Så kom hun endelig i havn
Fra : Preben Christensen

Dato : 15-08-04 11:19

Hej

Så stod båden for tur og skulle hentes tirsdag den 10 august i Mariager men
ak kranen på lastbilen var
gået i stykker så det kunne først blive onsdag den 11 august, nu havde vi jo
glædet os til at sejle fra
Kolding og Haderslev men i tidsnød fik jeg da Kvik og Flyt til at sætte den
i vandet i Haderslev til
samme pris. Transporten gik smertefrit om onsdagen og vi tog godt imod hende
i Haderslev.
ups glemte at tage billeder af søsætningen. Sejlede en tur ud til Lillebælt
og tilbage igen på 2,5 time.
Fik en bådplads i Hadeslev som passede mig fint fik monteret GPS, Ekkolod
med en hæktransducer indenbords
(Juhuu det virker sørme) monterede lanterner, horn vinduesvisker og fik
trukket strøm til sikringsboks og
det hele virker men hun tager stadig lidt vand ind så pumpe kan jeg ikke
undvære endnu håber det bliver bedre.
så lørdag den 21 august damper vi af ud og fisker tager afsted om morgenen
vil trolle lidt i Lillebælt og
pirke lidt imellem de to lillebæltsbroer håber vi ses derude

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Lasse Nielsen

Dato : 15-08-04 15:53

Tillykke med hende... hvad er det for en du har købt?

mvh

Lasse

Fra : Preben Christensen

Dato : 15-08-04 20:37

Hej
Det er en 25Fods spidsgatter fra 1941 tidligere Toldkrydser der har huseret
rundt i Århus bugten
billeder kan ses her når ellers jeg får bredbåndet til at virke igen
www.toldkrydser.dyndns.dk

--
Venlig hilsen

Preben Christensen