender jo bilen!
Jeg så 2 styk i min ferie i Monaco (cabrio).
De var begge som nye.
Den ene var en grøn 300 SE V8 cabrio
Den anden en mørkeblå 280SE 5.6 V8 cabrio
(måske en ombygget, idet 5.6 må være en nyere motor
end fra den tid...)
Jeg har aldrig set bilen som V8 før denne ferie...
Har du?
/Mogens
| |
Per Beer Hansen (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Per Beer Hansen |
Dato : 18-08-04 21:05 |
|
Mogens wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4123921f$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> MB 300SEL 6,3L
>> http://www.m-100.org/6point3/index.html
>
> Ja, du kender jo bilen!
Jeps.
>
> Jeg så 2 styk i min ferie i Monaco (cabrio).
300SEL 6,3L som cabrio ?
> De var begge som nye.
>
> Den ene var en grøn 300 SE V8 cabrio
300SE er da "kun" en 6 cylindret, jeg har aldrig set den som V8'er i hvert
fald.
> Den anden en mørkeblå 280SE 5.6 V8 cabrio
> (måske en ombygget, idet 5.6 må være en nyere motor
> end fra den tid...)
5,6 liters maskinen kom først oppe i 80'erne engang, så det må være en
ombygget du har set.
>
> Jeg har aldrig set bilen som V8 før denne ferie...
> Har du?
Mener du 280SE 3,5L V8 ?
Den findes både som almindelig sedan samt coupe.
Coupe'en er dog ret sjælden (mener kun at der blev lavet omkring 1000 ialt),
hvorimod sedanen er mere "almindelig".
Jeg har engang hovedrenoveret sådan en 3,5L maskine, det var meget sjovt og
anderledes end det man var vant til
--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport
| |
Mogens (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 18-08-04 21:34 |
|
"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4123b64b$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Jeg så 2 styk i min ferie i Monaco (cabrio).
>
> 300SEL 6,3L som cabrio ?
Nope 300 coupe-udgaven som cabrio
> 300SE er da "kun" en 6 cylindret, jeg har aldrig set den som V8'er i hvert
> fald.
300 SE 6,3 er jo en V8 :)
Den var fra Californien, hvorfor det var en V8.
Bilen tiltrak mange mennesker og alle tyskerne
pegede på 300 SE mærket: "Gibt's doch nicht"
Man er jo kun vant til at se bilen i 280 SE cabrio
> Mener du 280SE 3,5L V8 ?
> Den findes både som almindelig sedan samt coupe.
> Coupe'en er dog ret sjælden (mener kun at der blev lavet omkring 1000
ialt),
> hvorimod sedanen er mere "almindelig".
Cabrio udgaven.
www.british-car-auctions.co.uk/pdf/Lot60-Dec03.pdf
Ud fra ovenstående link har du tilsyneladende ret - R6.
Jeg har dog svært ved at tro, at man eksporterede en R6
til Californien, hvor man udelukkende kørte i V8 dengang.
Derfor vor fælles holdning vedr. V8-betegnelsen
(tyskerne og jeg i Monaco)
| |
Mogens (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 18-08-04 21:37 |
|
"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:cg0efh$2jbc$1@news.cybercity.dk...
> Ud fra ovenstående link har du tilsyneladende ret - R6.
> Jeg har dog svært ved at tro, at man eksporterede en R6
> til Californien, hvor man udelukkende kørte i V8 dengang.
Dette link bekræfter, at den sete 300 Seb cabrio er dels
en R6 samt dels en sjælden bil ! (kun 708 stk i verden)
www.germancarfans.com/classics.cfm/classicid/5040331.019/page/2/mercedes/1.h
tml
| |
Per Beer Hansen (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Per Beer Hansen |
Dato : 18-08-04 21:44 |
|
Mogens wrote:
>>
>> 300SEL 6,3L som cabrio ?
>
> Nope 300 coupe-udgaven som cabrio
Ach so
>
>> 300SE er da "kun" en 6 cylindret, jeg har aldrig set den som V8'er i
>> hvert fald.
>
> 300 SE 6,3 er jo en V8 :)
300SE er en helt anden bil/årgang end 300SEL 6,3.
300SE er en 6 cylindret række motor (med aluminiumsblok svjh), og er også
relativt sjælden.
Der findes ikke en 300SE 6,3L
(ikke som original, svjv)
>
> Den var fra Californien, hvorfor det var en V8.
> Bilen tiltrak mange mennesker og alle tyskerne
> pegede på 300 SE mærket: "Gibt's doch nicht"
>
> Man er jo kun vant til at se bilen i 280 SE cabrio
>
>> Mener du 280SE 3,5L V8 ?
>> Den findes både som almindelig sedan samt coupe.
>> Coupe'en er dog ret sjælden (mener kun at der blev lavet omkring
>> 1000 ialt), hvorimod sedanen er mere "almindelig".
>
> Cabrio udgaven.
> www.british-car-auctions.co.uk/pdf/Lot60-Dec03.pdf
>
> Ud fra ovenstående link har du tilsyneladende ret - R6.
> Jeg har dog svært ved at tro, at man eksporterede en R6
> til Californien, hvor man udelukkende kørte i V8 dengang.
>
> Derfor vor fælles holdning vedr. V8-betegnelsen
> (tyskerne og jeg i Monaco)
OK, men jeg tvivler (ligesom dig) på at den er original, med V8 maskine.
Men på den anden side, så har MB jo lavet flere modeller, udelukkende til
det Amerikanske marked, så måske det er sådan en ?
--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport
| |
Cosworth POWER (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Cosworth POWER |
Dato : 18-08-04 18:32 |
| | |
Ukendt (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-08-04 18:33 |
|
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
Nej, det er helt klart nogle af US Supra 3.0 med biturbo som de også har
totalt stylet.
Så engang en blå en med verdens fedeste front og 1200 Bhp. og det med alm
benzin.
--
Tom
| |
Niels Skaaning (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Niels Skaaning |
Dato : 18-08-04 21:54 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:412392d6$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> > fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> > forhånd!
>
> Nej, det er helt klart nogle af US Supra 3.0 med biturbo som de også har
> totalt stylet.
> Så engang en blå en med verdens fedeste front og 1200 Bhp. og det med alm
> benzin.
Mon ikke 1200 hk bliver irriterende i længden?
NS
| |
Ukendt (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-08-04 22:10 |
| | |
Ukendt (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-08-04 22:12 |
| | |
Cosworth POWER (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Cosworth POWER |
Dato : 18-08-04 22:14 |
| | |
Ukendt (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-08-04 22:22 |
|
"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cg0gr5$2lr9$1@news.cybercity.dk...
> > Tjo man kunne da også nøjes med denne 950 HK
> > http://store1.yimg.com/I/supra_1803_39483771
> > http://store1.yimg.com/I/supra_1803_44683882
> > http://store1.yimg.com/I/supra_1803_46187681
>
> Den kan ikke opnå en effekt på 950hk med to turboladere i den størrelse på
> billederne. Iflg. K-power er maks. effekten med to turboladere omkr.
> 700-750 hk.
Her er teksten til første billede:
Call Guilly: 602.692.8824
1994 - 6 Speed
74,000 Miles
New Motor (with GReddy forged pistons)
I have come across very few genuine TRD Widebody Supras with big turbo
packages like this one. Painted in Skyline Silver by the famous Widebody
specialist 20/20 out of Los Angeles, this genuine kit and paint alone were
$19,000. The quality of the install is outstanding and there will be no
disappointments with this car. Former magazine cover car.
Fitted with dual HKS GT2835 polished turbines, this car makes 950HP at 2.0
bar of boost and rolls on very rare Work Meister 19's front and rear.
Polished Veilside Surge Tank & Fuel System
HKS 272 Cams
HKS Ti Catback Exhaust
Twin Blitz Intakes
HKS Twin Power DLI
Twin Intank Pumps
1000CC HKS Injectors
HKS Front Mount Intercooler
Greddy 16row Oil Cooler
19in Work Equip Wheels
4 Blitz Gauges, Boost, EGT, Fuel Pressure, Oil Temp $1000
Blitz SBC-ID
Blitz Power Meter ID
HKS VPC
HKS GCC
G-Force ECU
Fluidyne Radiator
Custom Stereo
Custom Mounted Gauges in Airbag and glove box
Practically everything is in like new condition.
Peformance modifications performed by SP Engineering, so you can have
confidence in the quality of thw work.
The car is a 94 6spd with 74k original miles. Clean Title of course. The
color is Skyline silver which is a bit lighter than Quicksilver and a bit
darker than Alpine silver. If it's not next to either one it looks
Quicksilver.
If you would prefer an AEM EMS with 5 bar map sensor installed and dyno
tuned by the VERY best AEM tuner in the business then please allocate an
additional $2500 to the purchase price.
Cost to duplicate this car is $95,000.
email: mark@suprastore.com to buy (ready to ship)
call Guilly: 602.692.8824
| |
Cosworth POWER (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Cosworth POWER |
Dato : 18-08-04 22:25 |
|
>> Den kan ikke opnå en effekt på 950hk med to turboladere i den
>> størrelse på billederne. Iflg. K-power er maks. effekten med to
>> turboladere omkr. 700-750 hk.
>
> Her er teksten til første billede:
>
> Fitted with dual HKS GT2835 polished turbines, this car makes 950HP
> at 2.0 bar of boost and rolls on very rare Work Meister 19's front
> and rear.
Jeg synes det lyder vildt at den kan yde 950hk med ovenstående! Jonas R
eller Henrik B kender helt sikkert svaret - de er begge Toyota gutter :)
--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide
| |
Ukendt (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-08-04 22:29 |
|
"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cg0hf7$2mfu$1@news.cybercity.dk...
> >> Den kan ikke opnå en effekt på 950hk med to turboladere i den
> >> størrelse på billederne. Iflg. K-power er maks. effekten med to
> >> turboladere omkr. 700-750 hk.
> >
> > Her er teksten til første billede:
> >
> > Fitted with dual HKS GT2835 polished turbines, this car makes 950HP
> > at 2.0 bar of boost and rolls on very rare Work Meister 19's front
> > and rear.
>
> Jeg synes det lyder vildt at den kan yde 950hk med ovenstående! Jonas R
> eller Henrik B kender helt sikkert svaret - de er begge Toyota gutter :)
Den er god nok. Jeg har set adskillige eksempler på supra'er som yder ganske
vildt. Så også en 800 HK supra på rullefelt hvor 4 mand sidder og trykker
hjulene ned.
Rekorden jeg har set er den her 1200 HK med NOS og alm benzin. Kan bare ikke
finde den igen.
--
Tom
| |
Cosworth POWER (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Cosworth POWER |
Dato : 18-08-04 22:33 |
|
> Den er god nok. Jeg har set adskillige eksempler på supra'er som yder
> ganske vildt. Så også en 800 HK supra på rullefelt hvor 4 mand sidder
> og trykker hjulene ned.
Det er jeg skam godt klar over, men denne effekt, dvs. over 700-750hk, opnås
først når motoren konverteres til een stor turbo og ikke to små!
--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide
| |
Ukendt (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-08-04 23:09 |
|
"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cg0hui$2n01$1@news.cybercity.dk...
> > Den er god nok. Jeg har set adskillige eksempler på supra'er som yder
> > ganske vildt. Så også en 800 HK supra på rullefelt hvor 4 mand sidder
> > og trykker hjulene ned.
>
> Det er jeg skam godt klar over, men denne effekt, dvs. over 700-750hk,
opnås
> først når motoren konverteres til een stor turbo og ikke to små!
Hmm kender jeg ikke helt precist, muligt at der skal en GV67 eller lign på
--
Tom´
| |
Lau (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Lau |
Dato : 18-08-04 18:49 |
|
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?.
The final Miura model - the SV
http://www.web-cars.com/miura/index5.html
Ja ja - jeg ved der er bedre, hurtiugere osv. - men den er stadig en
fantastisk bil.
Så vidt jeg ved, var den, den første serieproducerede der klarede over
300/km/t
(det skulle dog ikke være nogen fornøjelse pga mgl erfaring med aerodynamik)
Motoren skulle bruge 17,5 liter olie, hvilket betød at man skulle holde i
tomgang i nogle minuttter inden man kunne være sikker på at hele motoren
blev smurt ordentligt.
Jeg græder stadig hver gang men ser den i filmen "Maxijob i minibiler", hvor
man indleder filmen med at smadre en Miura ind i en bulldozer.
Den har, modsat mange moderne biler, sjæl og charme samt nogle fantastiske
linier.
Skulle jeg få chancen, ja så er jeg for høj til at kunne sidde i den - det
kaldes håbløs kærlighed!
ER jeg alene om mine drømme (er I for unge til at kende modellen?)
vh
Lau
| |
Cosworth POWER (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Cosworth POWER |
Dato : 18-08-04 18:52 |
|
> The final Miura model - the SV
> http://www.web-cars.com/miura/index5.html
>
> Skulle jeg få chancen, ja så er jeg for høj til at kunne sidde i den -
> det kaldes håbløs kærlighed!
>
> ER jeg alene om mine drømme (er I for unge til at kende modellen?)
Enig, en ægte drømmebil! Jeg turde dog aldrig kører i den, når tanken
sidder helt ude i fronten! :(
--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide
| |
Basil (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Basil |
Dato : 18-08-04 18:57 |
|
> ER jeg alene om mine drømme (er I for unge til at kende modellen?)
>
> vh
> Lau
Jeg har den som racerbil til en racerbane skala 1:32.
Den er godt nok lille, men meget smuk, og klart noget man kan drømme om.
Kai
| |
Thomas Strandtoft (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 18-08-04 19:52 |
|
Lau wrote:
> Jeg græder stadig hver gang men ser den i filmen "Maxijob i minibiler", hvor
> man indleder filmen med at smadre en Miura ind i en bulldozer.
En helt ufatteligt ringe film, hvor det bestemt ikke hjælper at de
kværner Miuraen i starten..
> Den har, modsat mange moderne biler, sjæl og charme samt nogle fantastiske
> linier.
Jep.
> Skulle jeg få chancen, ja så er jeg for høj til at kunne sidde i den - det
> kaldes håbløs kærlighed!
Mon ikke et racing seat fikser det, man kan komme temmeligt langt
ned på gulvet hvis man er ligeglad med polstring..
> ER jeg alene om mine drømme (er I for unge til at kende modellen?)
Du er bestemt ikke ene om at være lun på Miuraen, dog hælder jeg
nok alligevel mere til en Lancia Stratos hvis det skal være
italiensk og herligt upraktisk..
--
Hygge..
Thomas
< http://www.carftp.com> - a library of car videos.
| |
Leonard (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Leonard |
Dato : 18-08-04 19:48 |
|
"Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> wrote:
>Hvilken bil synes i der er den sejeste?
Hummer H1
men til daglig vil jeg hellere have en Porsche 911 GT3
--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angles can fly :::
| |
Thomas Strandtoft (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 18-08-04 19:45 |
|
Nikolaj wrote:
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
Siden du nu synes en X5 er sej, så vil jeg lade være med at
fortælle hvad jeg mener om den type biler..
Hvis du med "sejeste" mener mest "badass motherfucker-agtig", så
mener jeg ikke der er meget der bider skeer med en AC Cobra, den
er sgu bilverdens svar på rockerbank.
Hvis du spørger til en drømmebil, så ønsker jeg mig en Ford GT40,
den originale forstås. Den har en hel del af det samme "badass"
som Cobraen, blot pakket ind i en bil der kører og styrer
betydeligt bedre end Cobraen. Hvis du kører forbi Zoo i en GT40,
så bliver der helt sikkert stille i løveburet..
--
Hygge..
Thomas
< http://www.carftp.com> - a library of car videos.
| |
-V- (18-08-2004)
| Kommentar Fra : -V- |
Dato : 18-08-04 22:49 |
|
Thomas Strandtoft wrote:
> Hvis du med "sejeste" mener mest "badass motherfucker-agtig", så
> mener jeg ikke der er meget der bider skeer med en AC Cobra, den
> er sgu bilverdens svar på rockerbank.
Subscribe.
> Hvis du spørger til en drømmebil, så ønsker jeg mig en Ford GT40,
> den originale forstås. Den har en hel del af det samme "badass"
> som Cobraen, blot pakket ind i en bil der kører og styrer
> betydeligt bedre end Cobraen. Hvis du kører forbi Zoo i en GT40,
> så bliver der helt sikkert stille i løveburet..
Subscribe endnu mere.
-V-
| |
Torben Scheel (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 19-08-04 10:30 |
|
Thomas Strandtoft wrote:
>
> Hvis du med "sejeste" mener mest "badass motherfucker-agtig", så
> mener jeg ikke der er meget der bider skeer med en AC Cobra, den
> er sgu bilverdens svar på rockerbank.
Jeg er med dig. Må se at få det kit - det kan ikke vare længe inden
afgifterne falder (sweetdream.avi)
vh
Torben
| |
Mureren (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Mureren |
Dato : 19-08-04 15:03 |
|
> Hvis du med "sejeste" mener mest "badass motherfucker-agtig", så
> mener jeg ikke der er meget der bider skeer med en AC Cobra, den
> er sgu bilverdens svar på rockerbank.
Cool vogn
Men jeg ku' nu også godt bruge den ka'l her:
http://www.cardomain.com/memberpage/661640
Mvh.
Mureren
| |
Thomas Strandtoft (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 19-08-04 20:39 |
| | |
Morten From Sønderga~ (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Morten From Sønderga~ |
Dato : 18-08-04 22:39 |
|
On Wed, 18 Aug 2004 18:16:29 +0200, "Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk>
wrote:
>Hvilken bil synes i der er den sejeste?.
En Foers Ibex, http://www.red-ibex.com/as_bought.htm den ultimative
terræn-ged.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87
| |
Thomas Strandtoft (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 19-08-04 06:43 |
| | |
Morten From Sønderga~ (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Morten From Sønderga~ |
Dato : 19-08-04 18:52 |
|
On Thu, 19 Aug 2004 07:43:17 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:
>> En Foers Ibex, http://www.red-ibex.com/as_bought.htm den ultimative
>> terræn-ged.
>
>Hvad kan den som din LR ikke kan?? Den minder da meget i koncept
>om LR'en..
Større angrebsvinkler for og bag, hele 85 grader, indbygget styrtbøjle
og så er det centermonterede spil bare pisse smart. Men ja det minder
meget om en Land Rover, motor, gearkasse aksler m.m stammer fra
Land-Rover, men Ibex'en er bare lidt federe.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87
| |
Thomas Strandtoft (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 19-08-04 20:40 |
|
"Morten From Søndergaard" wrote:
> Større angrebsvinkler for og bag, hele 85 grader, indbygget styrtbøjle
> og så er det centermonterede spil bare pisse smart. Men ja det minder
> meget om en Land Rover, motor, gearkasse aksler m.m stammer fra
> Land-Rover, men Ibex'en er bare lidt federe.
Okay, jeg har ikke meget forstand på de dele, så tak for svaret..
--
Hygge..
Thomas
< http://www.carftp.com> - a library of car videos.
| |
Per Wildau (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Per Wildau |
Dato : 18-08-04 22:50 |
| | |
Per Wildau (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Per Wildau |
Dato : 18-08-04 22:55 |
| | |
Kim Voss Schrader (18-08-2004)
| Kommentar Fra : Kim Voss Schrader |
Dato : 18-08-04 22:52 |
|
Hej!
Nikolaj wrote:
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
Folk har helt misforstået hvad du efterlyser.
Svaret er simpelt: Dodge Charger '69 RT :)
http://www.69chargerrt.com/
Yeah baby :)
Der kan man sq få cruiset med stil...
--
Mvh, Kim Voss Schrader
| |
jan@fedtegreven.dk (19-08-2004)
| Kommentar Fra : jan@fedtegreven.dk |
Dato : 19-08-04 07:51 |
|
Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :
>Svaret er simpelt: Dodge Charger '69 RT :)
Du mener vel R/T versionen - og så skal den være i Super BEE antræk ;)
...... men ok, Shellby's Cobra, ved man jo hvad er ....
Bøllebank i metermål !
--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk
| |
Kim Voss Schrader (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Kim Voss Schrader |
Dato : 19-08-04 09:37 |
|
Hej!
jan@fedtegreven.dk wrote:
> Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :
>
>>Svaret er simpelt: Dodge Charger '69 RT :)
>
>
> Du mener vel R/T versionen - og så skal den være i Super BEE antræk ;)
Jepper :) Og så må det jo gerne være en Hemi hvis man ellers har råd :-/
> ..... men ok, Shellby's Cobra, ved man jo hvad er ....
>
> Bøllebank i metermål !
Korrekt :)
--
Mvh, Kim Voss Schrader
| |
Jens-Ole H .Møgelmos~ (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Jens-Ole H .Møgelmos~ |
Dato : 19-08-04 08:06 |
|
Hejsa..
Det må jo uden tvivl være den bil jeg kører rundt i øjeblikket! Se linket i
signaturen..
--
Mvh. Jens-Ole H. Møgelmose
Mini Van '79
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12585
"Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> skrev i en meddelelse
news:412380fa$0$26373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
>
>
| |
Thomas Strandtoft (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Strandtoft |
Dato : 19-08-04 20:42 |
|
"Jens-Ole H .Møgelmose" wrote:
> Det må jo uden tvivl være den bil jeg kører rundt i øjeblikket! Se linket i
> signaturen..
En rigtig charmetrold..
--
Hygge..
Thomas
< http://www.carftp.com> - a library of car videos.
| |
Morten Nielsen (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Morten Nielsen |
Dato : 19-08-04 08:31 |
|
"Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> wrote in message
news:412380fa$0$26373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
Hvis det ikke skal være gadebiler så må det være noget i retning af en
Suzuki Escudo Pikes Peak Version :)
http://www.car-vs-car.de/gal/Toy538.html
http://www.supercars.net/garages/beoy9/158v2.html
/Morten N!
| |
Christian B. Andrese~ (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 19-08-04 08:51 |
|
"Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> wrote in message
news:412380fa$0$26373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
Volvo XC90
--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never
stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither
do we."
George W. Bush 2004 http://www.dubyaspeak.com/mp3/harmcountry.mp3
| |
Christian B. Andrese~ (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 19-08-04 08:57 |
|
"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
news:41245bd2$0$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> wrote in message
> news:412380fa$0$26373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> > Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> > fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> > forhånd!
>
> Volvo XC90
Eller McLaren F1:
http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/mclaren/McLaren%20F1%201997%20-%20014.jpg
--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never
stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither
do we."
George W. Bush 2004 http://www.dubyaspeak.com/mp3/harmcountry.mp3
| |
Torben Scheel (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 19-08-04 10:24 |
|
Nikolaj wrote:
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5.
> Kan i fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for.
> Tak på forhånd!
Alt for stor, alt for tung og for kedelig i sving. Baseret på fordomme og
lidt kendskab til naturlovene.
vh
Torben
| |
Ukendt (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-08-04 10:17 |
|
> Alt for stor, alt for tung og for kedelig i sving. Baseret på fordomme og
> lidt kendskab til naturlovene.
Den kører nu overraskende godt - bilen taget i betragtning.
Dette baseret på regelmæssig kørsel i bilen.
--
/ Jan W Nielsen
| |
Lars (19-08-2004)
| Kommentar Fra : Lars |
Dato : 19-08-04 10:00 |
|
Hey,
"Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> wrote in message
news:412380fa$0$26373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
Det kommer vel an på hvad man skal med den?
Jeg syntes også en X5 er rigtig fed... Desværre lige lidt over hvad vi
symtes er sjovt at betale for en pris endnu, der skal nok lige gå et par år
så der begynder at komme tilstrækkelig mange let brugte på markedet.
Men hvis det skulle være en legebil så kunne jeg nok syntes en gammel
Mustang V8 fra slutningen af 60'erne ville være ret sej at køre lidt i.
Gerne cabriolet'en.... Og rød.
Nu starter vi så med at glæde os til vores Januar 2002 sølvmetallic BMW
530dA Touring med sort læder, 193 hk og alt der kan proppes ind af elektrisk
legetøj som kan få lov at trille i her fra 1/9 når vi er flyttet til Sverige
Oh, en forskel til den Citroën Xsara VTS vi har i dag...
** Lars
| |
Jacob Rungwald (20-08-2004)
| Kommentar Fra : Jacob Rungwald |
Dato : 20-08-04 13:31 |
|
"Nikolaj" <hemlig@hafnet.dk> wrote in message
news:412380fa$0$26373$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Hvilken bil synes i der er den sejeste?. Min er helt klart BMW X5. Kan i
> fortælle mig hvad i synes om den? det ville jeg blive glad for. Tak på
> forhånd!
http://www.bmw.dk/nybil/data.asp?bilmerke=BMW&serie=M&karosseri=M3+Coup%E9
End of story, jeg holder mig til BMW :)
Mvh
Jacob(Der bestilte en i går*)
* Desværre kun i en drøm
| |
|
|